HIFK:n peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 023 001
  • 17 673
Suosikkijoukkue
HIFK
Tästä olen ihan samaa mieltä. Ja kai sieltä Kotkansalokin on tulossa muutaman viikon päästä mukaan.
Kotkis on telakalla vielä arviolta 6 viikkoa, sanoo IFK:n sivut. Tammi- ja helmikuun aikana IFK:lla on 16 peliä. Tarttis varmaan tehdä jotain, sanoi entinen presidentti. Toivottavasti se jotain saa Salinin parantamaan otteitaan.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mikä vitun järki Vesalainen?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Jos tietokone-Tilkanen ja Murphy eivät saa tuohon ylivoimaan mitään ideaa niin tulee joka tapauksessa lyhyt tarina.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Hieno vihellys. Taas.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Sano Larsson-Salin, kun haluat ongelmia
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Larsson alkoi levittelemään käsiään kun olisi voinut luistella kiekkoon ja katkaista pelin. Tämän jälkeen vastustajalle tuhannen taalan paikka. Amatöörimäistä tekemistä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Olipa melkoinen aivopieru Motinilta tuossa purkuyrityksessä. Onneksi ei ainakaan silloin kolissut.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla hävisi kiekko pari kertaa näköpiiristä Royn syöttäessä. Olin niin tottunut siihen, että meidän kundit aina näyttää suunnan minne syöttää. Köh.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aivan törkeän unettavaa paskaa, korjatkaa tää sarja.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Helvetti miten löysä IFK kolmannessa on ollut
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Vittu jos tässä lähetään nyt pakittelemalla hakemaan 1-0 voittoa. HIFK ei niissä onnistu koskaan vrt. Tappara.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Mulle on vähän mysteeri miten Gardiner on tehnyt näin paljon maaleja Liigassa. Jotenkin löysän oloinen jätkä ja kiekollisilta taidoiltaan ehkä sellainen pienoinen upgrade Dan Hackerista.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
IFK kerjää jälleen verta nenästä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös