Jäkishöntsä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Kyllä tässä matsissa on käynyt se selväksi, että Tapparalle tuomareilla on pelissä ihan omat säännöt.
Eupooppalaisella suurseuralla on arvovaltaa ja lonkerot syvällä liigan rakenteissa.Kyllä tässä matsissa on käynyt se selväksi, että Tapparalle tuomareilla on pelissä ihan omat säännöt.
Joo, mutta toiset viisi jäähyä on mennyt tuomareilta läpi.No on sille Tapparalle nyt kuitenkin viisi jäähyä vihelletty.
HIFKille kolme.
Meidän faijalla on lonkerot syvällä mahassa.Eupooppalaisella suurseuralla on arvovaltaa ja lonkerot syvällä liigan rakenteissa.
Joo, kyllä linja on ollut se, että nämä tarkastetaan.
No tämähän on just vittu se ongelma. Jos toinen rikkoo enemmän, sille pitää viheltää enemmän jäähyjä, eikä tuijottaa minuutteja ja jäähytasapainoaNo on sille Tapparalle nyt kuitenkin viisi jäähyä vihelletty.
HIFKille kolme.
Mä en kyllä jaksa uskoa tutkintaan ennen tiedotetta.Mun mielestä kolahti suoraan päähän. Mutta mä olenkin puusilmä. Savinainen ja Jürgens tutkintaan tämän matsin perusteella.
Mä en kyllä jaksa uskoa tutkintaan ennen tiedotetta.
Kieltämättä melkoinen ero Peltoseen, joka on varsin tyylikäs valmentaja eikä paljon tuomareille vauhkoa.Vittu toi tapola on oksettava, ei mitään selkärankaa, nillittää joka vihellyksestä.