HIFK:n peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 989 415
  • 17 673

Lasse#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se oli koko kausi taputeltuna yhteen peliin. Taponen piti pelissä mukana ja ykköstähdet dyykkasivat aivan täysin, sekä aivottomia virheitä omissa. Pronssin häviäminen ei vituta, mutta jälleen kerran tuo tyyli millä tuli dunkkuun, niin se vituttaa ja isosti. Draivi puuttuu täysin ja ainoastaan Taposen ansiosta oltiin edes lähellä voittoa. Munatonta neppailua.
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Tuohon HIFK:n surkeaan pelin lopun ylivoimaan tiivistyi koko kausi. Kausi oli lopulta sellainen kuin ylivoimakin, puuttui se viimeinen napsu, jolla ne tärkeimmät voitot olisi kairattu. Jotenkin kaikki tekeminen ja voittaminen jäi aina lopulta vähän vaille vaikka näennäisesti peli olisi ollut uomissaan. Varmaan HIFK:n jätkiä viduttaa armottomasti kopissa, mutta toivottavasti pettymys tuottaa ensi kaudeksi voitonhimoisen rykmentin jäälle. Kiitos kaudesta joukkueelle ja etenkin HIFK:n hienoille kannattajille!!
 

Dimas_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, #87, ManU, CR7, Seattle Seahawks
Ville totesi juuri Hesarin jutussa, että ylivoiman ja alivoiman tehokkuudessa varsinkin Tappara pesi meidät. Jännä ettei siltikään tuohon yv-pelaamiseen keksitty tänäänkään yhtään mitään järkeä tai mielikuvituksellisuutta.

Kuten aiemminkin sanoin, niin usein pelaajat itse sopivat haut ja yv-kuviot mutta jos se homma ei toimi koko vitun kautena, niin sitten se on valmennuksen vastuulla laittaa se homma kuntoon!
 

Psykopaimen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viipurin Pauke
Pitäisikö laittaa täällä Levillä sekkari käyntiin, kauanko menee, ennenkuin ensimmäinen HIFK:n jätkä kävelee kuppilaan?

Ei vaan, kiitos jätkät! Vaikea kausi ja monenlaista juttua matkan varrella. Jos jostain olen ylpeä, niin siitä, ettette luovuttaneet!
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ville totesi juuri Hesarin jutussa, että ylivoiman ja alivoiman tehokkuudessa varsinkin Tappara pesi meidät. Jännä ettei siltikään tuohon yv-pelaamiseen keksitty tänäänkään yhtään mitään järkeä tai mielikuvituksellisuutta.

Kuten aiemminkin sanoin, niin usein pelaajat itse sopivat haut ja yv-kuviot mutta jos se homma ei toimi koko vitun kautena, niin sitten se on valmennuksen vastuulla laittaa se homma kuntoon!
Tapparasta vaan mallia ensi kaudelle. Mites se joku niiden pelaajista kommentoi:

”Mikä teidän ylivoiman salaisuus? No ollaan elokuusta lähtien samalla porukalla jauhettu ja keskitytty siihen”
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ville totesi juuri Hesarin jutussa, että ylivoiman ja alivoiman tehokkuudessa varsinkin Tappara pesi meidät. Jännä ettei siltikään tuohon yv-pelaamiseen keksitty tänäänkään yhtään mitään järkeä tai mielikuvituksellisuutta.

Kuten aiemminkin sanoin, niin usein pelaajat itse sopivat haut ja yv-kuviot mutta jos se homma ei toimi koko vitun kautena, niin sitten se on valmennuksen vastuulla laittaa se homma kuntoon!

Kun ei ole ensimmäistäkään tietokonetta heittää lankkuun peliä pyörittämään niin minkäs teet.
 

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ville totesi juuri Hesarin jutussa, että ylivoiman ja alivoiman tehokkuudessa varsinkin Tappara pesi meidät. Jännä ettei siltikään tuohon yv-pelaamiseen keksitty tänäänkään yhtään mitään järkeä tai mielikuvituksellisuutta.

Kuten aiemminkin sanoin, niin usein pelaajat itse sopivat haut ja yv-kuviot mutta jos se homma ei toimi koko vitun kautena, niin sitten se on valmennuksen vastuulla laittaa se homma kuntoon!

Yhden pelin kokemuksella Tapparan yv:stä voin sanoa, että se perustuu pikku poikittais-siirtoihin. Kapellimestari syöttelee, siirtelee ja liikkuu itse niin, että pääsee heittämään syötön pikkasen "painottamalle puolelle" josta onetimer. Tätä jauhetaan niin kauan, että päästään tekemään tämä 7-10m siirto sivusuunnassa. Eikä olla edes ihan sinisellä, vaan melkein kiinni puolustusneliössä. Ja se vetäjän paikalla olija ei seiso paikoillaan, vaan myötäilee syöttävän liikkeitä niin, että siihen tulee vetolinja.

Jos tuota ei saada aikaiseksi, toimitetaan kiekkoa maalille vaikka ranteella, mutta läpi karvaajasta. Vaikka torjunta tulisi, aika useasti Merelä tai Savinainen pääsee lyömään karat sisään, montako kertaa HIFK pääsi riparille? Näin ratkesi 2 peliä viidestä.
 

RedIsMyColor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Detroit
Ei liene kohtuutonta vaatia potkuja IFK:n ylivoimavalmentajalle? Tussi-Tilkanenko hän olikaan?

Kiitos kaudesta, viimeinen peli kuvasi hyvin koko kautta pienoiskoossa.

Ps. Tilkaselle kenkää, jos on vastuussa ylivoimasta.

Peltonen sanoi jossain haastattelussa, että Corey Murphy vastaa ylivoimasta. Joten "hirttäkää" nyt edes oikea mies.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Peltonen sanoi jossain haastattelussa, että Corey Murphy vastaa ylivoimasta. Joten "hirttäkää" nyt edes oikea mies.
Kiitos täsmennyksestä. Siispä kenkää Corylle! The shoe to Cory!
 
Viimeksi muokattu:

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Heitetään nyt vaikka tänne, niin kiitoksia IFK:lle pronssimatsista. Ihan mukavaa seurattavaa tuo matsi oli, vaikka muuten pronssimatsin voisikin poistaa.

Olisi hienoa kohdata teidät pleijareissa ensi kaudella, toivottavasti näin tapahtuu. Hyvää kesää kaikille!
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäisikö laittaa täällä Levillä sekkari käyntiin, kauanko menee, ennenkuin ensimmäinen HIFK:n jätkä kävelee kuppilaan?

Ei vaan, kiitos jätkät! Vaikea kausi ja monenlaista juttua matkan varrella. Jos jostain olen ylpeä, niin siitä, ettette luovuttaneet!

Olin viime viikolla Levillä ja lauantaina Vinkkarissa oli myös muuan Tommi Tikka. Hyvällä fiiliksellä ja todella hyvässä kunnossa* pitämässä hauskaa. Ei voine sanoa, että paljoa peliesityksiin vaikutti pronssimatsissa.

Tai jos vaikutti, niin vois Törmäsmäisesti kysyä "Paljon me sitten oltais hävitty?"

*Lisätään nyt tähän vielä, että oli lähes selvin päin.
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Paskaanhan se päättyi tämäkin kausi, vittu mitä paskaa. Tän seuran ja jengin kannattaminen on välillä yhtä tuskaa. Välillä se antaa, mutta useimmiten se ottaa. Aika varovaisin ajatuksin suhtaudun ensi kauteen, sillä on vaikea nähdä, että miten yhden kesän aikana niin paljon muuttuisi tähän kauteen verrattuna. Noh, aika näyttää, ensi kaudella taas lusimassa elinkautista ja starttailemassa vitutuksessa hallilta :D
Hyvää kesää kaikille, pallaillaan kun taas pellaillaan.
 

Psykopaimen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viipurin Pauke
Olin viime viikolla Levillä ja lauantaina Vinkkarissa oli myös muuan Tommi Tikka. Hyvällä fiiliksellä ja todella hyvässä kunnossa* pitämässä hauskaa. Ei voine sanoa, että paljoa peliesityksiin vaikutti pronssimatsissa.

Tai jos vaikutti, niin vois Törmäsmäisesti kysyä "Paljon me sitten oltais hävitty?"

*Lisätään nyt tähän vielä, että oli lähes selvin
Olin viime viikolla Levillä ja lauantaina Vinkkarissa oli myös muuan Tommi Tikka. Hyvällä fiiliksellä ja todella hyvässä kunnossa* pitämässä hauskaa. Ei voine sanoa, että paljoa peliesityksiin vaikutti pronssimatsissa.

Tai jos vaikutti, niin vois Törmäsmäisesti kysyä "Paljon me sitten oltais hävitty?"

*Lisätään nyt tähän vielä, että oli lähes selvin päin.
Voin kohtalaisella varmuudella vakuuttaa, ettei mikään noista pätenyt enää myöhemmin eräässä näätämäisessä kippolassa. Eipä silti, toivottavasti meidänkin ukot osaa nollata ja katsoa tulevaan. Mitä se kullakin sitten on ja missä. Pitkä kausi takana, joten jos joskus niin nyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös