Hyvässä valmennuksessa tekisi paljonkin.Mä alan miettimään mitä tolla Nättisellä tekee..
Tää on ihan samanlaista paskaa kuin Sopan aikana.Peltosen IFK on ehkä epäorganisoidumpi kuin Summasen. Saavutus sekin, mutta kohta voinee tulla siihen tulokseen, ettei Peltosesta ole valmentajaksi.
Kunnes tämä peli kääntyy, pari voittoa päälle ja Peltonen on tosi kova. Mutta joo, olen samaa mieltä kanssasi. En usko, että Peltonen on huippuluokan päävalmentaja.Peltosen IFK on ehkä epäorganisoidumpi kuin Summasen. Saavutus sekin, mutta kohta voinee tulla siihen tulokseen, ettei Peltosesta ole valmentajaksi.
Juurikin näin! Tätä epäilinkin, että saadaan toinen lyytikäinen. Originaalilla kaiketi pitkälle edennyt kaihi kun syöttää kolmen metrin pakkipakin toistuvasti kolme metriä ohi.Rantakari on kyllä vittu niin Salmelaisen näköinen hankinta ettei tosikaan. Tapparassa flopannut rullatuolipotilas alakerran kiekolliseksi liideriksi.
Ja samaa osastoa on tämä tusinaukko Larsson. Sellaista roskaa taas hankittu, että heikompaa hirvittää.Rantakari on kyllä vittu niin Salmelaisen näköinen hankinta ettei tosikaan. Tapparassa flopannut rullatuolipotilas alakerran kiekolliseksi liideriksi. Vain IFK:ssa.
Ei ole. Ei. Eikä tämä peli käänny.Kunnes tämä peli kääntyy, pari voittoa päälle ja Peltonen on tosi kova. Mutta joo, olen samaa mieltä kanssasi. En usko, että Peltonen on huippuluokan päävalmentaja.
Kyllä tästä surkeudesta menee suurin piirtein kaikki Peltosen piikkiin. Ottelun alkuhaastattelusta jo vaistosi, että ei ole yhtään inessä siitä mitä tämän kohtuu hyvän pelaajajoukon kanssa pitäisi tehdä. Oli kuin vapiseva haavanlehti. Esim. Pikkarainen olisi saanut tuosta jengistä paljon enemmän irti. Taidetaan olla pahasti kusessa Peltosen kanssa.Peltosen IFK on ehkä epäorganisoidumpi kuin Summasen. Saavutus sekin, mutta kohta voinee tulla siihen tulokseen, ettei Peltosesta ole valmentajaksi.
Ei olisi menetys.Rantakari paskaksi.