HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 210 530
  • 30 544

Fordél

Jäsen
@Fordél , olen kuullut sellaisen väitteen, että HIFK:n otteluissa on paikalla enemmän scoutteja kuin muissa halleissa niin monesta luotettavasta lähteestä, että en näe syytä olla uskomatta siihen

Scouttien määrä katsomossa on vielä aika mitätön asia, kun mietitään, mistä seurasta on hyvä siirtyä maailmalle.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Scouttien määrä katsomossa on vielä aika mitätön asia, kun mietitään, mistä seurasta on hyvä siirtyä maailmalle.

Salli mun nauraa. Ja naurankin. Mutta jätän asian nyt osaltani tähän.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Mä en kyllä Tyrväisestä innostu kauheasti tässä tilanteessa. Tosin korvaisi hyvin Lambergin fyysisellä osastolla. Ei taida Masa tervettä päivää nimittäin meillä nähdä, ja muutenkin hänellä tekee tiukkaa mahtua edes kokoonpanoon terveenäkin.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Käsittääkseni Tyrväistä on huhuiltu myös Sporttiin, joka täyttäisi myös tuon punainen-kriteerin. Sinänsä vaan ihmetyttää mihin HIFK Tyrväistä tarvitsisi. Laitureita on jo riittämiin, ellei sitten laiteta Hintziä keskelle. Korkeintaan toisi jotain fyysiselle osastolle. Ei tuolla ole rosterissa hirveästi tilaa ja melkein tulisi laittaa joku vaihdossa toiseen suuntaan.
 

Lindfors

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, YNWA
En ottaisi missään tapauksessa jäähyherkkää kaveria, nyt kun palaset alkavat loksahtaa kohdalleen.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kyllä tuo Tyrväinen Tuomiston paikalle menisi hyvin.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vähän kummallinen hankinta olisi. Kai tämä nyt sentään on veljeksistä se parempi? Menneet minulla sekaisin.
Kyllä, hän on tällä hetkellä se veljeksistä parhain. Häntä pidetään yleisesti ottaen vain kovana taklaajana ja räyhääjänä mutta kyllä häneltä tänä päivänä käsiäkin löytyy ihan maalintekoon asti. Olen aika varma että olisi selvä upgrade Tuomiseen verrattuna vaikka en ole hänen pelaamistaan olekkaan itse nähnyt.
 

arzkade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei lajill' väliä, aina IFK
Ai Tyrväinen IFK:hon? Mitäköhän mieltä tästä nyt olisi....

Tosin Niclas Lucenius on myös twiittaillut "Kiitos. Hei. --->manseen", jonka lisäksi uudelleentwiitannut Tyrväisen twiitin. Kenties pelaajavaihto Ipan ja Sportin välillä?
 

toimittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mahtuu mahtuu, kunhan nuppi on kunnossa ja homma toimii myös kopin puolella.
Toivottavasti ei vaan ole mitään pidempi aikaisia loukkaantumisia ilmennyt, esim.Raskille.

Toisaalta Sport olisi loogisempi vaihtoehto sen valmentajankin takia.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai meille on tulossa väriä joukkueeseen? Kelpaa!

Olen toivonut A. Tyrväistä meille jo siitä lähtien kun hän breikkasi Pelicansissa. Toivottavasti hän ei säikähdä kilpailua pelipaikoista, sillä lasaretin tervehtyessä on vähän tunkua pelaavaan kokoonpanoon (tosin aina on joku klesana):

Partanen - Elkins - Puustinen
Zaborsky - Ramstedt - Rask
Luttinen - Hintz/ Leino - A. Tyrväinen
Ikonen - Nykopp - Åsten

Voi olla, että jengissä on jo liikaa ''kärkipelaajia'' Tyrväisen saapumisen jälkeen?

PS.Toivottavasti Partasta ei päästetä HIFK:sta pois. Iso, taitava ja kaiken lisäksi oma jätkä. Pidetään vähän stadilaisuutta jengissä, jooko?
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Partanen Ilvekseen kuulostaa VilleNiemishuhulta.

Parrun kanssa varmaan parhaillaan on jo aloitettu jatkon neuvottelu ja agentille varmasti sopii, että huhut vie Parrua ties mihin, joten "ei kiistä" kun kysytään. Nostaa kivasti hintaa.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Kyllä Tyrväinen IFK:hon mahtuu, olen aina digannut äijästä! Jos ei muuta niin kasataan keväällä epäilemättä Liigan vittumaisin ketju "Lamberg - Åsten - Tyrväinen".
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mietin että menikö Leino pahasti rikki eilen vai onko selvinnyt ettei Lambergista tule enää pelimiestä ollenkaan, koska muuten tosiaankin omituista että hankittaisiin meille. Sporttia minäkin veikkaan.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
@Fordél

Voihan Partanen periaatteessa olla tehnyt sopimuksen jo Juhannuksena, mutta jostain syystä rohkenen epäillä. Koko huhua.

Voin olla väärässäkin, mutta sitten olen. Ei mene yöunet :D.

Ei tosiaan kannata menettää yöunia, Partanen ei ole tehnyt vielä sopimusta ensi kaudeksi. Ei meille saati Ilvekseen.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Mietin että menikö Leino pahasti rikki eilen vai onko selvinnyt ettei Lambergista tule enää pelimiestä ollenkaan, koska muuten tosiaankin omituista että hankittaisiin meille. Sporttia minäkin veikkaan.

Nikkilän pommin jäljiltä saattoi mennä kuuppa sekaisin? Pystyi pelaamaan vielä erän loppuun, mutta oireet alkaneet erätauolla?
 

baddinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
iiefkoo
Nikkilän pommin jäljiltä saattoi mennä kuuppa sekaisin? Pystyi pelaamaan vielä erän loppuun, mutta oireet alkaneet erätauolla?

Joo, loukkaantui siitä Nikkilän kovasta ja puhtaasta pommista.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pajuojan kommenttien jälkeen hankala uskoa Tyrväisen vaihtavan joukuetta.

Raskin paluun jälkeen ei edes mahtuisi pelaavaan kokoonpanoon hyökkääjien ollessa terveenä. Tuomistohan tuosta rostetista lähtee takaisin lohipaitaan.

Nelosketju pelaa mielestäni nykyään niin hyvin, ettei olisi järkeä sekoittaa pakkaa laittamalla Tyrväistä Ikosen tai muulin tilalle.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pajuojahan riensi kertomaan, että Tyrväinen on täysi ankka. Pelaajatyyppinä kyllä juuri sellainen, jonka HIFK:hon haluaisin ja joka HIFK:ta puuttuu. Pelasi hyvän minisarjan HIFK:ta vastaan viime keväänä ja oli juuri sellainen pelaaja, joita pudotuspeleissä kaipaa. Tehot 10+10 viime kaudella Ilveksessä. Tosin HIFK:ssa rooli olisi hyvin erilainen. HIFK:ta puuttuu tällä hetkellä tuollainen semi räjähdysherkkä pelaaja. Joukkueessa on sellaista kliinistä kovuutta, mutta lyhyen sytytyslangan kaveri puuttuu.

Partasen Ilvekseen meno siinä mielessä ihmeellinen, että tällä hetkellä HIFK:ssa aivan ihanteellisessa roolissa. Viime kesänähän ilves kuulemma oli Partasen perässä tai on ollut jo jonkun aikaa, mutta tuntuisi ihmeellisesltä, että Partanen olisi tehnyt diiliä mihinkään suuntaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös