No mun pitkäveto kusee tähän todennäkösesti mutta menköön. Eddie the Eagle. Jstkosopparii käteen!
Olisikohan muutama vuosi sitten? Ei ole muuten pienintäkään muistikuvaa.Milloin viimeksi ollaan tehty kaksi maalia saman vitosen aikana? Ensimmäistä en laske, kun oli viiskolmosella.
Tilannetta ei koskaan olisi tullut, jos tuomarit olisivat uskaltaneet viheltää Bloodin poikkari numeroihin.Huutojäähy.
Patti antoi syötön Salinille viivan kun Pelikaani tuli just jäähyltä selän takaa. Patti törttöili.Olipa Salinilta surkeaa tekemistä
Nyt meni kyllä mun mielestä Teissalan piikkiin, kun käänsi viime sekunilla selän taklattavaanTilannetta ei koskaan olisi tullut, jos tuomarit olisivat uskaltaneet viheltää Bloodin poikkari numeroihin.
Olipa helppo maali Taposelta.
Hyvä että on kunnossa mutta mielestäni näissä tapauksissa pitäisi pysyä loppupelin ajan katsomossa, etenkin kun edellisestä osumasta on niin lyhyt aika. Jos ja kun se taklaus päähän osui niin ihan sama vaikka mies sanoisi olevansa kunnossa, näissä pitäisi olla varovaisempiHuh, Motin mukana
Terminaattori
Olipa Salinilta surkeaa tekemistä
Voi hyvin olla. Mulla on punaiset lasit päässä.Nyt meni kyllä mun mielestä Teissalan piikkiin, kun käänsi viime sekunilla selän taklattavaan