HIFK:n peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 136 345
  • 22 271

Bromse

Jäsen
Hyvä kuulla ettei pukkarissa hymyilytä, kun ei siihen ole mitään aihettakaan. Se ei tarkoita silti että ilmapiiri olisi huono.

Johdon heräämiseen olen skeptinen. Eiköhän se ole tässä tuhannen vuoden aikana huomattu että kunhan kassa kilisee, on kaikki valtakunnassa hyvin. Jos ihmiset äänestäisi jaloillaan ja yleisömäärät alkaisi putoamaan, voisin tuon ostaa.
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Tämä vahvistaa sitä, mitä itsekin ajattelin. Joukkuehenki on kiistattomasti hyvä ja pelaajat pelaavat toisilleen, mutta on gorillaa, apinaorkesteria ja muutakin eläintarhaa niskassa = ei paljon hymyilytä penkillä pelaajia. Ja paikkaansa pitäessään hyvä kuulla, että johdossakin mietitään asioita.
Kyllä, saman huomasi kyllä muutamista keskeisistä henkilöistä, jotka yleensä moikkaavat iloisesti ja tykkäävät jutella pelistä, pelaajista yms. niin heidän olemuksensa olivat hyvin kireät, eivätkä he halunneet ottaa kantaa juuri mihinkään. "Kaikki ok"
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
No niin, lupasin penätä vastauksia ja melko varovasti keskustelua käytiinkin. Sain vastauksen huonoon asenteeseen, että joukkueessa ei vallitse huono ilmapiiri, mutta tunnelma on suht kireä. Osa pelaajista pelaa puolikuntoisena pakon edessä. Kysyttäessä Villestä, todettiin vain, että ilmapiiri on kireä, ettei asiasta haluta puhua sen enempää. Ilmeisesti fanien muutamien otteluiden vihellys konsertit ovat herättäneet keskustelua johtoa myöten, jossa ei olla tyytyväisiä pelaamiseen tai tuloksiin.
Kuka näitä vastauksia siis antoi?
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Hyvä kuulla ettei pukkarissa hymyilytä, kun ei siihen ole mitään aihettakaan. Se ei tarkoita silti että ilmapiiri olisi huono.
Kyllä, korostettiin termiä kireä, eikä missään nimessä huono. Kopissa kuulemma johtavat pelaajat mm. Lehterä kyllä pitää positiivista uskoa yllä omalla esimerkillään. Tämä varmasti pitää paikkansa.
 

Kara

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viime vuonna joukkue heräsi ja lähti lentoon heti ulkomaanreissun jälkeen vai muistanko väärin?
Jos tänään tulee turpaan Turussa niin suosittelen että koko joukkue lähtee perjantaina aamulla Tallinnaan vetää päiväkännit ja rentoutuu. Sitten lähdetään kaataa Tapparaa lauantaina iltapäivällä
Hyvä pointti. Tappara-pelin jälkeen HIFK:lla on viikon tauko, niin hyvin ehtii alkuviikosta tekemään hengennostatusreissun keski-eurooppaan. Tuollainen 3-4 päivän reissu tekisi monelle henkisesti hyvää.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Hyvä pointti. Tappara-pelin jälkeen HIFK:lla on viikon tauko, niin hyvin ehtii alkuviikosta tekemään hengennostatusreissun keski-eurooppaan. Tuollainen 3-4 päivän reissu tekisi monelle henkisesti hyvää.
Todellisuudessa kaverit istuu maanantaina pukukopissa klo08. Siellä Ville valaa uskos joukkueeseen ja kertoo kuinka tämä hänen pelikirjansa vielä puhkeaa kukkaan. Siinä ohi mennen sanoo että Åstenin sentteri hommat saa jatkoa. Kertokaa nyt viisaammat miten on mahdollista että meillä on 3-4miljoonan joukkue jalkeilla. Silti Åstel on meillä 3sentterinä. Minulla ei ole mitään Åstenia vastaan. Tietysti olisi hienoa jos onnistuisi tuolla 3keskellå.
 

Dimas_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, #87, ManU, CR7, Seattle Seahawks
Mulle on aivan sama kuka pelaa, kunhan voitettais.
Ei oo Ville vielä valmis valmentaja, toivottavasti hiffais sen.
Villekö muuten veskat valkkaa, olin luullut että Lunkka?
Ei tosta seurasta enää tiedä kuka päättää ja mitä päättää.. Kai päävalmentajalla pitäisi olla se päävastuu ja viimeinen sana kaikkeen mutta tiedä sitten
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Kuka näitä vastauksia siis antoi?
No vastaan tänne nyt yleisestikin, koska vittumaisinta on, jos ensin kertoo tietävänsä jotain, mutta ei kerro mistä. Kyse oli siis tulevien kausien sponsoroinnista ja hallin "turisti kierroksesta" ja aitioiden esittelyä yms. paikalla mm. Kölli
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Nurmi menee vaihtopenkkimme eteen lällättelemään, Ilari lyö sitä pataan ja saa 10
matsin pelikiellon, huomenna kaikki mediat kiehuu sika-IFK:sta ja sika-Ilarista, koko kiekkoa
seuraava Suomi paheksuu jälleen meitä
Jos edes toi tapahtuisi. Ei oo motia kellään, edes hänellä.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin, lupasin penätä vastauksia ja melko varovasti keskustelua käytiinkin. Sain vastauksen huonoon asenteeseen, että joukkueessa ei vallitse huono ilmapiiri, mutta tunnelma on suht kireä. Osa pelaajista pelaa puolikuntoisena pakon edessä. Kysyttäessä Villestä, todettiin vain, että ilmapiiri on kireä, ettei asiasta haluta puhua sen enempää. Ilmeisesti fanien muutamien otteluiden vihellys konsertit ovat herättäneet keskustelua johtoa myöten, jossa ei olla tyytyväisiä pelaamiseen tai tuloksiin.
Kun otetaan huomioon, että ulkopuolisille ei lähtökohtaisesti kerrota mitään negaa, "ei kusta omaan telttaan", niin tuo viesti on aika karu. Paljon kertoo myös se, mitä ei nimenomaisesti haluta sanoa, eli tekstin kohta Villestä.
 

Skib71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulle on aivan sama kuka pelaa, kunhan voitettais.
Ei oo Ville vielä valmis valmentaja, toivottavasti hiffais sen.
Villekö muuten veskat valkkaa, olin luullut että Lunkka?
Kyllä, Ville valitsee pelaavan maalivahdin, ennen Villeä kun koulittiin Hussoa,Lankista ja jotain kolmatta jota en nyt muista niin peluutus oli aivan erilaista. Ei ole vaikea arvata kuka päättää. Ville on diktaattori, IFK:n legendan poika ja legenda itsekin mikä on tainnut nousta päähän. Sisäsiittoisuus tuhoaa tämänkin organisaation vielä. Villen aikana maalivahtien peluutus on ollut aivan käsittämätöntä. Sitä ei ollut silloin kun Lundell sai tehdä työnsä rauhassa.
 

RÖDA1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Terveiset kaikille tällä palstalla ensimmäisen kirjoitukseni saattelemana. Vuosikausia täällä aikaa viettäneenä, mulla on sellainen fiilis että tunnen teidät, vaikka te ette tunne minua. Mutta asiaan. Eilisen hengetön ilme on jo unohtunu ja taas ollaan lapsenuskoa täynnä, että tänään tulee kylmänviileä vierasesitys ja kolme pinnaa himaan. Muuli tosiaan kolmosen sentterinä, joten mikään ei voi mennä pieleen. Alkas jo.
 

Psykopaimen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viipurin Pauke
Mulle on aivan sama kuka pelaa, kunhan voitettais.
Ei oo Ville vielä valmis valmentaja, toivottavasti hiffais sen.
Villekö muuten veskat valkkaa, olin luullut että Lunkka?
Niin, onko Ville Peltonen päävalmentaja, joka on tullut tutuksi loogisista valinnoistaan, joiden punainen lanka tuntuu olevan peliesityksissä?

Älkääkä kysykö, missä se sitten on. Itse olen sitä mieltä, että tohtori Heleniuksen olisi syytä tsekata, millainen kuvio valmennuskopin rohtokaapin purnukoiden kylkiä koristaa.

Punaisella kolmiolla ei saa sellaisia hallusinaatioita, joilla yhtälö ratkeaisi. Veikkaan siis vaikka sinapin keltaista suunnikasta ja sisällä sen verran stydiä ointmenttia, että silmät seisoo lautasina ja aikalisät pelottaa kuin rankenteisiin pesiytyneet venäläiset albinoninjat.
 

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tottakai ja mielellään voittaa koko runkkari mutta, kun katsoo myös Tampereen jengien rostereita ja viime kausien suorittamista, niin mulle runkkarin 3. sija olisi arvosanana 9 eli kiitettävä.

KalPaan en jotenkin usko. Oli niin heikko meitä vastaan (toki me oltiin erittäin hyviä!) ja nyt käyrä ollut laskeva. Lukko on arvoitus. Voi hyvin noustakin mutta onneksi on vielä perässä suht reilusti.

Surullistahan tämä on, että taas kerran joutuu spekuloimaan ja miettimään miten muut pelaa. Kaudesta toiseen.
Onneksi nyt näyttäisi että Tappara ei tänä vuonna ole aivan niin ylivoimainen mutta kyllähän siinä huonosti käy IFK:lle pleijareissa heti kun jouduttaisiin Tampereelle.
Ehkä sen voisi vielä todeta että kun katsoo nopeasti IFK:n loppuohjelmaa niin se ei ole kovin helppo. Siellä on muutama peli Tamperelaisia vastaan, Back-to-back pelit Kärppiä vastaan…, siihen vielä Jukurit vieraissa sekä kotona Pelicansit.
Jos peli ei parane, niin noista 7 pelistä tuskin montaa pistettä otetaan. Muut pelit pitäisikin sitten kairata kahden-kolmen pisteen voitoilla jos kuuden sakkiin halutaan.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kääpiö Kaukokari pillissä, ei tiedä hyvää
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Onpahan heikkotasoista lätkää ollut alku molemmilta jengeiltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös