HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 210 530
  • 30 544

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Eipä ole tälle kausikortin omistajalle mitään tietoa tullut, saitko Pärde mailia officelta?
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Mulle tuli postia toimistolta, jossa hehkuttivat ensi kautta ja uuden kortin tilaamista rahoitusvaihtoehtoineen. Puhuttiin tulevan kauden puolustuksen tukijalasta, mestaruus TPS:ssä 2010, kotikisat 2012. Täälläkin monasti toivottu, Joonas Järvinen.

edit: Toivottavasti en pilannut nyt jännitystä monelta, joka ei ole kirjettä ehtinyt avata. :) Kovin salaisesta tiedosta ei ole enää kyse, jos tällaisella jakelulla tiedotetaan.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Yksi pakki tarvitaan vielä. Järvinen on kyllä juuri sitä mitä täällä on kaivannut jo muutaman vuoden. Erinomainen nimi.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Ai nyt tiedotettiin kirjellä? Hienoa mielikuvitusta, vielä kun saataisiin se legendaarinen faxi laulamaan joku sopimus.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Joonas Järvinen on lähtökohtaisesti helvatan hyvä haku. Taitaa samalla tarkoittaa varmistusta siitä, ettei Melartia nähdä IFK-paidassa ensi kaudella. Tulipa muuten juuri eilen miltei törmättyä Melartiin, kun taloyhtiön kellarikäytävällä käppäili vastaan. On siis vissiin jättänyt itänaapurin pölyt taakseen ja asustaa jälleen Stadissa. Kunhan ei vaan......
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oho!

Jos, ja tarkoitan jos, HIFK on sainannut sekä Järvisen, että Taimen, niin pakisto näyttää tältä:

Järvinen (L) - Taimi (R)
Grillfors (L) - Auvitu (L)
Taipalus (L) - Generous (R)
Teppo, ym.

Tämä tarkoittaa sitä, että HIFK:lla on oikein roolitettu puolustus! Hurraa! (vielä palkkaisin yhden rotaatiopuolustajan remmiin mukaan, mutta tärkeimmiltä palikoiltaan tuo näyttää erinomaiselta!)
 

baddinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
iiefkoo
Oho!

Jos, ja tarkoitan jos, HIFK on sainannut sekä Järvisen, että Taimen, niin pakisto näyttää tältä:

Järvinen (L) - Taimi (R)
Grillfors (L) - Auvitu (L)
Taipalus (L) - Generous (R)
Teppo, ym.

Tämä tarkoittaa sitä, että HIFK:lla on oikein roolitettu puolustus! Hurraa! (vielä palkkaisin yhden rotaatiopuolustajan remmiin mukaan, mutta tärkeimmiltä palikoiltaan tuo näyttää erinomaiselta!)

Tohon lisäksi sitten Kerhosta saapuva Vainio ja Kalpasta tuleva Koivisto.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tohon lisäksi sitten Kerhosta saapuva Vainio ja Kalpasta tuleva Koivisto.
Varmistuihan se Järvinen! Hieno hankinta!

Koiviston siirto HIFK:n kariutui ymmärtääkseni Taimen hankintaan. Vainiota ollaa huhuttu myös Bluesiin, joten varmana tulijana en häntäkään pitäisi. Tietääkö joku paremmin?
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U15

baddinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
iiefkoo
Joo kuten tossa ylempänä jo mainitaan, niin Savon-Sanomat ainakin uutisoi että Miika Koiviston IFK-siirto kariutui seuran hommatessa samaan rooliin Tommi Taimen KHL:stä.

ok! Tämä oli mennyt itseltä ohi. Noh paljon mieluiten Taimi kuin Koivisto.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ei varmaan Järvisen ja Taimen tulon jälkeen odoteta enää sitä riksvenskaa puhuvaa pakkia? Olisihan se aika hurjaa, jos puolustus olisi muodossa:

Auvitu - Grillfors
Järvinen - Taimi
Taipalus - "Porseland"/joku
Teppo - Generous

Ei siinä olis paljoa nokan koputtamista muilla jengeillä sen suhteen, kenellä on Liigan kovin pakisto.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Onko jollain heittää jotain faktaa tohon ruotsia puhuvaan pakkiin, vai oliko se vaan jonkun yksittäinen heitto. Kuulostaa aika utopistiselta, että sinne tulisi 3 pakkia. Järvinen, Taimi ja joku kolmas. Otetaan vastaan, mutta pelaajabudjettikin pitäisi laskea jonkin verran ensi kaudeksi. Asettanee haasteita.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Onko jollain heittää jotain faktaa tohon ruotsia puhuvaan pakkiin, vai oliko se vaan jonkun yksittäinen heitto. Kuulostaa aika utopistiselta, että sinne tulisi 3 pakkia. Järvinen, Taimi ja joku kolmas. Otetaan vastaan, mutta pelaajabudjettikin pitäisi laskea jonkin verran ensi kaudeksi. Asettanee haasteita.
Se taisi olla ensin jonkun jokerifanin vinkkaama, ja sen jälkeen joku yksittäinen palstaveli tuli komppaamaan (?) ja sanoi, että on kuullut samanlaista. En usko kyllä itsekään, sillä tuo pakisto maksaisi aivan käsittämättömän paljon.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Kyllä sinne pitää Järvisen ja Taimen lisäksi vielä kolmas pakki raahata. Ei tule olemaan tasoa "Porseland", mutta joku sinne on pakko tuoda.

Auvitu - Grillfors
Järvinen - Taimi
Taipalus - XX/Generous
Generous/XX
+ Teppo, Salmi, Moberg, Heikkinen

Taimi olkoot vielä toistaiseksi eri värillä kun ei ole sopimusta meille. Luotto on kyllä kova, että Tommi vielä löytää tiensä HIFK:n pukukoppiin ennen kauden alkua. Mun mielestä näille omille pojille on ihan riittämiin mahdollisuuksia annettu, ja taso on riittämättömäksi todettu. Ainakin siis vakiokokoonpanon rooliin. Tämän hetkinen pakisto, varsinkin jos Taimen uskaltaa laskea meidän mieheksi, antaa todella hyvän mahdollisuuden kokeilla oikeastaan minkälaista tahansa pelaajaa tohon XX:n paikalle. Jos halutaan kiekollista osaamista tohon voisi kokeilla naarata Kousaa tai Porselandia, toki kumpikin taitaa olla liian hintava tohon meidän pakistoon. Yksi vaihtoehto voisi olla hakea nuorta tai nuorehkoa kaveria, jolla on mahdollisuus lyödä kiekollisesti isosti läpi. Mallia Kousa 2011 siis. Toisaalta nyt olisi myös loistava paikka pyrkiä pelaamaan varman päälle ja hakea XX:n tontille vakaan liigatason puolustaja. Vieläkö Kanki on vapaana? Tai vähän isommalla rahalla Kivistö Ilveksestä? Toki taitaa kumpikin näistäkin pelaajista olla hieman liian kalliita heittää tohon pakistoon vielä päälle. Pakko sinne on kuitenkin hankkia vielä kaksi pakkia, joista toinen on Taimi.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei mitään mahkuja hommata enää mitään Kivistöjä tonne, jos Taimi tulee. Helvetin kallis mies ensi kaudella, tuo Ipan kultakimpale. Käsittääkseni KHL kutsuu.

Empä yhtään ihmettelisi, jos sieltä tulisi yksi Amerikan arpa tohon seiskapakiksi. Kokeilemaan onnistuuko roolin ottaminen TOP6 pakistosta.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Todennäköisesti Kivistö on tosiaan liian kallis. Mutta joku pakki tonne on anyways pakko hommata, ihan vaan, että saadaan tiputettua Tepot ja Salmet ihan oikeesti rotaatioon tuolta. Mun mielestä me ei tarvita tässä kohtaa enää yhtään ulkomaalaista, ei ainakaan puolustukseen. Siksi mä keskitän katseeni kotimaisiin vaihtoehtoihin. Niitä ei tunnu, ainakaan mun nettiskouttaustaidoilla, vaan ihan hirveesti löytyvän. Toistaiseksi Justicen tiukan syynin ovat läpäisseet; Kivistö, Kankaanperä, Henri Laurila, Kousa, Joonas Rönnberg, Rasmus Rissanen ja Rami Hakanpää.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toistaiseksi Justicen tiukan syynin ovat läpäisseet; Kivistö, Kankaanperä, Henri Laurila, Kousa, Joonas Rönnberg, Rasmus Rissanen ja Rami Hakanpää.

Noista voi ainakin Kankaanperän ja Kousan pudottaa pois - ensimmäinen jatkaa julkisuudessakin olleiden tietojen mukaan Tapparassa ja toisen seura stadissa pyörineiden huhujen mukaan löytyy lännenpää. Rami Hakanpää tuskin laittaa edes futiskenkiäkään jalkaan ja Jani Hakanpää puolestaan hakenee jatkoa Pohjois-Amerikan retkelleen. Rasmus Rissasen kohdalla hintalappu on varmaan suhteellisen kova, jos sattuu olemaan Eurooppaan tulossa.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Rami Hakanpää tuskin laittaa edes futiskenkiäkään jalkaan ja Jani Hakanpää puolestaan hakenee jatkoa Pohjois-Amerikan retkelleen.

Katos vittu, mä menin Hakanpäiden kanssa ihan kunnolla boksin ulkopuolelle. Puhtaasti tilastoskouttauksen keinoja hyväksikäyttäen mun on kyllä vaikea uskoa Hakanpään Pohjois-Amerikan valloituksen jatkoon. Rissanen puolestaan on kyllä niin raa'alla AHL-leimalla varustettu mies, että en usko hänen ylitsepääsemättömän kallis oleva. Mun papereissa Rissanen on puolustuspään Rask, mutta en mä kyllä mikään asiantuntija näissä asioissa väitä olevani. Kankaanperän sopimuskuvioitia olen yrittänyt kyllä seurata kovasti tarkkaan, miestä kun takaisin meille olen toivonut. Toistaiseksi miestä on viety Jyväskylään, tuotu meille ja ilmoitettu jatkavan Tapparassa. Kun tuossa nyt on joka tapauksessa ainakin kaksi väärää tietoa, pidän miestä vapaana kunnes sopimus jonnekin on julkistettu.

Lopulta toki jokaisen pelaajan hintavuus on kiinni HIFK:n jäljellä olevasta budjetista, ja siitä paljonko HIFK on valmis satsaamaan puolustukseen. Mulle on ihan sama mikä nimi kaverin selässä komeilee kunhan kaveri on laadukas mielellään kotimainen puolustaja.
 

The Loft

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, VfB Stuttgart, QPR
Jälleen kuulin lähteestä, josta olen puheet aikaa sitten nimistä Hintz & Irving kuullut, seuraavaa:

HIFK ajaa vielä hyökkäykseen sisään kotimaisen sopimuksettoman huipputason laiturin, joka pelasi vielä viime kaudella huippusarjassa. Näyttöjä kaverilla kuulemma kyllä on useammastakin liigasta, mutta enempää en saanut tietää, vaikka yritin kovasti saada äijän lähtemään vielä stobelle..

Eiköhän tämä tarkoita sitä, että Hintz istutetaan sentteriksi, tai vastaavasti Nykopp ei enää ensi kaudella ole nelssoninsena. Vastaavasti Jormakan sopimuskuviot ovat ilmeisesti menneet puihin, mutta kundi kyllä totesi, että toteutuessaan tämän miehen nimi tiedotteessa vakuuttaa IFK -faneja varmasti enemmän kuin Jormakan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös