Veikkaisin että Bergenheim saa vielä 1-Suuntaisen sopimuksen änäriin, kunhan palkasta vähän tinkii. Ei kyllä viimekaudella loistanut mutta silti.
Näin on päässyt käymään. Harmin paikka, potentiaalia olla kärkikierrosten varaus parin vuoden päästä.Oma ruotsi nyt ei ole mitään kultaa mutta Vesalainen ilmeisesti siirtynyt Frölundan junnuihin http://www.frolundaindians.com/artikel/68340/
Onko OJ:n ensi kauden liikkeistä edelleenkään minkäänlaista hajua? Katsoo NHL-kortin loppuun asti kenties? Itse en edelleenkään usko, että ura on paketissa.
Koohoällästä ainakin yksi kovanluokan tarjous, mutta onko motivaatiota sinne kuitenkaan lopulta? Ilmeisesti IFK edelleen mukana.
Se mitä Piällikkö esitti viime vuonna nuottilassa kertoi minulle, että hänellä on vielä varastossa sitä tarvittavaa taitoa pelata NHL jäillä . OJ on minusta täydellinen 13 hyökkääjä NHL:n puolella contender joukkueessa ja muissa NHL joukkueissa mahdollinen bottom 6 hyökkääjä paikasta huolimatta.
Ilmeisesti ainakin HIFK on Olli Jokisen perässä ihan tosissaan tällä hetkellä. Lähde: huhu. Ei todellakaan ole faktaa tarjota, mutta toivottavasti jotain perää edes olisi. Minulle kelpaisi varsinkin tässä tilanteessa erittäin hyvin.
Ei ilmeisesti pitäs huhuja uskoa varsinkaan kun kuuluu aika outoja. En muistanut ottelujännityksen ollessa päällä, että terveystilanne taitaa olla aika paska. Ilmeisesti turhaan olin hetken täpinöissäni. No, katsellaan mitä kausi tuo tullessaan.Sopisi hyvin listaan: Kuparinen, Hintz, Taimi, Lamberg. Noh ainakin saadaan yli 1000 NHL-pelin street food- kokki ja nimmareidenjakaja A-aulaan.
Saipan toimitusjohtaja Riku Kallioniemi lähdössä, siinä olisi hyvä seuraaja Tompalle, tosin taitaa mennä muihin hommiin.
Juu, totta. Tuomenoksa hoitelee hankinnat varmaan enimmäkseen Kallioniemen kompatessa, mutta pitkän pelaajauran tehneenä voisi olla myös varteenotettava urheilutoimenjohtajakin, mutta eiköhän Riku lähtene siviilihommiin.Kallioniemi ei kyllä käsittääkseni hoida pelaajahankintoja vaan Antti Tuomenoksa. Kallioniemi hoitaa enemmän niitä asioita mitä Valtanen hoitaa HIFK:ssa enkä nyt sanoisi että sillä puolella on ongelmia.
Miksi Partanen tekisi jo tässä vaiheessa diilin Ilvekseen? IFK maksaa oletetusti parempaa liksaa kuin Ilves ja jos peliesitykset jatkuu nykyisenlaisina, tarjolla on isoa roolia ja ikkuna suureen maailmaan on Stadista suurempi.