Hakulinen vittu sä lähdet.
No ei se edes lähde. IFK-henki ja jne.
Hakulinen vittu sä lähdet.
Se kaatuilee iteKåsastulia heitellään kuin rättiä
Oli kyllä törkeä poikkari pelaajaan, joka ei osaa tuossa tilanteessa millään tavoin odottaa iskua selkään. Huonommalla tuurilla Berglund olisi lentänyt tuosta Taposen päälle ja Taponen olisi loukkaantunut.Toivotaan että toi menee matsin jälkeen tarkastukseen
Rättihän se onkin.Kåsastulia heitellään kuin rättiä
Joo, mutta tämä rotta on puoliorvoksi lapsena jäänyt tuhkimotarina VG-62:sta. Kultapoika. Ei mitään odotuksia että Hakulisen rottailuita katseltaisiin kurinpidossa asti. Ihan täysi Liigan syytesuoja myönnettynä.Oli kyllä törkeä poikkari pelaajaan, joka ei osaa tuossa tilanteessa millään tavoin odottaa iskua selkään. Huonommalla tuurilla Berglund olisi lentänyt tuosta Taposen päälle ja Taponen olisi loukkaantunut.
Liigassa tulee jatkuvasti pelikieltoja tilanteista, joissa pelaajan syyllisyys on huomattavasti vähäisempi kuin tässä tilanteessa, mutta toisen pelaajan loukkaantumisen (seuraus) johdosta tulee pelikieltoa. Nyt ei (onneksi) käynyt mitään, mutta harvinaisen törkeä temppu. Ja nyt pitäisi tulla pelikieltoa nimenomaan itse teosta.
Surullisen huono pakki tuo kåsastul.
Viimeksi raumalla yritti työntää Lädää selästä metri irti laidassa, kevyempi kaveri olisi lentänyt todella vaarallisesti. Uskomaton vitun pelle.Joka kerta ohi taklatessaan ojentaa polvensa eteen ja viljelee tällaisia piittaamattomia poikkareita selkään. Siitä niska solmussa tolppaa päin niin vittu morjens. Säälittävä jyrsijä.
Sitten meidän pitää toimia itse ja vaatia tämä temppu kurinpitoon. Eli faksi laulamaan. Nättisen tilanteen annettiin mennä ohi eikä reagoitu, joten mitäs jos tähän nyt reagoitaisiin.Joo, mutta tämä rotta on puoliorvoksi lapsena jäänyt tuhkimotarina VG-62:sta. Kultapoika. Ei mitään odotuksia että Hakulisen rottailuita katseltaisiin kurinpidossa asti. Ihan täysi Liigan syytesuoja myönnettynä.
Viimeksi raumalla yritti työntää Lädää selästä metri irti laidassa, kevyempi kaveri olisi lentänyt todella vaarallisesti. Uskomaton vitun pelle.
Heti kun peli on fyysisempää ja aikaa on vähemmän Roy, Teissala ja Kaskimäki putoaa kuvasta täysin.
Laittaisin sen faksin koppiin toimiston sijaan.Sitten meidän pitää toimia itse ja vaatia tämä temppu kurinpitoon. Eli faksi laulamaan. Nättisen tilanteen annettiin mennä ohi eikä reagoitu, joten mitäs jos tähän nyt reagoitaisiin.
Laitatko faksia Tobiakselle vai laitanko minä?
Höpö höpö, ei me nyt lähdetä itkemään jälkikäteen. Nämä hommat hoidetaan vaateriin kentällä. Nykyään kun ei saa painia, niin otetaan sitten 3 pojoa ja eteenpäin.Sitten meidän pitää toimia itse ja vaatia tämä temppu kurinpitoon. Eli faksi laulamaan. Nättisen tilanteen annettiin mennä ohi eikä reagoitu, joten mitäs jos tähän nyt reagoitaisiin.
Laitatko faksia Tobiakselle vai laitanko minä?