HIFK:n matsit 04-05

  • 2 797
  • 9

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tein itselleni tommosen listan otteluista ja ajattelin, että muillakin voisi olla kiinnostusta:

Koodi:
HIFK:n kotiottelut:

To 16.9.2004   HIFK - Jokerit
Ti 21.9.2004   HIFK - HPK
Pe 24.9.2004   HIFK - Ässät
La 2.10.2004   HIFK - TPS
Ti 12.10.2004  HIFK - Ilves
Pe 15.10.2004  HIFK - Pelicans
Ke 20.10.2004  HIFK - Blues
To 28.10.2004  HIFK - Jokerit
Ke 3.11.2004   HIFK - Tappara
Ke 17.11.2004  HIFK - SaiPa
Pe 19.11.2004  HIFK - Kärpät
Su 21.11.2004  HIFK - Jokerit
Ti 30.11.2004  HIFK - JYP
Ti 7.12.2004   HIFK - Lukko
To 9.12.2004   HIFK - HPK
Pe 7.1.2005    HIFK - TPS
Ti 11.1.2005   HIFK - Blues
To 13.1.2005   HIFK - Ässät
To 20.1.2005   HIFK - Ilves
La 29.1.2005   HIFK - TPS
Ti 1.2.2005    HIFK - Jokerit
Pe 4.2.2005    HIFK - Pelicans
To 17.2.2005   HIFK - SaiPa
La 19.2.2005   HIFK - Kärpät
To 24.2.2005   HIFK - Blues
Su 27.2.2005   HIFK - JYP
To 3.3.2005    HIFK - Tappara
Ke 9.3.2005    HIFK - Lukko


HIFK:n vierasottelut:

To 23.9.2004   Tappara - HIFK
Ti 28.9.2004   SaiPa - HIFK
To 30.9.2004   Kärpät - HIFK
To 7.10.2004   Blues - HIFK
La 9.10.2004   Lukko - HIFK
La 16.10.2004  JYP - HIFK
Pe 22.10.2004  Jokerit - HIFK
La 23.10.2004  TPS - HIFK
Ti 2.11.2004   HPK - HIFK
La 6.11.2004   Ässät - HIFK
Ti 23.11.2004  TPS - HIFK
To 25.11.2004  Blues - HIFK
La 27.11.2004  Pelicans - HIFK
La 4.12.2004   Ilves - HIFK
La 11.12.2004  Tappara	- HIFK
Ti 28.12.2004  JYP - HIFK
To 30.12.2004  Jokerit	- HIFK
Ke 5.1.2005    Kärpät - HIFK
La 15.1.2005   SaiPa - HIFK
La 22.1.2005   Jokerit	- HIFK
Su 23.1.2005   Lukko - HIFK
To 27.1.2005   Blues - HIFK
To 3.2.2005    HPK - HIFK
Ti 15.2.2005   Ässät - HIFK
Ti 22.2.2005   TPS - HIFK
Ti 1.3.2005    Pelicans - HIFK
Pe 4.3.2005    Jokerit - HIFK
Ti 8.3.2005    Ilves - HIFK

edit:

Toivottavasti ei ole virheitä. Matsit otin siitä Excel-taulukosta mikä oli SM-liiga-osiossa.
 
Viimeksi muokattu:

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Spekulointia...

IFK:lla on vain 3 (2*TPS ja Kärpät) lauantai kotimatsia, jotka vetävät yleensä normaalia enemmän yleisöä. Nuo joukkueet vetäisivät hallin täyteen arki-iltoinakin.

Vieraissa sen sijaan lätkitään lauantaisin enemmän kuin tarpeeksi eli 9 (kaikki muut paitsi Blues, Kärpät ja HPK) kertaa, varsinkin syyskaudella. Viimeisin vieraspeli lauantaina on 22.1. Jaffalassa ja sitä edellinen 15.1. Venäjän rajalla.

Megamatka järjestettäneen siis jo syyskaudella. Katsojakeskiarvon taitaa olla turha toivoa nousevan huippulukemiin. Toisaalta useat lauantain vieraspelit lisäävät muiden joukkueiden katsojatuloja, kun punainen meri käy useammin vierailemassa runsaslukuisena.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Pakko sanoa nyt, että olen todella tyytyväinen viikonloppukotipelien määrän vähyyteen. Itselläni taitaa olla ensi kaudella paljolti sellainen tilanne, etten välttämättä pääse viikonloppuisin paikalle, joten tämä järjestely sopii minulle loistavasti.

edit: Nyt kun tarkemmin katsoo, perjantaipelejä on aika muutama. Saattaa osa niistäkin jäädä välistä. Noh, joku perheenjäsenistä päässee sitten minun paikalleni.

edit2: Johannes, kuitti vastaanotettu. Arvostan. ;-)
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
aika nihkeästi on perjantaipelejä. Muina iltoina ei varmaan jaksa mennä.
Paikallispelejä pari perjantaina ja nekin molemmat hjallishjallissa.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Mä en jaksa käydä kuin maanantaisin lätkämatsissa. Eikä taaskaan yhtään maanantai-peliä. Voi tätä pettymyksen määrää. Ja ostin vielä kalliin kausikortinkin.

Nimimerkki "kuka kusi kossuuni jussina"
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Viestin lähetti scholl
aika nihkeästi on perjantaipelejä. Muina iltoina ei varmaan jaksa mennä.
Paikallispelejä pari perjantaina ja nekin molemmat hjallishjallissa.

Aikamoinen "kannattaja". Pitääkö muuten olla parillinen päivämäärä perjantai-pelillä, vai käykö ihan paritonkin ? Väsyttääkö lauantaisinkin ?

Itse olisin toki toivonut enemmän lauantai-pelejä, se on mun mielestä paras pelipäivä, mut näil on mentävä.
 

Caine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Leijonat
Toi Lauantai peli juttu on jo herättänyt keskustelua pari vuotta. Sillä mun muistaakseni pari kautta sitten oli LA pelien määrä Stadissa paljonkin suurempi. Mutta on huomattu että HIFK kerää yleisöä kotonaan aina (melkein) oli päivä mikä vaan, ja muualla suomessakin on huomattu että IFK pelit keräävät hallit täyteen (varsinkin lauantaisin) joten on silloin varmastikkin SM-Liigan puolelta tätä ehdotettu. Onhan se meille HESAALLAISILLE hieman huono juttu, mutta jos ovat lauantai pelit vähentyneet niin perjantai pelit ovat kyllä sitten lisääntyneet..
Eli pointti, jos tällä nyt sellanen on, HIFK kerää jengiä katsomoihin. PISTE
 

StevieY

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
lauantai pelit

Eikös se ollut niin, että HIFK ja Jokerit nimenomaan pyysivät liigalta mahdollisimman paljon viikkopelejä. Syy tähän on se, että viikolla hallissa on paljon enemmän bisnesasiakkaita kuin lauantaisin. Ja syy bisnesasikkaiden suosimiseen on puhtaasti taloudellinen, eli bisnesasiakas jättää IFK:lle sanotaan 100 egeä, kun tavallinen kiekkofani selviää 25 €:llä.

Eli Pentti näkee luonnollisesti bisnesasiakkaat parempina vaihtoehtoina kun ne taloudellisesti vastaavat neljää "kiekkofania".

Niin ja lauantain kaljanmyyntituloillakaan ei IFK pääse rikastumaan kun suurimman potin kerää Restel tai jäähalli yhtiö. Joku varmaan tietää tarkemmin.

StevieY
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Veit sanat suustani...

Viestin lähetti Caine
Toi Lauantai peli juttu on jo herättänyt keskustelua pari vuotta. Sillä mun muistaakseni pari kautta sitten oli LA pelien määrä Stadissa paljonkin suurempi. Mutta on huomattu että HIFK kerää yleisöä kotonaan aina (melkein) oli päivä mikä vaan, ja muualla suomessakin on huomattu että IFK pelit keräävät hallit täyteen (varsinkin lauantaisin) joten on silloin varmastikkin SM-Liigan puolelta tätä ehdotettu. Onhan se meille HESAALLAISILLE hieman huono juttu, mutta jos ovat lauantai pelit vähentyneet niin perjantai pelit ovat kyllä sitten lisääntyneet..
Eli pointti, jos tällä nyt sellanen on, HIFK kerää jengiä katsomoihin. PISTE

Hyvin sanottu. Juuri tuota tarkoitin!
Mielenkiintoista nähdä tosiaan, onko tuo ensi kaudella hyvä vai huono asia, kuten muutamat tässä ketjussa ovat jo erilaisia näkökulmia asiaan heittäneet.
 

Jääkarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hellas Verona, AC Milan, Tottenham
Itse olen tyytyväinen siihen että syksyllä on paljon vieraspelejä lauantaisin, kun tammikuussa alkaa intti. Nyt taitaa megamatkakin olla syksyllä. Kyllähän vieraspelejä toki tulee lähdettyä katsomaan viikollakin, mutta viikonloppuisin on vielä siistimpää. Kotipelejäkin olisi kiva saada viikonlopulle fiiliksen takia. Vaikka pidän siitä että normaaleihin arki-iltoihin tulee tekemistä matsien muodossa, niin fiilis on Nordiksella parempi viikonloppuisin, perjantaipelit tosin vastaavat lauantaipelejä. Mieluummin niin että vieraspelejä on lauantaisin enemmän kuin kotipelejä, mutta kyllä tuo kolme lauantai-kotipeliä eli sama kuin tällä kaudella on liian vähän, voisi olla edes sellaiset 6-7 peliä.

Syksyllä on siis rankka fanimatkaputki tulossa. Harmi ettei Ouluun ole lauantaipeliä. Kaikki pelit ilmalassa ovat muuten viikonloppuisin paitsi yksi torstaina. Eivät taida narrit paljon muualta kuin IFK:ta vastaan pystyä yleisötuloja keräämään. Kotipelejä ehtii itselläni olla 16 ennen intin alkua, jää aika paljon neuvoteltavaa kausarin vuokrauksesta loppukaudeksi. Mutta kokonaisuutena olen ihan suht tyytyväinen tähän ohjelmaan, varsinkin vieraspelien suhteen sopii hyvin kun vuosi on itselläni hieman rikkonainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös