Kun on HIFK kyseessä, niin en hirveästi kyllä hengitystä pidättäisi.Huhhuh onneksi se on nyt ohi. Ensi kausi on varmasti parempi :)
Kun on HIFK kyseessä, niin en hirveästi kyllä hengitystä pidättäisi.Huhhuh onneksi se on nyt ohi. Ensi kausi on varmasti parempi :)
Huhhuh onneksi se on nyt ohi. Ensi kausi on varmasti parempi :)
Tietokone-Tilkanen se on saatanaEi liene kohtuutonta vaatia potkuja IFK:n ylivoimavalmentajalle? Tussi-Tilkanenko hän olikaan?
Ensi kaudella IFK jytisyttää niin että jytisee.Huhhuh onneksi se on nyt ohi. Ensi kausi on varmasti parempi :)
Tapparasta vaan mallia ensi kaudelle. Mites se joku niiden pelaajista kommentoi:Ville totesi juuri Hesarin jutussa, että ylivoiman ja alivoiman tehokkuudessa varsinkin Tappara pesi meidät. Jännä ettei siltikään tuohon yv-pelaamiseen keksitty tänäänkään yhtään mitään järkeä tai mielikuvituksellisuutta.
Kuten aiemminkin sanoin, niin usein pelaajat itse sopivat haut ja yv-kuviot mutta jos se homma ei toimi koko vitun kautena, niin sitten se on valmennuksen vastuulla laittaa se homma kuntoon!
Ville totesi juuri Hesarin jutussa, että ylivoiman ja alivoiman tehokkuudessa varsinkin Tappara pesi meidät. Jännä ettei siltikään tuohon yv-pelaamiseen keksitty tänäänkään yhtään mitään järkeä tai mielikuvituksellisuutta.
Kuten aiemminkin sanoin, niin usein pelaajat itse sopivat haut ja yv-kuviot mutta jos se homma ei toimi koko vitun kautena, niin sitten se on valmennuksen vastuulla laittaa se homma kuntoon!
Ville totesi juuri Hesarin jutussa, että ylivoiman ja alivoiman tehokkuudessa varsinkin Tappara pesi meidät. Jännä ettei siltikään tuohon yv-pelaamiseen keksitty tänäänkään yhtään mitään järkeä tai mielikuvituksellisuutta.
Ei liene kohtuutonta vaatia potkuja IFK:n ylivoimavalmentajalle? Tussi-Tilkanenko hän olikaan?
Kiitos kaudesta, viimeinen peli kuvasi hyvin koko kautta pienoiskoossa.
Ps. Tilkaselle kenkää, jos on vastuussa ylivoimasta.
Kiitos täsmennyksestä. Siispä kenkää Corylle! The shoe to Cory!Peltonen sanoi jossain haastattelussa, että Corey Murphy vastaa ylivoimasta. Joten "hirttäkää" nyt edes oikea mies.
Ensi kaudella IFK jytisyttää niin että jytisee.
Toivottavasti ei käy niin, että savuaa vain ja lopulta: KAPUT.Kuin neuvostoliittolainen persesuristin.
Pitäisikö laittaa täällä Levillä sekkari käyntiin, kauanko menee, ennenkuin ensimmäinen HIFK:n jätkä kävelee kuppilaan?
Ei vaan, kiitos jätkät! Vaikea kausi ja monenlaista juttua matkan varrella. Jos jostain olen ylpeä, niin siitä, ettette luovuttaneet!
Olin viime viikolla Levillä ja lauantaina Vinkkarissa oli myös muuan Tommi Tikka. Hyvällä fiiliksellä ja todella hyvässä kunnossa* pitämässä hauskaa. Ei voine sanoa, että paljoa peliesityksiin vaikutti pronssimatsissa.
Tai jos vaikutti, niin vois Törmäsmäisesti kysyä "Paljon me sitten oltais hävitty?"
*Lisätään nyt tähän vielä, että oli lähes selvin
Voin kohtalaisella varmuudella vakuuttaa, ettei mikään noista pätenyt enää myöhemmin eräässä näätämäisessä kippolassa. Eipä silti, toivottavasti meidänkin ukot osaa nollata ja katsoa tulevaan. Mitä se kullakin sitten on ja missä. Pitkä kausi takana, joten jos joskus niin nyt.Olin viime viikolla Levillä ja lauantaina Vinkkarissa oli myös muuan Tommi Tikka. Hyvällä fiiliksellä ja todella hyvässä kunnossa* pitämässä hauskaa. Ei voine sanoa, että paljoa peliesityksiin vaikutti pronssimatsissa.
Tai jos vaikutti, niin vois Törmäsmäisesti kysyä "Paljon me sitten oltais hävitty?"
*Lisätään nyt tähän vielä, että oli lähes selvin päin.