Perkeleen Tuomo Ruutu, kun ohjasi omiin 7-7!Positiivisesti ajateltuna niin ollaan sitä Tapparaa vastaan isompikin tappioasema kiritty kiinni. Silloin oli maalissa Draper ja Laaksoharju, jotka päästivät kaiken sisään.
Tsemii Röda!
Meneeköhän kymppi rikki? Itse veikkaan 13-1.
Lädällä -3Otetaan hei jotain posia väliin. Omiin on mennyt 6 maalia, mutta meidän Norskilla on saldoissa +1
Aivan, eli 4 otteluaMiettikää kun tätä on kohta pudotuspelisarjan verran luvassa. Kylmät väreet.
Käänteinen Taneli Ronkainen. Kärpät voitti viime kaudella JYPin 10-1 ja Ronkainen onnistui saamaan 0+0 ja -1.Otetaan hei jotain posia väliin. Omiin on mennyt 6 maalia, mutta meidän Norskilla on saldoissa +1
Pelihän voisi hyvällä tuurilla olla tasan.Pitkälti yli puolet pelistä pelattu ja Hovisella 6 torjuntaa. Ihan ei päästä paikoille.
Melartilla olisi varmaan 10-1 voitossa -3Käänteinen Taneli Ronkainen. Kärpät voitti viime kaudella JYPin 10-1 ja Ronkainen onnistui saamaan 0+0 ja -1.
Laitoin saman. Tappara varmaan voi halutessaan takoa isot numerot mutta ei ole mitään tarvetta.En usko, Tappara nosti jalan kaasulta. 8-2 veikkaan minä.
Niin, ne kokonaiset kaksi säälipeliä. Ei siis tarvitse kauaa kitua.Miettikää kun tätä on kohta pudotuspelisarjan verran luvassa. Kylmät väreet.
Pelihän voisi hyvällä tuurilla olla tasan.
Se on tavallaan tylsää, kun tietää ettei kukaan liigassa tykitä niin paljon kuin pystyy vaan tietyssä johdossa aletaan himmailla.Laitoin saman. Tappara varmaan voi halutessaan takoa isot numerot mutta ei ole mitään tarvetta.