Tää muuttui kai viime kaudeksi sallivammaksi.Okei, tää on sellainen juttu mitä en oo tarkemmin koskaan miettinyt. Oon vaan ajatellut, että kiekon saa ohjata luistimella maaliin, mutta luistimen terää ei saa siinä tarkoituksellisesti käännellä.
..mutta sittenhän niitä tulkitaan sieltä videolta ja joskus se ”terän kääntäminen” tulkitaan potkuksi ja joskus ei.
Eikä herää.No niin Halonen - 2 ilmaisua ja paskat prosentit, mutta voitto. Toivo herää taas...
Harmittaako?Me hävitään muuten tää peli.
Onhan sääntö ollut jo vuosia, että ohjata saa, mutta selkeää potkuliikettä ei saa olla.Tää muuttui kai viime kaudeksi sallivammaksi.
Mestaruus per vuosikymmen on riittävä urheilullinen suoritustasoHarmittaako?
Äkkiä se Toivo tuolla veskaripelillä kuolee…jos ei muuten niin vitutukseen.No niin Halonen - 2 ilmaisua ja paskat prosentit, mutta voitto. Toivo herää taas...
Oma odotusarvo on neljä pistettä, jotta suora pleijaripaikka on tavoiteltavissa.Hyvät 3 pistettä, mutta eihän tuolla esityksellä olisi ihan kovin montaa joukkuetta tästä sarjasta kaadettu. Ei jaksa vielä hirveesti innostua. Mikäli Tepsukoilta ja Ässiltä saadaan vkl pisteitä, niin alan uskoa mahdollisuuksiin kääntää tämä paatti.
Luulen, tämä lausahdus muuttuu vielä elämäni aikana muotoon: mestaruus per vuosisata on riittävä urheilullinen suoritustaso.Mestaruus per vuosikymmen on riittävä urheilullinen suoritustaso
Lyhyesti: IFK:n pelaajabudjetista on käytetty kaksi miljoonaa vaihtelevasti esiintyviin pelaajiin ja miljoonalla on ostettu gorilloja heidän selkäänsä.Sori vieraisiin pöytiin huutelu.
Mitä HIFK:lle on tapahtunut? En oo nähnyt Nordiksella koskaan noin hengetöntä kotijoukkuetta - kaikki tunne poissa! Aina ennen oon odottanut innolla meidän kohtaamisia, kun stadissa asun, mut nyt jäällä oli kaksi oikeasti huonoa joukkuetta mistä vähemmän huonompi vei (ansaitusti) pisteet.
Huh. Näytti todella pahalta Jypin 2-2 maalin jälkeen. Hyvin jätkät klaarasivat lopun.Harmittaako?