Kaveri on pelannut kuitenkin ihan ok. Upgrade Otsoon.Peltonen vähemmän yllättäen peluuttaa käytännössä 5 puolustujaa. Luhanka ei hirveästi luottoa saa.
Siihen ei tarvita kuin pahviukkoKaveri on pelannut kuitenkin ihan ok. Upgrade Otsoon.
Mun mielestä Kotkis laitto hyvää teatteriaAmmattituomarit sanoo morjesta pöytään!
Voi olla, katsoin nopeasti että olisi ollut maila jalkojen välissä. Ois kait sinne joutanut sitten molemmat.Mun mielestä Kotkis laitto hyvää teatteria
Ilta, jolloin homma vapautui ja juna kääntyi. Yv-maali ja vierasvoitto, isot apinat pois selästä.Öhhh, kaksi torjuttu läpiajoa. Mitä tämä on?
Kapun kanssa joukkueen vahvin kaveriLuhanka ollut tänään hyvä. Varmaa pelaamista ja tuonut tarvittavaa fyysisyyttä alakertaan. Ajaa helposti Larssonin ohi hierarkiassa.
No no, no no. Älä nyt viitsi alkaa manailemaan. Minä en ole kadottanut uskoani, tässä on kaikki aika ja mahdollisuudet vielä kääntää tämä tappioksi!Ilta, jolloin homma vapautui ja juna kääntyi. Yv-maali ja vierasvoitto, isot apinat pois selästä.
Maaseudulla ymmärretään scouttauksen merkitys. Ehkä meidän scoutit löytää Jolyn HPKsta? Hinta on vaan moninkertainen.Tuo Joly on kyllä parasta ja viihdyttävintä liigassa vuosikausiin. Aivan huikea pelaaja.
Tämä!!!Mä en kyllä näe tämän Seppälän "erinomaisuutta".
Sama Kaskimäki ja Halttunen.Mä en kyllä näe tämän Seppälän "erinomaisuutta".