HIFK:n peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 022 781
  • 17 673

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Ei kai tuolle Roylle makseta palkkaa? Turhin hankinta IFKhon vuosikausiin, voittaa Kåsastullin heittämällä.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Toivotaan että toi menee matsin jälkeen tarkastukseen
Oli kyllä törkeä poikkari pelaajaan, joka ei osaa tuossa tilanteessa millään tavoin odottaa iskua selkään. Huonommalla tuurilla Berglund olisi lentänyt tuosta Taposen päälle ja Taponen olisi loukkaantunut.

Liigassa tulee jatkuvasti pelikieltoja tilanteista, joissa pelaajan syyllisyys on huomattavasti vähäisempi kuin tässä tilanteessa, mutta toisen pelaajan loukkaantumisen (seuraus) johdosta tulee pelikieltoa. Nyt ei (onneksi) käynyt mitään, mutta harvinaisen törkeä temppu. Ja nyt pitäisi tulla pelikieltoa nimenomaan itse teosta.
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Mikä se jengin kesken joka kausi jaettava palkinto oli nimeltään? Ei ole kun yksi vaihtoehto kenelle se kuuluu tänä vuonna.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Aika mankelissa on IFK ajoittain. Tuo Tallberg on tyhmä pelaaja. Jotenkin hidas reagoimaan, hutii paljon ohi kiekosta ja varmaan jokainen meistä onnistuisi hakemaan laukaukselleen linjan maalille kun Tallberg yrittää blokata.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Oli kyllä törkeä poikkari pelaajaan, joka ei osaa tuossa tilanteessa millään tavoin odottaa iskua selkään. Huonommalla tuurilla Berglund olisi lentänyt tuosta Taposen päälle ja Taponen olisi loukkaantunut.

Liigassa tulee jatkuvasti pelikieltoja tilanteista, joissa pelaajan syyllisyys on huomattavasti vähäisempi kuin tässä tilanteessa, mutta toisen pelaajan loukkaantumisen (seuraus) johdosta tulee pelikieltoa. Nyt ei (onneksi) käynyt mitään, mutta harvinaisen törkeä temppu. Ja nyt pitäisi tulla pelikieltoa nimenomaan itse teosta.
Joo, mutta tämä rotta on puoliorvoksi lapsena jäänyt tuhkimotarina VG-62:sta. Kultapoika. Ei mitään odotuksia että Hakulisen rottailuita katseltaisiin kurinpidossa asti. Ihan täysi Liigan syytesuoja myönnettynä.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Joka kerta ohi taklatessaan ojentaa polvensa eteen ja viljelee tällaisia piittaamattomia poikkareita selkään. Siitä niska solmussa tolppaa päin niin vittu morjens. Säälittävä jyrsijä.
Viimeksi raumalla yritti työntää Lädää selästä metri irti laidassa, kevyempi kaveri olisi lentänyt todella vaarallisesti. Uskomaton vitun pelle.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Joo, mutta tämä rotta on puoliorvoksi lapsena jäänyt tuhkimotarina VG-62:sta. Kultapoika. Ei mitään odotuksia että Hakulisen rottailuita katseltaisiin kurinpidossa asti. Ihan täysi Liigan syytesuoja myönnettynä.
Sitten meidän pitää toimia itse ja vaatia tämä temppu kurinpitoon. Eli faksi laulamaan. Nättisen tilanteen annettiin mennä ohi eikä reagoitu, joten mitäs jos tähän nyt reagoitaisiin.

Laitatko faksia Tobiakselle vai laitanko minä?
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Viimeksi raumalla yritti työntää Lädää selästä metri irti laidassa, kevyempi kaveri olisi lentänyt todella vaarallisesti. Uskomaton vitun pelle.

Miksi IFK ei käy edes kyselemässä? Ykköspakille suoritettu cheapshot pitää kuitata. Ei välttämättä myllyllä mutta vahvalla erikoishuomioinnilla pelin aikana tai katkoilla.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heti kun peli on fyysisempää ja aikaa on vähemmän Roy, Teissala ja Kaskimäki putoaa kuvasta täysin.

Royn pitäisi ehdottomasti vaihtaa paikkoja Hirvosen kanssa. Niin nollanollaa pelaa tuo kolmosketju viidellä viittä vastaan.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Sitten meidän pitää toimia itse ja vaatia tämä temppu kurinpitoon. Eli faksi laulamaan. Nättisen tilanteen annettiin mennä ohi eikä reagoitu, joten mitäs jos tähän nyt reagoitaisiin.

Laitatko faksia Tobiakselle vai laitanko minä?
Laittaisin sen faksin koppiin toimiston sijaan.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
C-rinnassa suojelee kyllä kummallisesti. Ilman sitä Tallberg olisi jo aikoja sitten lähtenyt poppareille. Kun ukkoja alkaa tervehtyä niin sen oltava Tallberg ensimmäisenä, joka lähtee villaan.
 

Psykopaimen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viipurin Pauke
Sitten meidän pitää toimia itse ja vaatia tämä temppu kurinpitoon. Eli faksi laulamaan. Nättisen tilanteen annettiin mennä ohi eikä reagoitu, joten mitäs jos tähän nyt reagoitaisiin.

Laitatko faksia Tobiakselle vai laitanko minä?
Höpö höpö, ei me nyt lähdetä itkemään jälkikäteen. Nämä hommat hoidetaan vaateriin kentällä. Nykyään kun ei saa painia, niin otetaan sitten 3 pojoa ja eteenpäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös