Avuton ääliö. Otti pataan kohelossa milloin keneltäkin ja nyt yrittää ottaa ”roolia” kotoisessa. Säälittävä konkelo.Parimetrinen leijonamaskotti käy kyllä yllättävän kuumana.
Edit. Hylky tulossa.
Peltonen kouluttaa laittamalla filaan…Mihis se Roy hävis Kärrpien maalin jälkeen?
Kai se Jäkyn maali piti sääntöjen mukaan hylätäkin. Selkeä kontakti Paajaselta Meriläiseen.
Jos olisin Liigan johtoporrasta niin kyllä ensi kaudelle uudenlaisen tulkinnan tähän maalivahdin häirintään. Joka kerta kun veskaa hipaiseekin, niin se antaa perusteen hylätä maali.
Vähän turhaa minusta ja maaleja tämä sarja kaipaa enemmän kuin mitään muuta.
Kai se Jäkyn maali piti sääntöjen mukaan hylätäkin. Selkeä kontakti Paajaselta Meriläiseen.
Jos olisin Liigan johtoporrasta niin miettisin kyllä ensi kaudelle uudenlaisen tulkinnan tähän maalivahdin häirintään. Joka kerta kun veskaa hipaiseekin, niin se antaa perusteen hylätä maali.
Vähän turhaa minusta ja maaleja tämä sarja kaipaa enemmän kuin mitään muuta.
Hitto! Mä olen kokonaan unohtanut, että meillä on Dyk!Tuota Palolaa kun katselee, niin tulee kyllä Dykiäkin ikävä.
Hitto! Mä olen kokonaan unohtanut, että meillä on Dyk!
Olisko näynyt niin ettei Royta penkitetty koska teki virheen vaan Roy teki virheen koska tekeminen ei nyt riitä? Meillä ei ole varaa menettää pisteitä kun tilanne on mikä on.Peltonen kouluttaa laittamalla filaan…