HIFK:n peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 023 007
  • 17 673

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Erätauolla telkkarissa selostaja sanoi jotain sinne päin, että ”mielenkiintoinen, intensiivinen lätkämatsi meillä tässä on menossa”, johon mimmi kommentaattori totesi ”kyllä, ainakin 40 minuuttia vielä tätä herkkua jäljellä” :D

Onko Sportin maalilla vielä Halostakin huonompi veskari???
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, SAB, NYR, Inkvisitio 1480-
Todetaan, että parantamisen varaa on ja homma jatkuu entisellään.
Voi myös repäistä ja sanoa, että jumpataan vielä yhtä vahvistusta - tosin mille pelipaikalle ja minkä profiilin pelaajatyyppiä, siitä ei kellään ole havointoa. Tosin markkinat voivat olla melko kuivat silloin(kin)..
 

Päähaku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi myös repäistä ja sanoa, että jumpataan vielä yhtä vahvistusta - tosin mille pelipaikalle ja minkä profiilin pelaajatyyppiä, siitä ei kellään ole havointoa. Tosin markkinat voivat olla melko kuivat silloin(kin)..
Vielä yksi ruotsalainen kädetön stay-at-home-pakki rosteriin, ja voilá!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Halonen joutuisi torjumaan monta kertaa peräkkäin, jotta Sport ei tulisi nyt YV:llä tasoihin...vaikea uskoa
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko Karvinen-Väänänen-Åsten Liigan paskin ketju???

Ja Palola tekee maalin…

Taitaa olla ainoa ketju, joka ei ole ottanut tasaviisikoin maaliakaan omiin ja tehotilastot plussalla. Paajasen ketju sen sijaan on aika lähellä tuota titteliä.

En tiedä provoiletko huviksesi? Toki olin itsekin ennen kauden alkua sitä mieltä, että ei käyttöä, mutta itse asiassa he sentään ovat pelanneet odotettua paremmin tuloksellisesti jopa. Itse myönnän kyllä, että Lyytinen vetelee aivan päin helvettiä, vaikka häntä olen puolustellut.
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Palolan veto oli kyl komea, mut kaikki muu täs pelis onki ollu täyttä paskaa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Väänänen ainakin tippui toisessa erässä.

Tallbergia en myöskään nähnyt hetkeen kentällä.

Päästään viikonlopun peleihin 2 sentterillä. Hyvä Tobias!
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Tuomarit pilaa tän pelin. Niin kuin muutkin pelit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös