HIFK:n peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 1 005 802
  • 17 673

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liikaa menetetään kiekkoja hyökkäyssinisellä ja maalit puuttuu. Muuten hyvä erä.
 

Psykopaimen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viipurin Pauke
Olenko se vaan minä, vai romahtiko Rantaruikun tekeminen sen jälkeen kun Lyytinen laivattiin Ruotsiin? Ei sillä, että olisi häikäissyt ennen sitäkään, mutta ei se nyt tuollainen luisteleva strutsi silloin ollut.

Eli tekeekö se itsestään pienemmän juuri sillä hetkellä, kun pitäisi ottaa se iso rooli?
 

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Pitäiskö perustaa ketju ”Tekeekö Helsingin IFK enää koskaan maalia?”

Toipuvana negailijana mun ei pitäis lähteä yhtään näihin mukaan, mutta pakko myöntää, että repesin :D
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olenko se vaan minä, vai romahtiko Rantaruikun tekeminen sen jälkeen kun Lyytinen laivattiin Ruotsiin? Ei sillä, että olisi häikäissyt ennen sitäkään, mutta ei se nyt tuollainen luisteleva strutsi silloin ollut.

Eli tekeekö se itsestään pienemmän juuri sillä hetkellä, kun pitäisi ottaa se iso rooli?
Ei, kyllä se alusta lähtien on ollut paska.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Ei mikään ihmeellinen 20min takana.
Maalinteko on sellaista tuskaa että oksat pois. Kuka muistaa edes kuka oli edellinen maalintekijä?
Halonen aloitti hyvin. Pikkaisen saattaa olla paineita niskassa. Vähän pelottaa että jos KalPa iskee se ekan byyrin niin meneekö joukkue ihan lukkoon. Toisaalta ehkä se olisi mitä joukkue kaipaa nyt. KalPa johtoon sitten katsotaan onko tästä joukkueesta taistelemaan vai ei.
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olenko se vaan minä, vai romahtiko Rantaruikun tekeminen sen jälkeen kun Lyytinen laivattiin Ruotsiin? Ei sillä, että olisi häikäissyt ennen sitäkään, mutta ei se nyt tuollainen luisteleva strutsi silloin ollut.

Eli tekeekö se itsestään pienemmän juuri sillä hetkellä, kun pitäisi ottaa se iso rooli?
Roskakori on erittäin huono ”jääkiekkoilija”, mutta sehän ei ole yllätys muille kuin Tobbelle. Ja ei tuo Kotkansuolikaan juuri sen parempi ole.
 

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No aika heppoisella joukkueella tuo Kalpa kokonaisuudessaan nyt on taas jos paperilla tiiraillaan asioita. Tasaväkistä on ja jos merkit pitää paikkansa niin joku LanttanenHöpönen tekee taas kauden ekan maalinsa.

Eikun joku Koponen,Kapanen,Köpönen,Klemetti. Kuopijossa kaikkien nimet alkaa K-lla.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Olenko se vaan minä, vai romahtiko Rantaruikun tekeminen sen jälkeen kun Lyytinen laivattiin Ruotsiin? Ei sillä, että olisi häikäissyt ennen sitäkään, mutta ei se nyt tuollainen luisteleva strutsi silloin ollut.

Eli tekeekö se itsestään pienemmän juuri sillä hetkellä, kun pitäisi ottaa se iso rooli?
Vai näkyvätkö virheet entistä selvemmin myös katsojan silmiin, kun katseet kääntyivät ykkösinhokki Lyytisen lähdön jälkeen uuteen ykkösinhokkiin Rantakariin?
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Vai näkyvätkö virheet entistä selvemmin myös katsojan silmiin, kun katseet kääntyivät ykkösinhokki Lyytisen lähdön jälkeen uuteen ykkösinhokkiin Rantakariin?
Samalla tavalla se on pumpautellut koko syksyn.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Mikä siinä on , että kaikki irtokiekot pitää tökkää suoraan vastastajan lapaan?
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Roskakori on erittäin huono ”jääkiekkoilija”, mutta sehän ei ole yllätys muille kuin Tobbelle. Ja ei tuo Kotkansuolikaan juuri sen parempi ole.
Rantakarin ekan erän saldona yksi skode Haloselle ja yhden 2-1 syötti alkuun KalPalle hyökkäys-sinisellä. Et ei se nyt niin huonosti menny.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Nyt kyllä pelasi Melart löysähkösti tuon tilanteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös