No on se ihan kiva että joidenkin satsaavien seurojen fanit jaksavat käydä täällä kertomassa miten huipulla toimitaan. Meillä HIFKssa on tärkeämpää et toimisto saa bonarit.
Jep. Ja Tappara kairas viime kauden pörssiykkösen, joka ei tällä hetkellä mahtunu edes AHL:ssa pelaamaan.
Tänne ei vaan osu, voi harmi.
Mua jotenkin ihmetyttää tää tilanne näiden vahvistusten kanssa, aina kun joku menee jonnekin, niin sanotaan, miksei tullu tänne.
Sitte ku tänne joku huippuluokan äijä (vaikkapa Sopanen) tulee, niin kukaan ei sitä kohta enää muista.
Ei helvetti, Vili on painanu saapumisensa jälkeen lähes 50 bojon tahdilla. Onko Nenonen tai Budish?
Ja IFK:ssa pelaa Liigan paras pakki. Kuka olisi tarpeellisempi? Jake Newton? Joonas Järvinen?
Lankinen/Engren on Liigan paras veskaritandemi, selkeästi vahvempi kuin kellään kilpailijalla, no ehkä Kärpillä on aika lähellä, muilla ei siellä päinkään.
No, sinne ei kai vahvistusta kukaan pyytelekään, mutta ei sitä kaikki osaa arvostaakaan, vaikka se on kenties tärkein osa-alue pleijareissa.
Osa haluaa jotain lihapääpakkia, siivoomaan oman maalin edustaa. Kanki, anyone? Ei ole sekään ehkä nuoruutensa vedossa, mutta tiedetään mitä saadaan, ja vastustajat tietää myös, sillä on psykologinen vaikutus.
Se nelssonin sena tarvitaan. Sitte ollaan valmiita Nakkikattila-jahtiin.
Siitä, että mistä ihmeestä semmosen löytää, siitä mä oon huolissani.