Aloitetaanko Salmelaisesta?Pitäskö aloittaa tyhjennysmyynnit jo nyt ja keskittyä ens kauteen?
Katso tuloksen ja joukkueen rakennuksen taakse. Onhan toi tehottomuus surullista katseltavaa.On kyllä surullisen materiaalin Tobbe kasannut.
Katso Villen olemusta. Näyttää siltä että on jo itse luovuttanut. Tobbe ei vaan sitä ymmärrä.Paitsiomaali, miksei Ville haasta?
Katso tuloksen ja joukkueen rakennuksen taakse. Onhan toi tehottomuus surullista katseltavaa.
Maksetaan vaikka, että joku ottaisi.Aloitetaanko Salmelaisesta?
Eka olin et ei vittu, sit olin et ei saatana.Tästä kun Taponen ottaa tappion, niin Halonen Kärppiä vastaan maalissa.
Tuosta materiaalista moni muu valmentaja saisi merkittävästi paljon enemmän irti kuin Peltonen.
Joo, ei tullut kaikkea listattua. Katsokaa seuraavaksi valmennuksen taakse.En tiedä onko se tehottomuutta, kun ei ole enää kauheasti mestojakaan.
IFK:lla ei ole ollut a-luokan maalipaikkoja yhtään. Vittu mä en käsitä Villen aivotuksia taas, miksi Halttunen lensi vilttiin ja Åsten tulee tilille?Tänään ei olla oikeastaan tehty melkein maalejakaan. Niissä oltu yleensä kovia tällä kaudella. Huono kehitys.