HIFK:n peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 989 195
  • 17 673

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Maalintekijän maali
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Helvetillinen peli kun HPK tiputtaa kiekon menetettyään keskialueen puolustustrappiin. Saa nähdä riittääkö Villen työkalupakissa välineitä HPK:n kaatamiseen jota vähän epäilen koska HIFK hyökkää himputin hitaasti ja mielikuvituksettomasti omasta päästä.

....ja heti Pallo Olila 1-1 nopeasta hyökkäyksestä. Pitää kai perua saman tien asiantuntematon kommenttini :)
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Ei nyt vitussa voinut Lädä hajota heti käsiin?! Pakarinen pelaa kaks vikaa erää pakkina?
 

Yhdeksän

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Taitaa olla Melart muuten tippunu pelistä pois kun en oo nähny toviin ku lyytinen larsson kotkansalo salon ja rantakarin jääl
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Melart kaatui IFK:n maalintakana kun sotkeutui HPK-pelaajaan. Olisiko siinä mennyt sitten rikki? Kaikkihan tiesivät, että Melart on iso riski, paitsi itse utj.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Laitetaan kauden ekan matsin kunniaksi lista omia havaintoja avauserästä. Katsotaan, onko joku samoilla linjoilla :D



-Ylivoima on nihkeää, puuttuu selkeästi peliä rakentava moottori.

-Pelin avaamista on pyritty nopeuttamaan ja yksinkertaistamaan.

-Sitomista ja mailahäirintää meni molemmin puolin läpi naurettavan paljon.

-Melartilta huolimatonta pelaamista ja sitten putosikin pois. Tietenkin kun kuudella pakilla lähdettiin.

-Dyk hukkasi pari paikkaa putkeen, siitä Joly boksista läpi ja 0-1 tauluun. Klassista IFK:ta, vetoja tulee vähän mutta vastustajan paikat ovat laadukkaita.

-Salin erittäin rohkea ja positiivinen ilmestys. Uskaltaa tukea hyökkäyksiä ja nostaa kiekolla. Loistava esityö Palolan maaliin.

-Koivistoinen pelottavan näkymätön ykkössentteriksi.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Melart kaatui IFK:n maalintakana kun sotkeutui HPK-pelaajaan. Olisiko siinä mennyt sitten rikki? Kaikkihan tiesivät, että Melart on iso riski, paitsi itse utj.
Mailanhan se suuhun sai?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: HJL

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Minua häiritsi ensimmäisessä erässä tunteen puute, kun kyseessä on kauden avaava 20 min kotona.

Hieman tuollaista läpsyttelyä, ilman Peltosen peräänkuuluttamaa tunnetta ja agressiivisuutta.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minua häiritsi ensimmäisessä erässä tunteen puute, kun kyseessä on kauden avaava 20 min kotona.

Hieman tuollaista läpsyttelyä, ilman Peltosen peräänkuuluttamaa tunnetta ja agressiivisuutta.
Helsingin IFK on Ville Peltosen aikakaudella lähes poikkeuksetta ollut vaisu, kun vastassa on keskikastin tai häntäpään jengi. Tunnepuolelta siis. Se on iso heikkous myös. Kärkijengi vastassa niin aivan eri meininki.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Melartin vauhdista päätellen lähti legoja vaihtoon
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös