Ihan liian monta.Montas matsia kautta oli vielä jäljellä?
Ihan liian monta.Montas matsia kautta oli vielä jäljellä?
Noh, reissu sinänsä hauska. Mutta onhan tää paskaa. Tämän viikon ongelma selkeästi puolustus. Kolmeen peliin keskimäärin kolme per peli omiin. Yhdessä pelissä mätettiin maaleja, mutta sekin meinasi valua käsistä. Kaikki kolme maalin pelejä. Vastassa liigan jumbo, keskikasti ja kärki. Eli vastustajan tasolla pelataan. Usein vähän alle. No eipä tarvi pleijareissa kauaa roikkua mukana.
C’moon! Tampereellakin oli fantastinen kiekkotapahtuma lauantaina! Kuulemma tappiosta huolimatta paljon hyvää ja IFK oli erinomainen jopa vastustajan valmentajankin mielestä…EI OLE KIVAA TAAS TÄMÄ JÄÄKIEKKO. Siinä mun analyysi koko viikosta.
Niinpä. Tänäänkin hopeavadilla tarjoiltiin. Ilveksen pelaamattomuus, kotipaineet ja ennenkaikkea heiltä kaksi kovaa kärkipakkia poissa. Meillä jotakuinkin paras mahdollinen kokoonpano, oma fanikatsomo mukana…mutta ei riitä taaskaan Peltoselle tälläinen avaimet-käteen-ratkaisu.Ville Peltonen.
13 Yritystä suht kovalla materiaalilla Tampereella, 13 tappiota. Olen satavarma, että liigasta ei löydy yhtään valmentajaa joka kävisi HIFKin tasoisella miehistöllä 13 kertaa putkeen häviämässä. Puolet jatkoajan faneistakin valmentaisi 13:lla yrityksellä ainakin 1-3 voittoa Tampereelta.
No kyllä tässä nyt kuitenkin täytyy yrittää olla rehellinen, joten en hetkeäkään usko, että Hovisen statsit kesätisi vertailun, jos koossa olisi sama määrä pelattuja otteluita, kuin Rubinilla. En siis tarkoita, että olisi huono maalivahti, mutta en itse elä uskossa, jossa olisi riittävä mestaruuteen asti, sillä loukkaantumisriski on iso, ja tuo poikittaisliike ei kuitenkaan ihan terävintä ole.Niin, mitä nyt Hovinen painaa Rubiniakin kovemmilla statseilla, niin tottahan yhden heikomman esityksen jälkeen on maalivahtiongelma käsillä. Sulla on kyllä kova tarve lytätä meidän veskoja.
No tässähän nyt ei ollut kyse mistään jossittelusta. Faktat löytyy tilastoista ja niissä lukee että ne pelit mitkä Hovinen on pelannut, on pelannut kovemmalla tasolla kuin Rubin jota pidän sarjan parhaana veskana. Kyse oli siitä, että maalaillaan veskaongelmaa jos noilla statseilla pelaava kaveri pelaa yhden heikomman pelin. Kyllä munkin valinta ykkösveskaksi olisi Rubin ennen Hovista tilastoista huolimatta.No kyllä tässä nyt kuitenkin täytyy yrittää olla rehellinen, joten en hetkeäkään usko, että Hovisen statsit kesätisi vertailun, jos koossa olisi sama määrä pelattuja otteluita, kuin Rubinilla. En siis tarkoita, että olisi huono maalivahti, mutta en itse elä uskossa, jossa olisi riittävä mestaruuteen asti, sillä loukkaantumisriski on iso, ja tuo poikittaisliike ei kuitenkaan ihan terävintä ole.
En siis pidä meidän maalivahtipelaamista tämän maan ja sarjan eliittinä, joten kyllä siinä tasoitusta annetaan. Tosin mikään ei takaa, että täällä kukaan onnistusi paremminkaan, joten siinä mielessä lienee ihan sama, kuka siellä maalilla kekkuloi.
Olen kuitenkin enemmän kuin mielelläni tässä väärässä, ja tunnustan, että en ole suinkaan mikään maalivahtipelin asiantuntija, joten se hyvinkin on mahdollista että väärässä olen.
Hovinen on viimeksi riittänyt kakkosveskana mestaruuteen viimevuonna, mikä on muuttunut? Se että pelaa nykyään IFK:ssa, joten pakko olla paska? Mihin tuo väite loukkaantumisriskiin perustuu? Mies on itse todennut olevansa parhaassa kondiksessa aikoihin.En siis tarkoita, että olisi huono maalivahti, mutta en itse elä uskossa, jossa olisi riittävä mestaruuteen asti, sillä loukkaantumisriski on iso, ja tuo poikittaisliike ei kuitenkaan ihan terävintä ole.
No kyllä tässä nyt kuitenkin täytyy yrittää olla rehellinen, joten en hetkeäkään usko, että Hovisen statsit kesätisi vertailun, jos koossa olisi sama määrä pelattuja otteluita, kuin Rubinilla. En siis tarkoita, että olisi huono maalivahti, mutta en itse elä uskossa, jossa olisi riittävä mestaruuteen asti, sillä loukkaantumisriski on iso, ja tuo poikittaisliike ei kuitenkaan ihan terävintä ole.
En siis pidä meidän maalivahtipelaamista tämän maan ja sarjan eliittinä, joten kyllä siinä tasoitusta annetaan. Tosin mikään ei takaa, että täällä kukaan onnistusi paremminkaan, joten siinä mielessä lienee ihan sama, kuka siellä maalilla kekkuloi.
Olen kuitenkin enemmän kuin mielelläni tässä väärässä, ja tunnustan, että en ole suinkaan mikään maalivahtipelin asiantuntija, joten se hyvinkin on mahdollista että väärässä olen.
Kyllähän se Hovinen riittäisi kakkoseksi, jos siellä olisi sarjan top3 ykköstorjuja, mutta kun ei ole. Hovinen pelasi viime kaudella 4 ottelua mestaruuden voittaneen Tapparan riveissä. Tällä kaudella jo runkosarjassa takana 17 ottelua. Pelannee lähemmäksi 30 peliä, joten mikää kakkosveskari ei hän ole.No tässähän nyt ei ollut kyse mistään jossittelusta. Faktat löytyy tilastoista ja niissä lukee että ne pelit mitkä Hovinen on pelannut, on pelannut kovemmalla tasolla kuin Rubin jota pidän sarjan parhaana veskana. Kyse oli siitä, että maalaillaan veskaongelmaa jos noilla statseilla pelaava kaveri pelaa yhden heikomman pelin. Kyllä munkin valinta ykkösveskaksi olisi Rubin ennen Hovista tilastoista huolimatta.
Hovinen on viimeksi riittänyt kakkosveskana mestaruuteen viimevuonna, mikä on muuttunut? Se että pelaa nykyään IFK:ssa, joten pakko olla paska? Mihin tuo väite loukkaantumisriskiin perustuu? Mies on itse todennut olevansa parhaassa kondiksessa aikoihin.
Kertooko tämä mielestäsi mistä? Ihan uteliaisuudesta kyselen, koska tämähän toiminut aiemminToivottu ketju Vessi-Jääskä-Pakarinen, kaverina Martin: 2 viime matsia -3/-4 joka ainoalla.
On juuri toiminut aiemmin, tekisi mieli kirjoittaa tästä Villepalstalle. Miksi mikään ei toimi??Kertooko tämä mielestäsi mistä? Ihan uteliaisuudesta kyselen, koska tämähän toiminut aiemmin
Ipan tokan maalin teki Martinin mies. Kahdessa pelissä peräkkäin LM on seurannut vierestä kun maali tehty.Toivottu ketju Vessi-Jääskä-Pakarinen, kaverina Martin: 2 viime matsia -3/-4 joka ainoalla.
Joo on kyllä harmillista. Saapa nähdä vieläkö saa ens viikolla ketju jatkaa.Toivottu ketju Vessi-Jääskä-Pakarinen, kaverina Martin: 2 viime matsia -3/-4 joka ainoalla.
Kyllähän se Hovinen riittäisi kakkoseksi, jos siellä olisi sarjan top3 ykköstorjuja, mutta kun ei ole. Hovinen pelasi viime kaudella 4 ottelua mestaruuden voittaneen Tapparan riveissä. Tällä kaudella jo runkosarjassa takana 17 ottelua. Pelannee lähemmäksi 30 peliä, joten mikää kakkosveskari ei hän ole.