Tilastollisesti me ollaan kaikessa Jukureita parempia paitsi maalivahti meillä on ihan paska. Taas. Silloin ei voi voittaa.
Taponen on ollut heittämällä jengin paras.
Tilastollisesti me ollaan kaikessa Jukureita parempia paitsi maalivahti meillä on ihan paska. Taas. Silloin ei voi voittaa.
Ei ole sama Huhtasalmi, se on jo eläkkeelläOnko toi Huhtanen se sama, joka meillä pelas silloin aikanaan? Jokinen saa kyllä leivottua kaikista staroja.
Äärimmäisen kaksipiippuinen juttu. Mä tässä olen jo pidempään harkinnut tämän palstan feidaamista tai ainakin tauon pitämistä. Synkistely ruokkii synkkyyttä.Onneksi on jatkoaika ja te kaikki rakkaat kanssakärsijät. Teidän hyvien ja hauskojenkin kirjoitusten ansiosta tätä jaksaa hiukan paremmin. Vertaistuki paras tuki.
Menet muutamaksi peliksi fanikulmaan. Siellä on niitä kavereita, joiden mielestä IFK on ollut vastustajia parempi jokaisessa pelissä tällä kaudella.Äärimmäisen kaksipiippuinen juttu. Mä tässä olen jo pidempään harkinnut tämän palstan feidaamista tai ainakin tauon pitämistä. Synkistely ruokkii synkkyyttä.
Mutta addiktio on addiktio.
Tavallaan venaan jo joulua kun pääsee perheen kanssa maistelemaan konvehteja.
Eikös se tälläkin kaudella aika helvetin monta jäähyä hyökkäysalueella ole ottanut?Onko sulla kristallipallo vai tuleeko mun lähetys todella myöhässä? Milloin Jääskä tuon jäähyn ottaa?
No en mä sitä kysynyt.Eikös se tälläkin kaudella aika helvetin monta jäähyä hyökkäysalueella ole ottanut?
Mä olen sit varmaan fanikulman ainoa joka ei ole tätä mieltä.Menet muutamaksi peliksi fanikulmaan. Siellä on niitä kavereita, joiden mielestä IFK on ollut vastustajia parempi jokaisessa pelissä tällä kaudella.
Vielä varmempaa on mennä Facebookiin. Siellä kaikille epäilijöille kyllä kerrotaan, että eiainavoivoittaa-meeittejäälle-engångöyhötialltidmöyhöti.Menet muutamaksi peliksi fanikulmaan. Siellä on niitä kavereita, joiden mielestä IFK on ollut vastustajia parempi jokaisessa pelissä tällä kaudella.
Jos totta puhutaan, niin mä uskon, että sillä on modernin valmennuksen ajatus, että pelaajia ei pidä pumpata valmennuksen toimesta, sillä silloin sitä saa tehdä koko ajan, vaan että pelaajien pitäis osata tehdä se itse, jokaisen, ja joukkueena, jolloin jengistä tulee vahvempi. Se ei vaan oikein toimi ikinä, ihminen on laiska.Tämä on mun mielestä se hälyttävin ja myös omituisin asia.
Kun mietitään millainen pelaaja Ville Peltonen oli, niin miten saatanassa sen joukkue voi olla noin haluton ja hengetön? Jos siis pelikirjassa ei luvut riitäkään, niin luulisi sentään, että se minimi eli 110% yritys olisi siellä? Nyt ei ole sitäkään. Ei jumalauta.
Vielä varmempaa on mennä Facebookiin. Siellä kaikille epäilijöille kyllä kerrotaan, että eiainavoivoittaa-meeittejäälle-engångöyhötialltidmöyhöti.
Joo ja Facebookissa jos kritisoit, niin olet myös todnäk keravalta etkä tiedä mistään mitään koska et ole tosifani niinku muut.Vielä varmempaa on mennä Facebookiin. Siellä kaikille epäilijöille kyllä kerrotaan, että eiainavoivoittaa-meeittejäälle-engångöyhötialltidmöyhöti.
Onko toi Huhtanen se sama, joka meillä pelas silloin aikanaan? Jokinen saa kyllä leivottua kaikista staroja.
Joo, oli paska yleistys. Elävästi on vaan mielessä se joku Kärpät ottelu, johon IFK faneja oli kutsuttu jonnekin Finnkinoon katsomaan Kärppä-kannattajien kanssa peliä. Pääsivät sitten erätauolla aina suoraan lähetykseen kommentoimaan. IFK oli muistaakseni parin erän jälkeen joku 4/5-0 tappiolla ja nämä IFK fanit ihan pokerina olivat sitä mieltä, että IFK on ollut parempi.Mä olen sit varmaan fanikulman ainoa joka ei ole tätä mieltä.