Jep. Oli tulossa ylivoimaa, niin hyvin tasoitettiin tilanne.
Aivan sama. Jos veskaria kolhitaan niin saa mennä ylivoimat kuitatessa.
Joo antaa muiden kolata Tapsaa, kunhan saadaan ylivoimaa!!Jep. Oli tulossa ylivoimaa, niin hyvin tasoitettiin tilanne.
Taktisestikin hyvä veto.Jep. Oli tulossa ylivoimaa, niin hyvin tasoitettiin tilanne.
Öyhöttämiselläkö tuollainen tahaton törmäys estetään jatkossa? Vittu lol. Minua kiinnostaa enemmän tällä hetkellä paikka kuuden joukossa kuin joku saatanan rikkeen kostaminen.Joo antaa muiden kolata Tapsaa, kunhan saadaan ylivoimaa!!
Hirveää paskaa. Parhaiten tätä kuvastaa se surullinen tosiasia, että Dyk ja vitun Tallberg pelaavat ylivoimaa.
Aika karsean näköistä on peli. Pelinrakentelu, syötöt, liike, yv, koko setti
Mun IFK kuittaa noi ja menee sinne kuuden sakkiin siinä sivussa.Öyhöttämiselläkö tuollainen tahaton törmäys estetään jatkossa? Vittu lol. Minua kiinnostaa enemmän tällä hetkellä paikka kuuden joukossa kuin joku saatanan rikkeen kostaminen.
Ei mitään valittamista jos todellisuus olisi tämä, mutta vaikealta tuo maalinteko tällä hetkellä tuntuu. Jokainen tarjottu tilaisuus pitäisi ottaa vastaan.Mun IFK kuittaa noi ja menee sinne kuuden sakkiin siinä sivussa.
Näinhän se on. Kovin kaukaiselta tuntuu IFK:n maali tässä(kin) pelissä tällä hetkellä.Ei mitään valittamista jos todellisuus olisi tämä, mutta vaikealta tuo maalinteko tällä hetkellä tuntuu. Jokainen tarjottu tilaisuus pitäisi ottaa vastaan.
Näinhän se on. Kovin kaukaiselta tuntuu IFK:n maali tässä(kin) pelissä tällä hetkellä.
Mun IFK kuittaa noi ja menee sinne kuuden sakkiin siinä sivussa.
Saako ottaa talteen?Ei tee IFK maaliakaan tänään.
Meinasin kirjoittaa jo luvan sille valmiiksi. Ole hyvä!Saako ottaa talteen?