HIFK:n peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 997 183
  • 17 673

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Pitäisikö vieläkin?
Varmistus tasapelille?

Nyt ei sitten kolmannessa erässä yhtään himmailua ja peruuttelua. Seuraava peli vasta keskiviikkona, joten lisää hanaa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Varmistus tasapelille?

Nyt ei sitten kolmannessa erässä yhtään himmailua ja peruuttelua. Seuraava peli vasta keskiviikkona, joten lisää hanaa.
Mä oon pistänyt Kärpille voiton jatkoaika mukaanlukien. Kaksi pistettäkin riittää IFK:lle tästä pelistä. Ehdottomasti heität nyt rastin vielä itse sitten. Tämä on IFK.
 

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä on kaikkein parasta? Se että samalla nöyryytetään tuota Marjamäen anti-lätkää.
No kyllä tässä on tällä kaudella ollut aikamoista anti-lätkää itse kullakin että parasta on kaikki just nyt. Nautitaan nyt ja vikaan erään ei saa passivoitua. Kärpät on aina vaarallinen enkä usko että ihan näin halvalla myyvät kolmea pistettä.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Saataisko Buli lainaan 10 minuutiksi, niin ei ehkä mene kymppi rikki? Vaan voisi ehkä olla seuran kokonaistilanteen kannalta parempi, että menisi..
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Saataisko Buli lainaan 10 minuutiksi, niin ei ehkä mene kymppi rikki? Vaan voisi ehkä olla seuran kokonaistilanteen kannalta parempi, että menisi.
Bulia ei lainata yhtään. Nousu alkoi välittömästi Bulin saavuttua.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bulia ei lainata yhtään. Nousu alkoi välittömästi Bulin saavuttua.
Tästä kommentista heräsi sellainen ajatus, että IFK:han ei ole vielä itse julkistanut Bulia virallisella The Tiedotteella, joten toivottavasti sitten joskus 2080-luvulla kun Buli esitellään niin The Tiedote päättyy lauseeseen "Buli liittyy organisaation vahvuuteen välittömästi".
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Peksi kuittaa (7 ja 8 pisteen kaudet) ja Pessiä vituttaa. Mukava pikku bonari tähän. Tässä viikon verran sairaana ja tämä on kyllä ihan parasta toipilaslääkettä!
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
HIFK on KooKoon kanssa ne kaksi selkeätä "suosikkijengiä" Ilveksen jälkeen. Toivonkin sydämeni pohjasta, että Taponen pysyy kevään ehjänä. Olisihan se nyt helvetin karua, että tuollaisessa lennossa olevan joukkueen playoff-mahdollisuudet kaatuisivat urheilutoimenjohtajan saamattomuuteen. Tuossa olisi vastustajallakin paikka sikailla ensimmäisessä puolivälieräottelussa Taponen telakalle, vaikka häviäisi sen ottelun alivoiman takia, niin kyllähän se maksaisi itsensä takaisin myöhemmissä otteluissa.

e. Ja harva joukkue nyt täysin pystyisi taistelemaan mestaruudesta ykkösvahdin loukkaantuessa, mutta ei taida kellään muulla playoff-jengillä olla mestiksen keskitason molaria kakkosvahtina.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
HIFK on KooKoon kanssa ne kaksi selkeätä "suosikkijengiä" Ilveksen jälkeen. Toivonkin sydämeni pohjasta, että Taponen pysyy kevään ehjänä. Olisihan se nyt helvetin karua, että tuollaisessa lennossa olevan joukkueen playoff-mahdollisuudet kaatuisivat urheilutoimenjohtajan saamattomuuteen. Tuossa olisi vastustajallakin paikka sikailla ensimmäisessä puolivälieräottelussa Taponen telakalle, vaikka häviäisi sen ottelun alivoiman takia, niin kyllähän se maksaisi itsensä takaisin myöhemmissä otteluissa.
En usko, että kukaan lähtee tuohon sikailutaktiikkaan. Ainakaan meitä vastaan. Siellä on nopeasti molemmilla B-junnut maalissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös