HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

• 8 071 865
  • 35 258
Suosikkijoukkue
HIFK
Haasta vaan. En minä itse asiassa kirjoittanut, että tänne vaan. Tässähän keskustelua herättelen. Tässä vain herätin sellaisen ajatuksen ilmoille, että mitä jos vetää ihan hirveän kevään Kärpissä? Kärpillähän on ykkösenä ensi kaudella +350k euron Rubin. Ymmärrän se, jos meillä olisi Larmi, mutta entä jos kassa ei riitä ja muutenkin meinaa jäädä luu tässä käteen. Mielummin itse lähden riskillä, kuin huonoksi todetulla. Eikös Clara sitäpaitsi ole lainapelaajaa eli voisi olla edullinen.

Et kirjoittanut, että tänne vaan. Vedin tämän johtopäätöksen ketjun perusteella, eli oletin. Pahoittelut siitä, ei ollut tarkoitus antaa väärää kuvaa viestistäsi.

Olen kyllä kanssasi samaa mieltä siitä, että mielummin riskillä kuin huonoksi todetulla. Mutta rehellisesti sanottuna mun mielestä kumpikaan ei ole vaihtoehto ensi kauden IFK:lle. Ja jos huhuja on uskominen, samoin ajattelee Pesonen.

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä Larmista pieni pätkä keväältä 23. Ei kauteen mahtunut kuin SHL-mestaruus, pudotuspelien arvokkaimman pelaajan palkinto, runkosarjassa eniten nollapelejä (8), paras runkosarjan torjuntaprosentti (93,4) ja pienin päästettyjen keskiarvo (1,62). Kai tuosta jotain maksaakin:

Eihän tämä nyt millään voi pitää paikkansa. Eihän?
No ei. Johan se on tässä debunkattu moneen kertaan.

Ville ei tosiaan halunnut Heljankoa, koska piti saada lokakuussa kolmosveska, joka työnnettäisiin luiskaan joka tapauksessa ykkösen ja kakkosen ollessa kunnossa. Tai toki tuossa on olemassa se mahdollisuus, että Toope oli niin toope, että yritti saada Heljangon kolmoseksi, ja Ville siihen sitten totesi, että ei sovi, kun se Karhunen tulee sitten useamman kuukauden päästä kuitenkin.

elrööda

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, 9611
Larmi ei vitullakaan ole tulossa IFK:hon, kuulitte sen täältä ensin. Jos tulee, syön jotain. En tiiä mitä, en hattua tai paskaa, mutta jotain. Ei todellakaan tule. Jos tulee, niin kymmenen vuoden päästä jäähdyttelemään.

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kuorimalla kermat päältä, koska narrien edustukseen oli junnuilta tie tukossa ja Espoolla ei ollut tarjolla Liiga-vaihtoehtoa. Noistahan lähti enemmänkin porukkaa sitten pienemmille Liiga-paikkakunnille.

Aika vähän sitten loppujen lopuksi on karannut maakuntiin. Kulonummi ja joku muu Narreilta. Espoosta muistelisin jonkun karanneen meiltä, jota itse himoitsin, mutta en saa nimeä mieleen.

Narreiltahan me ollaan itseasiassa napattu aika hyvin fisua. Sieltä kupattiin Halttunen, Eero Teräväinen, Salin, Mico Luoto ja myös Aatu Karjalainen ja on muitakin, jotka ei vaan sitten ole saaneet näytönpaikkaa. Winberg taisi olla meillä pikkujunnuna ja siirtyä sitten Jokereihin, mutta naarattiin takas B-junnuissa. Samu Salmisen perässä oltiin, mutta lähti Rapakon taakse.

Voi naureskella jollekin Mico Luodolle ja Eero Teräväiselle, mutta kyllä nekin näytti ihan hyviltä jäbältä ekoissa peleissään. Sitten ei kai vaan pää kestänyt, joka on yleistä junnuille. Se vika steppi on aika vaikea klaaraa. Hyvä kokeilua ne oli.

Hauskana juttuna, että myös Taponen ja Niilo Halonen on kupattu sieltä ja vaikka kundit ei loppujen lopuksi yhtä EHT-kutsua enempää täällä onnistunutkaan, niin molemmat oli nuorten maajoukkueveskareita tänne tullessaan.

Kevin Lankinen kupattiin myös Narreilta, joka sekin oli nuorten maajoukkueveska Taposen ja Halosen kaltoin jo tänne tullessaan.

Jos Narrit ei nouse liigaan, niin kesällä sieltä lähtee varmaan jonkun verran junnuja taas muualle ja varmasti naarattavissa joku tänne.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika vähän sitten loppujen lopuksi on karannut maakuntiin. Kulonummi ja joku muu Narreilta. Espoosta muistelisin jonkun karanneen meiltä, jota itse himoitsin, mutta en saa nimeä mieleen.

Narreiltahan me ollaan itseasiassa napattu aika hyvin fisua. Sieltä kupattiin Halttunen, Eero Teräväinen, Salin, Mico Luoto ja myös Aatu Karjalainen ja on muitakin, jotka ei vaan sitten ole saaneet näytönpaikkaa. Winberg taisi olla meillä pikkujunnuna ja siirtyä sitten Jokereihin, mutta naarattiin takas B-junnuissa. Samu Salmisen perässä oltiin, mutta lähti Rapakon taakse.

Voi naureskella jollekin Mico Luodolle ja Eero Teräväiselle, mutta kyllä nekin näytti ihan hyviltä jäbältä ekoissa peleissään. Sitten ei kai vaan pää kestänyt, joka on yleistä junnuille. Se vika steppi on aika vaikea klaaraa. Hyvä kokeilua ne oli.

Hauskana juttuna, että myös Taponen ja Niilo Halonen on kupattu sieltä ja vaikka kundit ei loppujen lopuksi yhtä EHT-kutsua enempää täällä onnistunutkaan, niin molemmat oli nuorten maajoukkueveskareita tänne tullessaan.

Kevin Lankinen kupattiin myös Narreilta, joka sekin oli nuorten maajoukkueveska Taposen ja Halosen kaltoin jo tänne tullessaan.

Jos Narrit ei nouse liigaan, niin kesällä sieltä lähtee varmaan jonkun verran junnuja taas muualle ja varmasti naarattavissa joku tänne.

Aika valitettavan köyhää kyllä vaan on meidän osalta ollut tämä pelaajien "varastaminen" tuolta narrien riveistä ja varsinkin siihen nähden, jos vertaa sitä, että miten narrit oikein ryöstivät pelaajia meiltä silloin ysärillä ja vuosituhannen alkuvaiheessa. Että mieluummin kyllä tyhjentäisin sitä pajatsoa meille tuolta Tapparasta, kun yhtäkään noita narrien Mestis-tason miehiä.

Lankinen noista ainoa mainitsemisen arvoinen pelaaja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy