Psykopaimen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Viipurin Pauke
Antti Pihlström tuo meille enemmän pisteitä kuin Niilo Halonen. Okei, tää oli rumasti sanottu. Turhauttaa vaan.
Turha marista kun voittoja tulee. Harmi vaan että itse täytyy tehdä se 5+ peliin varmistaaksesi voitonKoska Toope on ammattilainen, uskon hänen näkevän Halosessa jotain mitä itse en näe. Ehkä se jokin luuraa tuloksen takana. Mene ja tiedä.
Tyypillinen amatööri, joka ei halua myöntää omia virheitään. Joka helvetin taho asiantuntijoita, kommentaattoreita ja faneja myöten huutanut syksystä lähtien, että Halonen ei riitä, mutta tämä puuhastelija ei osoittanut mitään merkkejä siitä, että olisi ollut tekemässä asialle jotain.Koska Toope on ammattilainen, uskon hänen näkevän Halosessa jotain mitä itse en näe. Ehkä se jokin luuraa tuloksen takana. Mene ja tiedä.
Ainut vaihtoehto on aivan uskomattoman härski kiristysmateriaali. Toope vielä lähti tähän kauteen Halonen ykkösveskarina!Koska Toope on ammattilainen, uskon hänen näkevän Halosessa jotain mitä itse en näe. Ehkä se jokin luuraa tuloksen takana. Mene ja tiedä.
Jotenkin Penan kirjoittamana 9-5:stä tulee vain ja ainoastaan Saab mieleen.Koivistoinen vielä hattu! 9-5.
:D :DJotenkin Penan kirjoittamana 9-5:stä tulee vain ja ainoastaan Saab mieleen.
Tulosveto ei. Kaikenlaista muuta kyllä. Hyvä ilta!9-5. Osuiko kellään?
(Toki Pena taisi mainostaa 9000:a, myöhemmin vastaava malli oli sitten 9-5, mutta enivei):D :D
Mä valitsin Saabin, koska työssäni ajan paljon!
Kyllä. Tasoa: hänessä ei ärsytä mikään. Harvinaista herkkua nykyään Mertarannan ja Saukkosen takia. Mutta eipä siitä nyt tässä sen enempää.Illan selostaja oli muuten aika mukavaa kuunneltavaa. Ehdottomasti parempi ku moni muu cmorelta