Jesse Seppälä on kolmas.
Kyllä minä Salinin heitän kokonaisuutena tuohon mukaan myöskin.
Jesse Seppälä on kolmas.
Salin unohtui itseltänikin.Kyllä minä Salinin heitän kokonaisuutena tuohon mukaan myöskin.
Vauhdikasta, hyvä intensiteetti.Viihdyttävä peli, ja se on jo jotain. Maistuu myös nuo kaksi pistettä.
Minusta Otso haastoi väärän sällin, eiköhän siellä ollut Talaja taas sikailemassa.Vauhdikasta, hyvä intensiteetti.
Suorahyökkääminen ajoittain hyvää, samoin päädystä ylös pelatut maalipaikat.
Otso Rantakari jatkaa hyvällä tasolla, painimatsista isot plussat. Melartilla peli on pakottamista ja on erirytminen Berglundin kanssa. Vesa Laine, Jäky ja Halttunen loi paljon paikkoja, raikasta tekemistä.
Eilinen loi uskoa ainakin itselleni, että homma viel paranee.
Taposen jatkoajalla suorittama geim-seiveri oli sitä tasoa, että sitä tuulettaessani, innostuin nousemaan oikein sohvalta ylös asti. Eka kerta tällä kaudella.
Okei. Mä en oikein noissa ite muuta mieti, ku että lähin otetaan. Tärkeintä on reagoida jotenkin.Minusta Otso haastoi väärän sällin, eiköhän siellä ollut Talaja taas sikailemassa.
Sääli, ettei Villen IFK ottanut miestä vastaamaan toimistaan.
Lyhensin hieman lainaamaani viestiä. Mutta erittäin hyvin sanottu siellä takana, tiistaina on todella tärkeä peli. Siitä voitto ja joulutauolle sekä sen jälkeiselle turnausreissulle Sveitsin on paljon mukavampi lähteä. Todennäköisesti voitolla noustaisiin taas sääliplayoff-viivan paremmalle puolelle. Jos tulee takkiin, niin fiilis on varmasti hieman toinen.Tiistain peli Jukureita vastaan kertoo erittäin paljon. Siitä vakuuttava voitto ja joululahjaksi sentteri, niin kenties tästä jotain tulee. Toisaalta yhtä paljon mahdollista on, että tiistaina laitetaan lämmin vesi valumaan ja nirhataan ranteita auki.
Mjoo. En tarkoittanut, että näitä kahta lukuun ottamatta koko muu joukkue olisi täysiä potilaita. On siellä tosiaan muutama junnu väläytellyt. Samoin Rantakari, jonka tuomitsin aivan sysipaskaksi on parantanut kuin sika juoksuaan (miten helvetissä muuten sika parantaa juoksuaan? Luulisi, että mitä pitemmälle juostaan sitä enemmän alkaa potsia ottaa pumpusta.)Jesse Seppälä on kolmas.
Kyllä, Palolalla ei tee mitään ja hänen kannaltaan jopa noloa, että Teissala näytti tänään, kuinka tämänkin pelillisen kaaoksen keskellä pelaajat kyllä pystyvät tuomaan vahvuuksian esille. Ei tuolla kukaan voi väittää, että 60min voi hiihdellä vain koska jengillä menee heikosti
Mitähän hittoa siellä sitten aiemmin on tehty jos ei harjoiteltu kokonaisvaltaista pelaamista? Muniin puhalteluunko se tähänastinen treenireservi on käytetty?Mutta Opahan painotti, että on satsannut kokonaisvaltaisempaan pelaamiseen..
Mitähän hittoa siellä sitten aiemmin on tehty jos ei harjoiteltu kokonaisvaltaista pelaamista? Muniin puhalteluunko se tähänastinen treenireservi on käytetty?
Ahh sorry, mulla oli vähän konteksti hukassa, eli ajauduin viestiin jossa ei enää ollut tulkittavissa tämän treenamisen osalta keskittyneen Palolaan.Saahan tämän ymmärtää miten haluaa. Ehkä aikaisemmin Palolalla on ollut täsmärooli maalintekijänä ja nyt sitä yrittää laajentaa. Tai pelaaja itse halunnut laajentaa.
Tuohon Palolan rooliin on kyllä halvempiakin vaihtoehtoja.
Tuskin tuolla kauheasti yleisöä on joten tänään ei kipsata vaan pelataan iloista ja liikkuvaa kiekkoa. Maaleja tullaan tänään tekemään ainakin 6 ja Halonen pelaa nollat....Täältä sivusta katsoen melkoisen mielenkiintoinen ottelu kohta alkamassa. Eräänlainen HIFKn kypsyyskoe, tuleeko hommasta mitään? Paineeton peli Porissa oli hyvä, mutta kolmea pinnaa ei siitäkään tullut. Nyt pitäisi päästä samaan peli-esitykseen ja ottaa kaikki kolme pistettä, mutta kipsaako kotiyleisö taas maalinteon? Meneekö maalivahdilta helppoja?
Jukurit on hyvä mittari, sille Hifkillä kaksi häviötä alla. Varmaankin nyt on kunnian palauttamisen aika?
Ei oo ku joku kiekkoradio ym. Omaa ei ole.Onko tosiaan niin ettei tällä kaudella ole radiointeja IFKn otteluista?