HIFK tänään:
Granlund-Granlund-Somervuori
Söderholm-Fernholm
Peltonen-Wirtanen-Kuhta
Melart-Jokela
Pesonen-Hirschovits-Tuomainen
Kurvinen-Kousa
Nyholm-Liivik-Pöysti
Endras
(Lundell)
Olen varmaan ainoa vastaanrankuttaja tässä, mutta mun mielestä Pesonen <-> Somervuori vaihto on perseestä. Ykkösellä on vihdoin alkanut kulkemaan sen jälkeen kun VP-MG-Kibe hajotettiin(virhe nro1). Nyt tehtiin hyvästä ykkösestä aivan helvetin epävarma omassa päässä. Somervuori+x2 G:tä? En ole vakuuttunut mutta toivottavasti illalla voidaan lällätellä yhdessä tälle.
Muuten pelkkää hyvää lähestulkoon. Tuomaisen olisin jo jättänyt pois ja nostanut siihen vaikka Leinosen tai Kivelän. No ainakin Pipari lepää mikä tekee kyllä hyvää pojalle. Hirso sai nyt sellaisen pelimiehen vierelleen ettei ole enää selittelyille varaa. Haettaankohan tällä sellaista 'vittu nyt hereillä kun MÄ olen tässä paskaketjussa!'- menoa? Ei yhtään huono jos näin on.
Kurko is back. Ainakin yksi pakkipari joka ei vuoda, näin uskallan väittää. Melart-Jokela kaksikolla eniten petrattavaa. Mikä vittu sitä Jokelaa oikein vaivaa? Kaveri näyttää hermoilevalta ensiesityksensä tekevältä junnulta 99% ajasta.
Nelonen is back again. Muistoja viime keväältä. Snif.
On muuten helvetin hyvä että nyt meillä on veska ketä uskalletaan laittaa
peräkkäisinä päivinä tolppien väliin. Endrakselle pelejä vaan sanon minä. Väitän että Herr Edari paranee mitä enemmän saa pelejä, tietysti välillä snadit levot jne. Mutta miksi ihmeessä Lunkka on kakkosena? Norja pipi vai joko se laitettiin KiVaan?