Olis Penamainen ratkaisu. Me like!Janne Pesonen itse tiedottaa palaavansa jäille. Siinä meille uusi hankinta!
Olis Penamainen ratkaisu. Me like!Janne Pesonen itse tiedottaa palaavansa jäille. Siinä meille uusi hankinta!
Mäkin luulen just näin. Viime kaudella kottia ja homma on nyt tämä.Olisiko se ennemminkin niin, että viime kaudella syötiin tästä budjetista ennakkoon jo osa.
Sehän vaan on sellainen juttu, että tämä joukkue tarvitsisi mestaruuteen karkeasti kentällinen verran hyökkääjiä, kaksi puolustajaa ja kenties vielä maalivahdin. Eikä mitään metritavaraa, vaan laatua. Etenkin sellainen ykköspakki ihan ehdoton Martinin pariksi. Sitten yksi peliä tekevä sentteri ja muutama vakaan tason laitahyökkääjä. Se vaan voi olla, että ei nähdä mahdollisuutta panostaa tämän kauden joukkueeseen riittävästi. Siksi yritetään mennä näillä pihtaushankinnoilla.
Nii, eiks se jonkumoinen pelaaja ollut, kyllä se tähän pappaorkesteriin istuuJanne Pesonen itse tiedottaa palaavansa jäille. Siinä meille uusi hankinta!
Tehnyt itselleen useampi kautisen +500k/kausi sopimuksen?Janne Pesonen itse tiedottaa palaavansa jäille. Siinä meille uusi hankinta!
Järkisyyt paluupäätöksen takana. Malttaakohan samalla jatkaa opintojaan jotta saisi urheilujohtamisen tutkintonsa maaliin. Jos samalla oppisi jotain työstään…Tehnyt itselleen useampi kautisen +500k/kausi sopimuksen?
Janne Pesonen itse tiedottaa palaavansa jäille. Siinä meille uusi hankinta!
Muista lisätä rasvaa tunnin välein. Tällaisina päivinä tuppaa voitelu pettämään odotusten tavoin.Näppäimistön F5 rasvattu. Joko nyt? Vai vieläkö Kalamies jatkaa tuloksetonta uisteluaan?
Bättre folkki ilmoittaa varmaan taas jostain Julan kahvitarjouksesta.Lähden tästä kohta yövuoron jäljiltä nukkumaan ja todellakin toivon, että kun herään joskus loppuiltapäivästä, niin puhelimen näytöllä on 'Bättre folk' viestistä ilmoitus... Mutta sen verran pessimistinen olen, että en menetä uniani jännittämisen takia että ketä tulee (tai on tulematta).
Mulla on vähän sama aavistus. Määrällisesti varmaan tulee joku joku satasen laina puolustukseen, että saadaan kokoonpano täyteen nuorten kisojen ajan, mutta siinä se sitten.Ei tänne ketään ole tulossa. Tämän kauden budjetti on selvästikin jo käytetty, osa käytettiin varmaan jo viime keväänä. Granbergin try-out kertoo sen, ettei sitä fyrkkaa vain ole enää käytettäväksi, vaikka kassassa sitä varmaan löytyykin. Luisi taulukossa on jo alkanut vaikka näennällisesti ollaan edelleen kärjessä.
Köydet tässä on rasvailtu, siltä varalta että tulee taas out of the box, straight from the swedish beer league aivojyty. Taas.Näppäimistön F5 rasvattu. Joko nyt? Vai vieläkö Kalamies jatkaa tuloksetonta uisteluaan?
Ois aika kallis, vaikka olis rahaa niin ei ihan noin paljoa.Hankitaan Kasperi Kapanen.
Vaihdetaan vain sukunimeni Lyytiseen niin valmista on.Kyllä tähän aamuun pieni pelko perseessä heräs. Isot on taas odotukset, mutta Bättre Folk tulee ilmottamaan Joonas Järvisen loppukauden sopparin. Tuttu ja turvallinen.
Oli kyllä hazardi kaveri viime visiitillään, mutta kolmas kausi lähtee SHL:ssä ja ikää 29. Olisiko jopa vahvistus?Vaihdetaan vain sukunimeni Lyytiseen niin valmista on.
Eiköhän Kapanen suostu roimaan palkanalennukseen tai probonolla pelaamiseen, kun samalla maksetaan ylläpito ja "Henkilökohtainen taloudenhallinta"-kurssimaksu.Ois aika kallis, vaikka olis rahaa niin ei ihan noin paljoa.
Ko. Pelaaja ei ole pois mistään ja ainoastaan plussaa onnistuessaan. Näissä heitoissa unohtuu vain se, että se ei poista vl pelaajien tarvetta joukkueessa. Mitä pienistä.Köydet tässä on rasvailtu, siltä varalta että tulee taas out of the box, straight from the swedish beer league aivojyty. Taas.
Eiköhän Kapanen suostu roimaan palkanalennukseen tai probonolla pelaamiseen, kun samalla maksetaan ylläpito ja "Henkilökohtainen taloudenhallinta"-kurssimaksu.
Vai Atro Leppänen? Saatte Hartikaisen vaihdossaVoiskohan teille olla tulossa meiltä Rantakari/Karjalainen? KalPa ottelun jälkeen molemmat hyllytetty ja nyt tuli uusi kaveri puolustukseen ja kaiken logiikan mukaan kyllä joku myös lähtee koska pientä ylitarjontaa nyt puolustukseen.