HIFK:n peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 999 826
  • 17 673
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
No niin. Että näin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Ja voi ristuksen v*ttu noita bönde kuuluttajia.
 

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Toi maali vaan täytyi tulla. Mulla on 6-1 tulosvedossa.

edit. siis 1-6 tietenkin :D
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Olisiko VP moottorisaha koppiin mitään? Ottaen huomioon vastustajan tason niin olipa umpisurkea erä tähän paikkaan.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Halonen maaliin. Taponen imee kaikki….
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Joopa. Näennäisen hyvää tekemistä. Eli kivaa pörräämistä. Ja Saipa toki tukkii keskustan niin hyvin kuin pystyy, eli ihan hyvin. Ja Huhtamaa jumalmoodissa. Tää hävitään vielä. Ja lisäksi joku Vesalainen tai Koivistoinen loukkaantuu.
 

F#21

Jäsen
Täällähän joku nimimerkki tiesi kertoa Meskasen olevan kovin yksiuloitteinen (tjms) pelaaja, eikä siksi järkevä hankinta. Mulle kelpais näin yksipuolinen.
Minähän se. Edelleen olen samaa mieltä. Roy oli lopulta huono valinta, mutten siltikään haluaisi nähdä Meskasta HIFKn paidassa.
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Siellä helähti, ei HIFK:ta ole puolustaminen kiinostanut hevonvittua koko pelin aikana, ylihyökätäänja lönkötellään omiin miten jaksaa. SaiPa sumputtaa maalin edustan, se on HIFK:lla ok eikä raaskita edes nähdä vaivaa, että päästäisiin tonteille. Miksi, siis minkä takia ei haluta nähdä sitä vaivaa ja ottaa niitä mustelmia mitä pelin voittaminen vaatii. Luultiin, että ei SaiPaakaan kiinnosta ja pelkkä pelailu riittää. Tolla nimilistalla ei riitä. Työhaalarit jäi näköjään Stadiin, eikä muutenkaan kiinnosta yhtään. No joukkue näyttää ihan valmentajaltansa taas kerran.

Perinteistä HIFK:ta tehdään asiat miten milloinkin huvittaa ja, kun johdetaan tarpeeksi niin lopetetaan pelaaminen kokonaan. Noille maksetaan vielä palkkaa, työnantaja saa vain 50% peleistä jätkät henkisesti paikalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös