Kyllähän Salmi pelasi, laukoi kahdesti maalia kohti ja sai tehotilastoon +3.
Ja jos ei Leino pärjää tuossa roolissa Liigassa, niin onhan vielä se mahdollisuus, että Keränen tulee takaisin, miksei myös "koodinimi Keränen".
Ilmeisesti yksi 9€ tölkki oli liian vähän. Pahoittelut sekoilusta!
Ilmeisesti tarvitsee sen kaksi tölkkiä, että Salmen näkee pelaavan ja enemmän että näkee Salmen pelaavan hyvin. Ilmeisesti Nybondas ja HIFK:n valmennus juovat näitä sitten vähän enemmän kun jaksavat Salmea tuolla roikottaa.
Devin ketjuhahmotelmaa muuttaisin niin että Luttinen korvaisi Leinosen. Vauhti ei päätä huimaa mutta kaveri tuo kuitenkin kokemusta muuten nuoreen hyökkäykseen, on erittäin luotettava kahden suunnan pelaaja ja pelaa isolla sydämellä joukkueen eteen.
Luttinen tuomaan kokemusta Nykoppin ja Lambergin vierelle.
Itse kyllä olen sitä mieltä että kyllä sitä kokemusta tarvitaan ja kyllä Luttiselle paikka löytyy joukkueesta. Tosin en tiedä onko hintalappu kohdillaan.
Viime vuoteen verrattuna niin onhan ero valtava kun joka matsissa oli eri kokoonpano ja turpaan tuli koko ajan. Onhan se oleellista että harkkapeleissä saadaan jo homma jotenkin rokkaamaan.
Kokoonpano näyttää oikeasti hyvälle vaikka niitä "kovia" nimiä ei ole.
Joku tuolla aiemmin myös kirjoitti, että Sami Blomqvist pelasi hyvin. Oli se ihan ok ja paras peli mieheltä tähän asti, mutta kyllä mä uskallan sanoa jo nyt näiden pelien perusteella, että ei jatkoon try-outin jälkeen. Ellei se sitten halua jäädä rotaatiomieheksi. Vakiokokoonpanon paikkaa ei ole tarjolla.
Ai Zaborsky ei mahtunut TOP10 pelaajalistalle? Mitenköhän siellä on rankattu pelaajistot. Kyllähän Zabo on lähtökohtaisesti TOP3 hyökkääjä liigassa.
Mikä perusteluissa tarkkaan ottaen on paskaa?Urheilulehden linja jatkaa samalla paskaperustelujen mutu-linjalla.
Mikä perusteluissa tarkkaan ottaen on paskaa?
Mikä perusteluissa tarkkaan ottaen on paskaa?
Zaborskystä kirjoitettiin: On olemassa syy miksi Zaborsky ei pelaa KHL:ssä. Joku tietää jossain jotakin.
On kyllä aika koominen peruste. Onko olemassa syy miksi Lasch ei pelaa KHL:ssä?