Niin, ja ton ämmän kirjoitus nyt oli niin kaameeta kakkelqvistia, että olisi kiva tavata tuopposen ääressä ja analysoida syvemminkin kuopiolaista taitokiekkoa. Veikkaan, että toinen poistuisi itkien ja se en olisi minä. Vaiko sittenkin olisin?
Saako tsiigaamaan vierestä kun sä 'keskustelet' sen kalakanan kanssa? Siinä olis tylsistyminen kaukana mä veikkaan :)
Mä sanon vieläkin samaa mitä siinä KJ:n omassa ketjussa. Ihan sama mitä landet ja kaikki periferian janarit ajattelee HIFK:n metodeista. Ainahan me ollaan niille se 'punainen saatana, joka tulee sieltä jostain saatanan etelästä'. Ihanaa. Juuri tota reaktiota mä kaipaan. Jos landet kirjoittaa haarat kovina/kosteina siitä, miten HIFK on sikakiekon synonyymi ja pitäisi sulkea liigasta, kuinka sami on esikuvallinen ihanne ja kuinka hyvältä tuntui kun voittivat meidät, se on mun silmissä vaan job well done meidän osalta. HIFK onnistuu aina kun se puhuttaa, niin hyvässä kuin pahassakin.
Eikä me tarvita mitään lehteä missä ylistetään itseämme ja/tai haukutaan landeja. Kaikkihan sen tietää mitä fanit näistä asioista ajattelee. Kesä tai talvi, hallitus tai oppositio, idols tai xfactor, niin aivan vitun sama. Kerran HIFK, aina HIFK. Tottakai me pidetään omiemme puolta, mun mielestä meidän ei tarvi lähtee julistaa sitä mihinkään vitun lehteen. Jos joku, esim. Hesari ottaisi vaikkapa PK-seudun lätkäblogin, missä seurattaisiin viikoittain HIFK-Jok-Blues tekemisiä, niin se olis sitte eri asia.
Juuri nythän me ollaan brändin ytimessä. Landet syyttää meitä sikailusta, me puolustaudutaan sillä että keitti yli/pimeni, sarjataulukossa menee hyvin, fanit venttaa pleijareita kuin susi kuuta, seura on taas kiinnostava ja kartalla koko ajan. Mitä muuta vielä puuttuu?
HIFK on pahasikailukiekkokerho, ne sanoo. Niin. Nyyh. Snif. Soittakaa äkkiä jonnekin tai jollekin.