Tuli noista aloituksista mieleen, että oletteko muut kiinnittäneet huomiota, että Koivistoinen häviää varmaan 90% kaikista oman pään aloituksista. A% Koivistoisellahan on yleisesti ottaen hyvä, itse asiassa erinomainen, kun huomioidaan, että tosiaan häviää aivan järjettömästi noita oman pään tärkeitä aloituksia. Mun on todella vaikea ymmärtää, miksi hänet sinne ottelun loppuhetkillä kuitenkin aina tungetaan, jos valinnanvaraa on. Voiko olla, että HIFK:ssa tuijotetaan kokonaistilastoa eikä muka pidettäisi eri alueiden aloituksista erillistä tilastoa? Kuulostaa hölmöltä. Eivätkö valmennuksessa muka itse seuraa peliä ja ole tätä asiaa havainnut, kun minäkin olen? Ei ole yksi eikä edes 10 kertaa, kun Koivistoinen on hävinnyt loppuhetkien oman pään aloituksen ihan 100-0, mutta silti hän tuntuu olevan aina ykkösvaihtoehto. Joku nyt voisi sille Koivistoiselle vinkata, että lopettaisi sen 100-0 aloitusvoiton hakemisen ja tyytyisi niihin tasureihin ja pitäisi huolta siitä, että aikaa kuluu siinä möyriessä.
Itse pelkään, että ellei valmennus ole tätä Koivistoisen paskaa A% omalla alueella oikeasti havainnut, se tulee maksamaan meille vielä jonkun tärkeän voiton. Että, jos joku tuntee valmennuksesta jonkun, niin kysykää, mikä idea tässä on? Ja terveisiä myös, että katsokaa, kuka niitä aloituksia missäkin kohtaa kenttää voittaa.