HIFK:n peliesitykset kaudella 2023–2024

• 1 217 726
  • 22 271

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Nyt joutuu kyllä valitsemaan jotakin muuta katsottavaa tälle illalle, Haukka tällaisen lyllerryksen katsominen ihan liikaa aikaa perjantai-illasta jossa voisi katsoa jotakin viihdyttävääkin. JOtenkin taas väsynyt tähän, ja ihan pisteistäkin huolimatta joita enemmön on kuin viime kaudella. Vaan ei olisi jos ei olisi tällaiset työkalut kuin nyt on.
Ihan viihdyttävä pelihän tämä on ollut. En ymmärrä.

Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Kiva kuulla. Molemmat näistä mainitsemistasi joukkueista vain ovat aika helvetisti meitä alempana sarjataulukossa (ainakin tällä hetkellä). Mutta kiva, että keski- ja pohjakastien jengien vauhti ja tempo miellyttää. Hymiö.
EI sillä ole väliä onko joku joukkue alempana sarjassa, mutta omaan silmääni eilinen Pelsut vs. TPS peli oli peli-ilmeltään läpi ottelun vauhdikas, taisteluilmeeltään vahva ja mielikuvitusrikas molemmissa hyökkäyspäissä. Joukkueiden moket myös huippuvireessä. Jännittävää seurattavaa, joka meni lopulta rankuille. Mutta niin eri tavalla voi nähdä pelin, jokainen omalla tavallaan. Tämä oli vain oma näkemykseni verrattuna tähän otteluun, josta puuttuu vielä se korkeajännitesähkö molempien pelistä.

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Onhan tuo selvä, että hyökkäyspelaaminenkin kärsii valtavasti siitä, että siellä on sellaiset 1-2 pakkia, jotka kykenevät avaamaan peliä nopeasti ja riittävän laadukkaasti. Sitten jonkun Lehmuksen ei pitäisi olla kokoonpanossa lainkaan.

Sund
Melart
Kiviharju
Kotkansalo

4 vakiokokoonpanon puolustajaa puuttuu ja kaikki kiekolla parempia kuin puolet meidän avauskuusikosta.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Toivottavasti Peltonen ja Salmelainen tietävät mitä tekevät, kun eivät reagoi tuohon Mestis-tason puolustukseen. Tässä mahdollisesti palaa jälleen kerran arvokkaita pisteitä.

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Et ymmärtänyt. Tietenkään ei ole sama, mutta peli kyllä pääosin näyttää samalta ja jotakuinkin yhtä tehokkaalta.
Ehkä mä katselen eri peliä. Puhutaanhan me Kärpät-HPK -matsista?

Sillisalaatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Toivottavasti Peltonen ja Salmelainen tietävät mitä tekevät, kun eivät reagoi tuohon Mestis-tason puolustukseen. Tässä mahdollisesti palaa jälleen kerran arvokkaita pisteitä.
Kyllä näillä otteilla voisi Seppälän ottaa loppukaudeksi, vetää hyvällä otteella vaihdosta toiseen. Lehmus hiuksista vittuun Kiekko-Vantaaseen.

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehkä mä katselen eri peliä. Puhutaanhan me Kärpät-HPK -matsista?
No ehkä mua vaan jokin hiertää ja kaikki näyttää hyvältä. Olen kaiketi vain liian vaativa ja odotukset turhan korkealla, joka on typerää totisesti, joten pahoitteluni jos sai muita harmittamaan.

F#21

Jäsen
Hankala matsi menossa. Jyp pääsi pyörittämään melko paljon HIFKn alueella ja sai sitä kautta paikkoja. HIFK ei taas meinannut päästä keskialueen yli ja lopussa alkoi näkymään taas sitä väkisin puskemista, jonka jälkeen kiekko menetetään hyökkäyssinisellä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Melkoista skeidaa, jyppilän lessut Pertut, Tertut, Tumput ja muut runkut ei paljoa kalpene meidän nimimiehille. Ihan viihdetasoltaan ok peliä, mutta jos meidän pakeista on 4/6 tasoa Mestis tällä hetkellä, niin vaikeaa on.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kyllä näillä otteilla voisi Seppälän ottaa loppukaudeksi, vetää hyvällä otteella vaihdosta toiseen. Lehmus hiuksista vittuun Kiekko-Vantaaseen.
Lehmuksesta samaa mieltä. Seppälän kohdalla edelleen on ollut viimeiset kaudet rotaatiopuolustajana Liigassa ja nyt K-Espoon ykköshevosia? Miksi vaihtaisi ison kiekollisenkin roolin tullakseen IFKhon rotaatiopakiksi?

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
No ehkä mua vaan jokin hiertää ja kaikki näyttää hyvältä. Olen kaiketi vain liian vaativa ja odotukset turhan korkealla, joka on typerää totisesti, joten pahoitteluni jos sai muita harmittamaan.
Älä ymmärrä väärin. Minua ei harmita mielipiteesi. Sinullahan on niihin täysi oikeus. Ehkä tässä on enemmänkin näkemyseroja, mikä vaikuttaa tämän hetkeen nihkeään, mutta pisteitä tuottavaan peliin.

Omasta mielestäni siis Lindbohmin, Motinin ja Martinin 25-30 minuutin peliajat ovat liikaa ja näkyvät jokaisen suorituksessa myös hyökkäyspäässä…paitsi tietenkin Motinin, jonka suoritukset ovat taattua laatua.

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hankala matsi menossa. Jyp pääsi pyörittämään melko paljon HIFKn alueella ja sai sitä kautta paikkoja. HIFK ei taas meinannut päästä keskialueen yli ja lopussa alkoi näkymään taas sitä väkisin puskemista, jonka jälkeen kiekko menetetään hyökkäyssinisellä.
Kuriositeetin vuoksi kysyn, että onko meillä juuri muita kuin hankalia matseja ja vastustajia jotka vittumaisesti ja ilkeyttään estävät IFKta pelaamasta loistavaa peliä.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy