HIFK:n peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 999 826
  • 17 673

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Joukkue on pelannut viimeksi 15.10 lauantaina.
Onko siellä nyt harjoiteltu niin että kaikki on vain ihan tukossa.
Ei millään uskoisi että on kauden 13 ottelu menossa. Lähinnä näyttää että nämä herrat on lyöty tänään ekaa kertaan samaan bussiin ja viety Jyväskylään. Ei tuossa touhussa ole mitään järkeä tällä hetkellä.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei jumalauta tää on tervan juontia katella illasta toiseen tätä paskaa. Ei toi jengi mitään "liideri" sentteriä tarvitse, vaan koutsin mikä saisi noi edes pelaamaan. Pakarinenkin olympiavoittajana vajonnut aivan järkyttävälle tasolle, näinköhän käy kutsu enää kisakoneeseen.

Tobbari - sinuna mä säästäisin fyrkat pakista ja sentteristä jo ens kaudelle.
 

DelJampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Norwich City
Harvoin olen valentajan potkujen kannalla, yleensä se ei auta juuri ollenkaan. Nyt alan pikku hiljaa olemaan sitä mieltä, että Peltonen ulos..
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Ei jumalauta tää on tervan juontia katella illasta toiseen tätä paskaa. Ei toi jengi mitään "liideri" sentteriä tarvitse, vaan koutsin mikä saisi noi edes pelaamaan. Pakarinenkin olympiavoittajana vajonnut aivan järkyttävälle tasolle, näinköhän käy kutsu enää kisakoneeseen.

Tobbari - sinuna mä säästäisin fyrkat pakista ja sentteristä jo ens kaudelle.
Mikälie se yhdistävä tekijä, mikä saa lähes jokaisen alisuorittamaan?
Yksilötaitokin loistaa poissaolollaan. Hämmentävää.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Paras ketju sitten teki maalin. Voisivat muut ottaa mallia.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tästä Seppälästä voi kuulkaa vielä tulla jotain. Ei nyt välttämättä mitään pistelinkoa, mutta pelaa ikäisekseen todella fiksusti ja lisäksi on todella hyvä aloittamaan. Tuo aloitustaito pisti silmään jo harjoituskaudella.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tilkanen päässyt arestista pois penkille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös