Oli mutta voidaan vaihtaa betoniin tilanteen muuttuessa suotuisaksi.Olihan teillä siellä jo se joustokaukalo?
Oli mutta voidaan vaihtaa betoniin tilanteen muuttuessa suotuisaksi.Olihan teillä siellä jo se joustokaukalo?
Nordlund taitaa onneksi olla jo eläkkeellä siltä varalta jos Peltonen vetää itse hokkarit jalkaan.Oli mutta voidaan vaihtaa betoniin tilanteen muuttuessa suotuisaksi.
JOS pelaaja haluaa, että jatkaa muualla mieluummin, kuin pelaa muutaman vaihdon välillä niin ei niitä aseella uhaten ja väkisin pidetä, eikä kannatakaan pitää. Hyvää jatkoa.Näen samoin mutta en ymmärrä sopimuksen purkua ensi kauden osalta.
Kai joku pelaajalaina voisi tulla kyseeseen. Näitä ei Salmelainen ole onnistunut hyödyntämään, vaan joka kerta on lopulta päädytty purkamaan lainatun pelaajan sopimus tai se on päättynyt. Ei tuo toki kovin yleistä Liigassa ole.Kyseessä ei kuitenkana ole saman tason lahjakkuus kuin isoveljensä. Ja mitä olen ensi kauden hyökkäyksen rungosta huhuja kuullut, olisi pelipaikka todennäköisesti ollut nelosen/katsomon välillä. Ihan fiksu päätös, niin seuran kuin pelaajan kannalta. Parempaa mainetta seura tästä saa kun laskee junnut peliajan perässä muuaalle, kuin sillä että roikutetaan katsomossa.
Ei lähtenyt, ei, kun aletaan mikromanageeraamaan ja tapetaan yksilöiltä luovuus sekä vaistoilla pelaaminen ja keskitytään pelkästään virheiden välttämiseen. Pelasivat kai siis halutun "pelisysteemin" mukaan, mutta näkihän sen sokea reettakin kilometrien päähän, että omilla vahvuuksilla pelaaminen on kiellettyä. Katsokaapa vaikka Teissalan ja Salinin esityksiä Turussa, kun peli-ilo, rohkeus ja uskallus on tullut taas takaisin ja saa toteuttaa taas itseään.Teissalasta näki ettei täällä lähtenyt, Salin nyt oli täysi turisti tällä kaudella ja Lundellilla ei vain fysiikka vielä riitä.
Mitä Teissala ja Salin esittivät IFK-aikanaan? Jos ne viime kevään poffsit jätetään pois.Ei lähtenyt, ei, kun aletaan mikromanageeraamaan ja tapetaan yksilöiltä luovuus sekä vaistoilla pelaaminen ja keskitytään pelkästään virheiden välttämiseen. Pelasivat kai siis halutun "pelisysteemin" mukaan, mutta näkihän sen sokea reettakin kilometrien päähän, että omilla vahvuuksilla pelaaminen on kiellettyä. Katsokaapa vaikka Teissalan ja Salinin esityksiä Turussa, kun peli-ilo, rohkeus ja uskallus on tullut taas takaisin ja saa toteuttaa taas itseään.
Siis luitko mun edellistä viestiä ajatuksella? Peltosen valmennusmetodi on vahvasti sitä vastaan, miten pelaavat tällä hetkellä paremmassa valmennuksessa. Potentiaalia ei saatu täällä ulosmitattua, kun käytännössä määrättiin mitä kentällä pitää tehdä ja ei pidä tehdä tai yrittää tehdä.Mitä Teissala ja Salin esittivät IFK-aikanaan? Jos ne viime kevään poffsit jätetään pois.
Nokun ei sada. Lundell skulaa seuraavat kaksi vuotta Hämeenlinnassa. Hieman epäreilua ottaa "yksi" peli pois tarkastelusta, kun Liigapelejä Lundell sai meillä tällä kaudella tasan viisi.En kyllä ihan ymmärrä tätä kitinää Lundellista. Ei ole esittänyt kummempia tällä kaudella jos sitä yhtä kahden maalin iltaa ei lasketa. Nyt saa loppukauden pelata isommalla peliajalla HPK:ssa ja se sataa meidän laariin ensi kaudeksi.
Mitä Teissala ja Salin esittivät IFK-aikanaan? Jos ne viime kevään poffsit jätetään pois.
Muistelen, että olisi vedellyt viime kaudella Kerhon pakkipulan aikaan pari peliä Rony Ahosen pakkiparina. Vastaus kysymykseesi: soveltuu hyvin Pakarisen pakkipariksi, kätisyydetkin toimii.Mutta soveltuuko pakiksi? Tarvetta olisi sellaisille kokonaisvaltaisille hankinnoille.
Juu luin, mutta kiinnostaisi tietää sun näkökulmasta mitä he esittivät?Siis luitko mun edellistä viestiä ajatuksella? Peltosen valmennusmetodi on vahvasti sitä vastaan, miten pelaavat tällä hetkellä paremmassa valmennuksessa. Potentiaalia ei saatu täällä ulosmitattua, kun käytännössä määrättiin mitä kentällä pitää tehdä ja ei pidä tehdä tai yrittää tehdä.
Eikö Rask, Tale, Muuli ja Väänänen jo riitä? Tai Ikonen? Lundell olisi korvannut Seppälän aivan mainiosti. Pihlströmiä ei tarvittu yhtään mihinkään, ETENKÄÄN jos Komarovkin on kunnossa. Vai mitä geriatrikko-nelosta sinne oikein ollaan kasaamassa...Voipi olla että Komarov (ja Seppälä) ei pääse tällä kaudella enää kuntoon niin Phil paikko siihen
Täällä palstalla suurin osa kirjoittaa tunteella niin sen takia vähän asiat kuulostaa pahemmilta kuin ne oikeasti ovatkaan.
Kumman sä laitat mielummin poffseissa vikalle vitoselle kentälle: Pihlströmin vai M-M.Åstenin?Jos hyväksytään se että junnut lähtee, niin ok. Mutta että palkataan jotain Pihlströmin kaltaisia pelaajia? Miten helvetissä sä sen selität? Kai sille nyt pitää jotain maksaa? Sen rahan voisi antaa mieluummin vaikka katsojille kolikoina. Jengissä on ihan tarpeeksi pelaajia ilman Pihlströmiä ja vaikka ei olisi, se pärjäisi ilman yhtä nelosketjun laituria vallan mainiosti, kahdessa ketjussa peluuttaminen onnistuu ihan hyvin monelle pelaajalle.
Mun mielestä niistä kyllä näki, että taiteilijaluonnetta löytyy ja kikkapakista riittää, mutta kun hyvin nopeasti sitten kävi selväksi, että sellainen peli ei vetele, niin näytöt jäi aika lyhyeksi. Eli käytännössä mua harmittaa se lunastamatta jäänyt potentiaali.Juu luin, mutta kiinnostaisi tietää sun näkökulmasta mitä he esittivät?
Silti esim. Kaskimäki pystyy tässäkin pelisysteemissä tuomaan vahvuuksiaan esiin, samoin kuin Kiviharju alkukaudesta. Taisi Teissalalla&Salinilla ihan omassa päässä pettää se asenne tällä kertaa. En heidän poistumisestaan Peltosta syyttäisi. Mitä myös kuulin joukkueen sisältä, niin kavereilla ei sitoutuminen ollut ihan kohdallaan tähän touhuun,
Koska oma kasvatti, neljä tähteä hihassa, maaliennätys ja mitä näitä nyt on..^Jos Muulia ei voi käyttää noissa tilanteissa herää itselle ainakin kysymys että miksi ihmeessä hän sitten meidän rosterissa on?
Mäkin näin sen taitoaspektin näissä kavereissa, mutta useasti näin myös miten se viimeinen silaus jäi puuttumaan tilanteista.Mun mielestä niistä kyllä näki, että taiteilijaluonnetta löytyy ja kikkapakista riittää, mutta kun hyvin nopeasti sitten kävi selväksi, että sellainen peli ei vetele, niin näytöt jäi aika lyhyeksi. Eli käytännössä mua harmittaa se lunastamatta jäänyt potentiaali.
Tätä olen itsekin ihmetellyt. En olisi tehnyt jatkoja alun alkujakaan.^Jos Muulia ei voi käyttää noissa tilanteissa herää itselle ainakin kysymys että miksi ihmeessä hän sitten meidän rosterissa on?
Nimeä pelaajat, jotka ovat kehittyneet Ville Peltosen valmennuksessa.Mitä Teissala ja Salin esittivät IFK-aikanaan? Jos ne viime kevään poffsit jätetään pois.
Tää olikin muuten loistava kysymys. Tässä lista mun mielestä kehittyneistä pelaajista:Nimeä pelaajat, jotka ovat kehittyneet Ville Peltosen valmennuksessa.