Juuri näin.Enemmän laittaisin Nättisen piikkiin. Kiekko rännistä haltuun ja kämmenellä olisi ollut tilaa pelata kiekko yli. Nyt joku väsynyt ohjausyritys, jolla ei ollut toivoakaan mennä yli.
Jäiköhän se tumputtaan räkäisynsä jälkeen kulmaan kun ei ehtinyt pitämään vihulaista?Oli niin paska suoritus Rantakarilta, ettei mitään järkeä. Löysä rännisiirto ja omissa kolisee. Kiitos #52
Se mitä olen ihmetellyt tässä koko sarjan, että miksi HIFK ei kulmista aja maalille? Vesalainen, Jääskä, Tallberg, Åsten. Voitetaan kulmakamppailu ja sitten aloitetaan uusi.
Joo totta tuokin. Oli paikka tehdä ihan toisenlainen ratkaisu NättiselläEnemmän laittaisin Nättisen piikkiin. Kiekko rännistä haltuun ja kämmenellä olisi ollut tilaa pelata kiekko yli. Nyt joku väsynyt ohjausyritys, jolla ei ollut toivoakaan mennä yli.
En tiedä mutta jotenkin ei voi tavallaan ilua syyttää täysin, mutta niin kuvaavaa että viivalta heitetään maalin eteen ja melart ei kamppaile tai "kamppailee" ja ei saa mailaa pois ja liukuu kulmaan. Tulee niin monet hetket tällä kaudella mieleen ja pahimpana tuo kun Tappara veti kakkoseen runkkarissa Nokialla. Kun on löysä niin on löysä.Jäiköhän se tumputtaan räkäisynsä jälkeen kulmaan kun ei ehtinyt pitämään vihulaista?
Itse olisin toivonut enemmän Popedaa.Siellä on Portion Boysin keikka jäällä erätauolla. Nyt mä oon nähnyt kaiken.
Mun mielestä Jalo-Tiina veti hyvin.Ei nyt peliesityksiin liity mut ei riittänyt sit portion gaysin maamme ku piti viel tulls raiskaa kuulo erätauollaki. Paskin esitys hetkeen.
Rantakarilta vaikea syöttö tuohon kohtaan, hävisi oman kamppailunsa 100-0 ja taklaaja Puhakka ohjaa kiekon maaliin. Toisaalta Nättinen horjahtikin tuossa jotenkin oudosti juuri kriittisellä hetkellä.Enemmän laittaisin Nättisen piikkiin. Kiekko rännistä haltuun ja kämmenellä olisi ollut tilaa pelata kiekko yli. Nyt joku väsynyt ohjausyritys, jolla ei ollut toivoakaan mennä yli.
Samaa mieltä. Hieman huolestuttaa, että tämä Tapparan ylijäämäpelaaja on meidän alakerran "kiekollinen liideri" myös ensi kaudella. Melkoinen ero kun vertaa vaikkapa Kemiläiseen.Toivottavasti Otso ei jatka ensi kaudella.