Mutta Jukureilla IFKn tappaja M Ruusu maalilla.Vittu suora pudotuspelipaikka hallussa! Saatana!
Tämä on ihan ymmärrettävää. Ei kaikkien tarvi olla sananmukaisesti kannattajia, varsinkaan niitä jotka huutaa IFK:ta pelistä toiseen vaikka olisi mennyt kuinka huonosti. Ja kaikki kunnia toki noille kannattajille siis, ilman heitä matsit ois ankean kuuloisia, mutta se vaan ei ole kaikkien ns. tyyli ja fani -identiteettiä.Niin kuin olen toisessa ketjussa tunnustanut (ihan kuin pelin aikaisista kommenteista ei voisi päätellä), olen ihan vitun huono fani. En yhtään kestä räpellystä näissä kevään peleissä. Enkä oikein muutenkaan.
Aika lailla kausi päättyi osaltani tuohon eiliseen. Ensi viikon säälit on kalenteriin merkittynä siten, että täytyy puuhailla muuta noiden aikana. Katsomaan en pysty yhtään, myrkytän muuten vain tunnelman täällä kotona.
IFK:n toivo lepääkin osittain siinä, että Kärppien pelaajat haluavat pelata Marjamäelle potkut.Kärpät tuhri 1,5 min 5-3 YV:tä.
Kaksi paskinta jengiä pleijareihin menijöistä tälla hetkellä. Toivotaan, toivotaan nyt kuitenkin meille sitä paikkaa kuuden joukkoon.Kai se niidenkin paskuus hämäsi tuplapeleissä ja nosti katteettomat odotukset tähän kevääseen.
Vitut. Kyllä marraskuun pelit on parasta, jos siis peli jokseenkin kulkee. Kevään pelit on ihan liikaa, panokset on pahasta. Hymiö.Kevään pelit sytyttää aina, koska panokset tapissa. Sarjan voitto tai kuolema.
Kaksi paskinta jengiä pleijareihin menijöistä tälla hetkellä. Toivotaan, toivotaan nyt kuitenkin meille sitä paikkaa kuuden joukkoon.
Ei näytä paljon nappaavan. Hiihtelee puolivaloilla. Toivittavasti ei jatka ensi kaudella vKyllä on Berglund perässä koko ajan.
Vois muut ottaa mallia.Nelson haluaa kuuden parhaan joukkoon.
Jerry Turkulainen olis kokonsa puolesta hyvä vastus, mutta munaa ja vääntövoimaa löytyy kahden Royn verran..Itse odotan Royn kaksinkamppailuvoittoa vesi kielellä.