Uuden urheilutoimenjohtajan-ketjussa oli että uusia pelaajia tulossa vielä tälle kaudelle. Kukas sieltä Jake Newtonin lisäksi on tulossa:) (lähde HTT)
Saattais joo olla ihan OK Liiga-peluri, mutta on vissiin johonkin ÄnHooÄllään menossa.Jos hyökkääjän perässä ollaan, niin oma suosikkini olisi vastikään NLA:ssa sopimuksensa purkanut Nathan Gerbe. Pirun viihdyttävä sekä taitava pelaaja ja saattaisi istua ominaisuuksiltaan hyvin Liigaan.
Saattais joo olla ihan OK Liiga-peluri, mutta on vissiin johonkin ÄnHooÄllään menossa.
Ok, mielenkiintoinen tieto tämä kun kausi mennyt kuitenkin vähän penkin alle, niin olettamukseni oli, että soppari purettu Geneve-Servetten aloitteesta ja nyt olisi etsimässä itselleen uutta seuraa.
Nenosta on huhuttu teille ensikaudeksi niin siirtyisiköhän jo kesken kauden?
Näinhän pelaajan kannattaa tehdä, jos vaan terveys ja motivaatio vähänkään antaa mahdollisuuden. Vuoden jäähdyttely kasvattajaseurassa ja arvostus omassa kylässä pysyy tapissa lopun elämää. Jäähdyttely IFK:ssa olisi ihmeellinen valinta. Varoittavina esimerkkeinä olkoon älykkö-veljet J.Ruutu ja J.Karalahti. Pelajaurat ohi alle nelikymppisinä ja molemmat ansaitussa sylkykupin asemassa lopun elämäänsä. Harlekiinot eivät näitä omikseen adoptoineet ja Stadilaisten mielissä he ovat enää kaksi kävelevää paskakasaa.Ihan mutuna, jotenkin sellainen olo, että Jokinen saattaisi jopa tulla lopettamaan uransa Kärppiin, kun aika on sopiva.
Näin unta, että Parks ja Newton tulee remmiin ;) No, saa nähdä. Todellisuudessa sieltä tulee HankyPanky ja Keni Karalahti...
Mikä on Club 1897?Tosiaan Salmelainen lupaillut club 1897:n tapaamisessa, että ensi viikolla tulisi uusi pelaaja. En ole itse ollut siellä paikalla joten tieto on toisen käden tietoa ja vahvistamatonta.
Se on se kuuluisa country club, johon ei jäseneksi pääse, jos on syntynyt tuon vuoden jälkeen.Mikä on Club 1897?
Mikä on Club 1897?
Minulle kyllä kelpaa kolmikosta Nenonen, Parks ja Newton kaikki. Riippuen ROCin ja Finleyn loppukauden kondiksesta niin vähintään 1 ja mielellään 2 uutta ukkoa tarvitaan.
Mielestäni tuo Hankin edustama koulukunta on nimenomaan ehdoton este sille, että tällä olisi enää ikinä mitään asiaa Nordikselle varsinkin, jos Salmelaisen puheissa paljon esiintyneistä arvoista aiotaan pitää kiinni muutenkin kun puheiden tasolla. Hankin osalta Nordiksen ovien olisi pitänyt sulkeutua lopullisesti jo kevään 2011 ala-arvoisen käytöksen takia.Vaikka Hank edustaakin/on edustanut urheilijana sellaista koulukuntaa, jota en itse suuremmin arvosta, en pitäisi ihan mahdottoman huonona vaihtoehtona sitä, että tulisi ottelukohtaisella sopparilla paikkaamaan loukkaantumisia.
Finleyn kausi varmaan ohi, O'Connorin tilanne epävarma ja Eronen ollut puolivuotta vempassa... Kyllä me tarvitaan ihan oikea puolustaja jengiin, eikä mitään Pinkkejä.
Eli siis Kankaanperä korvannee Finleyn, mutta Laaksoa, jonka piti olla oletusarvoisesti 1. parin puolustaja, ei ole korvattu edelleenkään.
Eikös Pikkarainen myös sinne Instagramiin laittanut, että ammatti on joku Padel-opettaja, eikä jääkiekkoilija?Hank laittoi 27minuuttia sitten instagramiin päivityksen; ”Olen työmatkalla.” Ja ajelee jossain Pasilassa päin.
Nyt mä venaan koko iltapäivän ettei vaan tule sitä kuuluisaa ”tiedotetta”.