Nollapeli Haloselle???Ansaitusti byyriin!
Nollapeli Haloselle???Ansaitusti byyriin!
Just mietin samaa. Niin monta kevättä olen ehtinyt nähdä, kun peli viimeistään loksahtaa paikoilleen. Ei näy tänään edes lupausta siitä.Ei vaan valitettavasti taida oikein riittää tuo materiaali pitkään kevääseen mitenkään. Puuttuu omat Jolyt ja kun kattoo tota 5vs5 puolustuspeliä, niin turhan usein hätä kädessä vastustajan ollessa siellä.
Muuttinille olisi tullut loppukauden kakku. Kåsa ei ole vielä ehtinyt saada tarpeeksi "nimeä".Saatana mä katoin et toi dumari antaa boksii tuosta kun norski jakelee rakkauttaan Jolylle
Ei vaan valitettavasti taida oikein riittää tuo materiaali pitkään kevääseen mitenkään. Puuttuu omat Jolyt ja kun kattoo tota 5vs5 puolustuspeliä, niin turhan usein hätä kädessä vastustajan ollessa siellä.
Ei ole sanallakaan maininnut. Heh. Tuohon maaliin olisi sopinut hyvin "siihen kuuluisaan" omaan maalin. Noh eipä yllätä että antsa mitään korjaileeHienosti Antsa nielaisi Muuttinin pois. Joku lienee sanonutt asiasta..
Norski kävi vielä hämmentämässä :D mä sytyn tolle jätkällä. Ehkä jopa vähän miehekkäällä latinotavalla.