Miten vitussa voi tehdä tuollaisen ylivoimamaalin
Siinä oli Pakarinen pakin paikalla juuri sillä puolella.
Miten vitussa voi tehdä tuollaisen ylivoimamaalin
Onneksi ei huudata.TRIPLAT! Jumalauta ku meilläki Stenberg huudattais!
Pitäs laissa olla pykälä, että varoitetaan näistä. Korvat vuotaa verta ja myötähäpeämittari aivan vitun tapissa. Bönde jne.Triplahuudatus! Upeeta!
Kelpaa. Betsasin, että Repo tekee vähintään 2 maalia.Kaikista pelaajista tietysti Kettu Repolainen....
No nyt mitataan löytyiskö tästä porukasta tahtoa ja taitoa nousta vielä voittoon.
Olin viime kaudella Raumalla katsomassa peliä ja tappio tuli. Pelin jälkeen alkaa joku Rauman voittohumppa soimaan!Pitäs laissa olla pykälä, että varoitetaan näistä. Korvat vuotaa verta ja myötähäpeämittari aivan vitun tapissa. Bönde jne.
Siellä oli kriittinen vaihe Tietokoneen Tetriksessä niin ei pystynyt.Olisikohan tuon kolmannen maalin voinut haastaa? Repo mielestäni pakittaa tuossa maalivahdinalueelle Hovisen "syliin" ja ainakin perseellään Repo estää Hovista käyttämästä tilanteessa kilpeä.
Mielestäni selkeä haaston paikka mikä jätettiin jostain syystä käyttämättä.
Brankkormarssi on upea.Olin viime kaudella Raumalla katsomassa peliä ja tappio tuli. Pelin jälkeen alkaa joku Rauman voittohumppa soimaan!
Mä luulen ettei siellä liikkuneet kuin kulmakarvat.Siellä oli kriittinen vaihe Tietokoneen Tetriksessä niin ei pystynyt.
Älä helvetti, tuli kauhusta kylmät väreet.Olin viime kaudella Raumalla katsomassa peliä ja tappio tuli. Pelin jälkeen alkaa joku Rauman voittohumppa soimaan!