Jaa sinne meni Kemiläinen Sparta Prahaan. Eiköhän se Kodytek ole myös purkanut meille diilin tai jotain.
Ei taas minkään vertaa meillä tuuria näiden pelaajien suhteen, jotka ovat näissä huhuissa tässä pyörineet.
Jaa sinne meni Kemiläinen Sparta Prahaan. Eiköhän se Kodytek ole myös purkanut meille diilin tai jotain.
:) no niin, selvisi tämäkin case sitten. Vittuilulla tai ilmanEt ole ikinä kujalla ;), mutta eivät pelanneet. Baptiste oli Ilveksessä pari kautta takaperin ja Kodytek viime kaudella.
Onko tässä oikeasti kyse tuurista? Kaikista hassutteluista viisveisaamatta minun on ihan helvetin vaikea ymmärtää, että kuka kotimainen kärkipelaaja haluaa tulla Ville Peltosen valmennukseen?Ei taas minkään vertaa meillä tuuria näiden pelaajien suhteen, jotka ovat näissä huhuissa tässä pyörineet.
Tuskin tässä tuurista on kyse. Voidaan miettiä paljonko pelaajien mielenkiinto on noussut tarttua ulkomaanoption aktivoimiseen kun henkilö joka on pelaajan seurasta on vakuuttanut ei enää siellä työskentele ja koko urheilupuoli ja sen johto sekaisin kuin seinäkello.Ei taas minkään vertaa meillä tuuria näiden pelaajien suhteen, jotka ovat näissä huhuissa tässä pyörineet.
Onko tässä oikeasti kyse tuurista? Kaikista hassutteluista viisveisaamatta minun on ihan helvetin vaikea ymmärtää, että kuka kotimainen kärkipelaaja haluaa tulla Ville Peltosen valmennukseen?
Justhan joku täällä sanoi että pikku-Mäkkäri valitsi nimenomaan Peltosen takia IFK:n.Onko tässä oikeasti kyse tuurista? Kaikista hassutteluista viisveisaamatta minun on ihan helvetin vaikea ymmärtää, että kuka kotimainen kärkipelaaja haluaa tulla Ville Peltosen valmennukseen?
Minä epäilen että poika joutui sukurasitteen murskaamaksi.Justhan joku täällä sanoi että pikku-Mäkkäri valitsi nimenomaan Peltosen takia IFK:n.
Onneksi ei ollut lauantai kaljaa suussa. Sen verran spontaani repeäminen tälle tuli. Joku ilkeämpi voisi kysyä, että pelaisiko pikku-Mäkkäri peliäkään IFKssa, jos mofa ei olisi Moppe.Justhan joku täällä sanoi että pikku-Mäkkäri valitsi nimenomaan Peltosen takia IFK:n.
kuka kotimainen kärkipelaaja haluaa tulla Ville Peltosen valmennukseen?
Ironinen ristiriita.Justhan joku täällä sanoi että pikku-Mäkkäri valitsi nimenomaan Peltosen takia IFK:n.
Mistä se Kemiläinen-huhu edes lähti liikkeelle? Oliko se vain jonkun toiveuni tai heitto?Jaa ei se Kemiläinenkään tullut.
Mistä se Kemiläinen-huhu edes lähti liikkeelle? Oliko se vain jonkun toiveuni tai heitto?
Huhuillaan nyt niminä, joita kuullut; Nurmi, Kemiläinen, MaG. Lähteenä tornihuhut u18 finaaleissa.
Ottamatta kantaa siihen oliko noissa hajua takana vai ei niin sen olen pelaajalta itseltään kuullut että aika lähellä oli Nurmi kerran lyödä nimensä Salmelaisen tarjoamaan lappuun. Varmasti on yritystä taas ollut.Se yksi naapurihan sen tuli tänne heittämään, kun oli kuulemma jossain kusilaarilla kuullut. Epäilin jo silloin monen muun tapaan ja oikeassa oltiin. Eipä tuossa muutenkaan osumatarkkus ole ihan kohdillaan.
Voi hyvin olla, että tarjottu on kaikille noista, varmaan monelle muullekin, ja huhuketjuhan tämä on, mutta sopimus on sopimus vasta allekirjoitettuna ja nyt alkaa hyvin vahvasti näyttää siltä, että verkoissa on ollut isompia reikiä saaliin jäädessä odotettuakin pienemmäksi. Seuraavaksi täytyy palkata verkonkorjaaja, mutta hiljaista on ainakin toistaiseksi ollut silläkin rintamalla. Ilmeisesti venekin on karannut airoineen johonkin.Ottamatta kantaa siihen oliko noissa hajua takana vai ei niin sen olen pelaajalta itseltään kuullut että aika lähellä oli Nurmi kerran lyödä nimensä Salmelaisen tarjoamaan lappuun. Varmasti on yritystä taas ollut.
Koska tämmöistä olisi tapahtunut, kun Nurmi oli TPS:n sopimuspelaaja ja Helsinki ei ole ulkomailla?Ottamatta kantaa siihen oliko noissa hajua takana vai ei niin sen olen pelaajalta itseltään kuullut että aika lähellä oli Nurmi kerran lyödä nimensä Salmelaisen tarjoamaan lappuun.
”TPS tiedotti viime viikolla Markus Nurmen käyttäneen sopimuksessaan olleen ulkomaan option. Näin ollen TPS:n ja Nurmen sopimus raukesi ja hän siirtyy Ruotsin SHL:ään.”
Siinä on sulle loppuyöksi pähkinä purtavaksi. Mahdollisia vuosilukuja on muutama.Koska tämmöistä olisi tapahtunut, kun Nurmi oli TPS:n sopimuspelaaja ja Helsinki ei ole ulkomailla?
Joukkue palaa tänään tositoimiin – kesäharjoitteluryhmä täydentyy vielä
Niklas Arell, Petrus Palmu sekä Casimir Jürgens eivät käyttäneet ulkomaan optioitaan ja jatkavat TPS-paidassahc.tps.fi
Juu tästä keväästä ei hajuakaan. Enkä edes tiedä kuinka pitkän diilin Turkuun palatessaan teki. Se oli se hetki kun harkitsi sopimusta stadiin. Kotikaupunki ja kasvattiseura vei silloin voiton.Koska tämmöistä olisi tapahtunut, kun Nurmi oli TPS:n sopimuspelaaja ja Helsinki ei ole ulkomailla?
Joukkue palaa tänään tositoimiin – kesäharjoitteluryhmä täydentyy vielä
Niklas Arell, Petrus Palmu sekä Casimir Jürgens eivät käyttäneet ulkomaan optioitaan ja jatkavat TPS-paidassahc.tps.fi
Juu tästä keväästä ei hajuakaan. Enkä edes tiedä kuinka pitkän diilin Turkuun palatessaan teki.
”Nurmi solmi kaudelle 2022–23 tulokassopimuksen NHL-seura Nashville Predatorsin kanssa mutta vietti kauden AHL-joukkue Milwaukee Admiralsin riveissä, jonka jälkeen hän palasi TPS-paitaan kolmen vuoden sopimuksella - sopimus sisälsi ulkomaan option.”
Kautonenn hyvä, mut vähän pelottaa toi Bergenheimin pääseminen tälle kuuluisalle loppusuoralle.Kuulemani mukaan IFK on juurikin aiemmin mainitun mukaisesti naulannut perjantaina seuraavan urheilutoimenjohtajansa. Muutamia asioita, joita asiaan liittyen kuulin:
- Loppusuoralla mukana olivat Bergenheim, Kautonen ja kaksi muuta nimeä, jota lähde ei osannut 100 % varmuudella nimetä.
- Toinen nimeämättömistä henkilöistä on mallia ”irtoaa mahdollisesti rahalla toisesta seurasta”, jonka tulkitsen tarkoittavan osastoa Kultanen, Sahlstedt etc.
- Julkaisuajasta ei tietoa.
Tästä puutu kuin se että ostettaisiin Simo Mälkiä ulos JYPistä. Ai että.Kuulemani mukaan IFK on juurikin aiemmin mainitun mukaisesti naulannut perjantaina seuraavan urheilutoimenjohtajansa. Muutamia asioita, joita asiaan liittyen kuulin:
- Loppusuoralla mukana olivat Bergenheim, Kautonen ja kaksi muuta nimeä, jota lähde ei osannut 100 % varmuudella nimetä.
- Toinen nimeämättömistä henkilöistä on mallia ”irtoaa mahdollisesti rahalla toisesta seurasta”, jonka tulkitsen tarkoittavan osastoa Kultanen, Sahlstedt etc.
- Julkaisuajasta ei tietoa.
Hehheh. Jaa että Helsingfors IFK:n pakistoon ei kannattaisi ottaa Kemiläistä, jos olisi saatavilla. Aivan. Koska parempia vaihtoehtojahan on tarjolla vaikka kuinka. Ei tosin tässä elämässä, mutta ehkä siellä haavemaailmassa, jossa jotkut elävät.Mä olen jopa helpottunut, että Kemiläinen ei Stadiin tullut. Niin hyvä kuin mies kiekon kanssa onkin, ei pakistoon, josta löytyy jo Martin, Melart, Lindbohm ja Manninen ole mielestäni varaa ottaa pelaajaa, jonka heikkous on nimenomaisesti liike.