No en mä nyt tätä siinä mielessä pidä ristiriitaisena, että kyllä mä itsekin olen halunnut tänne kaiken aikaa niitä parempia pelaajia, jos heitä vaan on miten saatavilla. Kyllähän tosiasia on just se, että eipä tätä joukkuetta auta mitkään Juhis Aaltoset, Granbergit ja Kaarlehdot, kun tänne tarvittaisiin tälläkin hetkellä just niitä paljon kovempia pelimiehiä, eikä vaan näitä muiden joukkueiden ylijäämämiehiä meitä "vahvistamaan" köyhin tuloksin.
Kai se on pakko vaan myöntää, ettei Taposesta ole ykkösveskariksi, kun joku parempi ja etukäteen kovemmaksi tiedetty nimi tohon ykkösmolarin tontille pitäisi saada. Harmittaa tosiaan vieläkin, kun se Metsola meni sinne Tapparaan, sillä siinä olisi ollut meille huippuveskari tälle kaudelle ja vaikka pidempäänkin. Mutta nyt vaan pitäisi jostain se luotettava ja varma maalivahti tänne löytää.
Ootko tosiaan pistänyt kotimatsit boikottiin Peltosen takia? Eikö siinä tule jo ikävä Nordikselle ja joukkuetta näkemään, vaikka se valmentaja ei mieleen olisikaan?