Mä aloin vetää viiniä, kun vituttaa kotijoukkueen kelvoton pelin laatu. Tiedostan kyllä, että vielä on saumat voittaa. Sit voin vetää lisää keittoa. Riemuun.Joko se peli loppui, vai mitä täällä vedetään ranteita auki kilpaa?
Mä aloin vetää viiniä, kun vituttaa kotijoukkueen kelvoton pelin laatu. Tiedostan kyllä, että vielä on saumat voittaa. Sit voin vetää lisää keittoa. Riemuun.Joko se peli loppui, vai mitä täällä vedetään ranteita auki kilpaa?
Ei suinkaan. Kunhan ihastellaan IFKn huikeaa esitystä ja pelikirjaa.Joko se peli loppui, vai mitä täällä vedetään ranteita auki kilpaa?
Vittu mitä paskaa. Huolestuttavaa on se, että Tappara- ja Lukkopeleissä näkynyt kiekottelu hyökkäysalueella loistaa poissaolollaan. Hitaita kuljetuksia, jotka Jukurit takakarvaa puolivaloilla kiinni. Raivostuttavaa.
Varmasti olet oikeassa. Mielestäni pakin eka syöttö on lähtenyt aivan liian hitaasti sille toiselle pakille. Syöttäjä ja vastaanottaja ottavat samaan aikaan karvaajien niskaansa. Ja kovaa on tullut koko ilta.Tässä on mukana kyllä Mikkeliläisten hyvyyttä. Paineistavat hyökkääjiä juuri oikeaan aikaan, eikä syöttösuuntia juuri ole. Sitten rullataan laiturin ja pakin väliä niin kauan, että Jukurit pääsevät riistoon.
No, tämäkin selvinnee kauden edetessä. Henkilökohtaisesti en ollenkaan vakuuttunut Martinista ylivoiman viivamiehenä kontra jotkut muut palstatoverit. Tämä ei poista sitä tosiasiaa, että Martin on kyllä vahvistus ja hyvä haku Salmelaiselta. Se on sitten eri keskustelu kuuluuko ylivoimalle. Minun mielestäni hänen suurin ongelmansa on tuo olematon laukaus. Ennen kuin joku nostaa esille sen hyvän vedon Raumalla niin sanon, että myös Oscar Eklund ampui kerran pommin maalin kattoon.Täysin eri mieltä. Se on screen-pelaamisesta kiinni.
Toisin sanoen Jokinen on vienyt Peltosta toistaiseksi jotakuinkin 100-0 tässä pelissä.Tässä on mukana kyllä Mikkeliläisten hyvyyttä. Paineistavat hyökkääjiä juuri oikeaan aikaan, eikä syöttösuuntia juuri ole. Sitten rullataan laiturin ja pakin väliä niin kauan, että Jukurit pääsevät riistoon.
Tänään ainakin kohdat kuriton, laiska, huolimaton ja ylimielinen täyttyneet kahdessa ensimmäisessä erässä.Onko ifki kuriton, laiska, huolimaton, tukossa, ylimielinen vai mitä? En osaa itse oikein tota hokivalmennusta, niin siksi mietin mikä noista osuis.
Toisin sanoen Jokinen on vienyt Peltosta toistaiseksi jotakuinkin 100-0 tässä pelissä.
Milloinkas VP on erityisesti reagoinut kahteen edelliseen kauteen pelin sisällä?Miksei VP reagoi mihinkään vaikka mikään ei toimi?
Koska IFK, mikään ei voi sujua ilman ongelmia. Kaupan päälle katsoo Tapparaa, joka ei suostu häviämään millään. Kenellekään.Onhan tää taas aika raskasta. Onkohan tuolla Nordiksella huono feng shui ja seiniin on tarttunut liikaa vitutusta.
Ne tekee maaleja vaikka oma maali ei olisikaan paikoillaan.Koska IFK, mikään ei voi sujua ilman ongelmia. Kaupan päälle katsoo Tapparaa, joka ei suostu häviämään millään. Kenellekään.