Painuhan turhake sinne omalle hiekkalaatikollesi.Tulikohan aivotärhdys siitä haapasen törkeästä teurastuksesta?!!
Jos tästä jotain positiivista pitää hakea, niin tuossahan sitä olisi.Kaiken järjen mukaan Peltosen ja Salmelaisen potkut pitäisi olla hyvin lähellä. Ainakin Salmelaisen. Peltoselle voidaan antaa vielä hetki.
Se on mun mielestä aivan se ja sama mihin riittää lopulta. Jos sääleihin joutuu, niin sieltä ei mestaruuteen mennä. Sama tippua suoraan vaan pois ja lopettaa sätkiminen.Ei asiaa säälejä pidemmälle näillä näytöillä.
Mihinkäs sulla on tärähtänyt?Tulikohan aivotärhdys siitä haapasen törkeästä teurastuksesta?!!
Dunkkuun tuli - HIFK:lle kotietu pudotuspelien ensimmäiselle kierrokselle!Se on kiva pelata kun peli kulkee ja fågelit sjungaa ja stikkaa snögee ja kaikkia vituttaa.
Tässä pelissä harmillisesti minulle vain häviön skaalatKoko tunneskaala saatu taas kokea läpi. Kevättä kohden
Tulikohan aivotärhdys siitä haapasen törkeästä teurastuksesta?!!
Se pitäisi langat käsissä, mutta kun ei saada edes sitä yhtä maalia sohittua sisälle.Jospa sieltä se piste vielä liruisi, mutta missä on tämän jengin johtaja?
Teissala tavoittelee maailmanennätystä kaatumisten määrässä yhdessä ottelussa.
Vakuuttavaa toi Tallbergin tekeminen. Kelatkaa KAPTEENI!
Ei kai nyt kukaan ihan oikeasti unelmoi jostain mestaruudesta tällaisen kauden jälkeen? Peli on siinä kuosissa että puoliväliereissä tulee lähtö korkeintaan kuudessa pelissä vaikka ei tarvitsisi mennä säälien kautta.Se on mun mielestä aivan se ja sama mihin riittää lopulta. Jos sääleihin joutuu, niin sieltä ei mestaruuteen mennä. Sama tippua suoraan vaan pois ja lopettaa sätkiminen.
Teissala tavoittelee maailmanennätystä kaatumisten määrässä yhdessä ottelussa.
Näyttää esimerkkiä kaikille ja ottaa joukkueen reppuselkään kovilla suorituksillaan.
Olemme silti kärjen tuntumassaTässä pelissä harmillisesti minulle vain häviön skaalat
Tulikohan aivotärhdys siitä haapasen törkeästä teurastuksesta?!!