Trevor Gillies
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, FLA, RAMI, PENA
Hah hah, mulle kävi näin viime kesänä kun löin ylimielisenä vetoa kaverin kanssa IFK:n mestaruudesta. Olisi ehkä kannattanut odotella hieman.Kesällä ollaan jo mestareita.
Hah hah, mulle kävi näin viime kesänä kun löin ylimielisenä vetoa kaverin kanssa IFK:n mestaruudesta. Olisi ehkä kannattanut odotella hieman.Kesällä ollaan jo mestareita.
Jos Kakkoseen ja Manniseen on mennyt enemmän kuin erkkaria ja verkkareita (eli siis yli 50k€ yhteensä, niin jotain on todellakin mennyt vituiksi hinnan ja laadun suhteen. Tuollaiset pakkopaikot ei pitäisi venettä keikauttaa mihinkään suuntaan, etteikö olis pinkkaa hommata vielä joku veret seisauttava kiekollinen pakki puolustukseen.Salmelainen on loukkaantumisten vuoksi pyörittänyt sellaista pakkikarusellia ettei varmaan ole paukkuja jäljellä.
Ikävä kyllä joutui lyömään rahaa kiireessä ja pakkoraossa keskinkertaisuuksiin. Nämä Kakkoset, Manniset ja kumppanit, ei noita ikipäivänä hankittaisi jos ei olisi pakko.
Eikö se jo auennut loppuvuodesta erään hiihtäjäpainijan mukaan? Marleau tuli ekalla lennolla.Avattaisiin jo se ilmasilta sinne rapakon taakse, niin alkaisi tapahtumaan tässäkin ketjussa mielenkiintoisia juttuja päivittäin.
Ai se suora ilmasilta Dallasin ja Helsinki/Vantaan välillä? Ois kova; Heiskanenkin voisi loukin jälkeen vetää parit matsit meillä.Avattaisiin jo se ilmasilta sinne rapakon taakse, niin alkaisi tapahtumaan tässäkin ketjussa mielenkiintoisia juttuja päivittäin.
Onhan tohon tullut Seppäläkin kesken kauden. Kun määrällisesti on tarpeeksi montaa pyöritelty palaa niihin äkkiä sen veret seisauttavan pelaajan loppukauden liksa.Jos Kakkoseen ja Manniseen on mennyt enemmän kuin erkkaria ja verkkareita (eli siis yli 50k€ yhteensä, niin jotain on todellakin mennyt vituiksi hinnan ja laadun suhteen. Tuollaiset pakkopaikot ei pitäisi venettä keikauttaa mihinkään suuntaan, etteikö olis pinkkaa hommata vielä joku veret seisauttava kiekollinen pakki puolustukseen.
Jos ollaan persauki ja budua ei voi kasvattaa loistavasta yleisökeskiarvosta (sekä oletettavasti hyvästä ravintolatoiminnan tuloksesta) huolimatta, niin olen aidosti huolissani.
Olisi juuri sitä mitä lääkäri määrää. Sport vaan tuskin avaa kioskiaan kun 10. sija on vielä saavutettavissa, joten taitaa jäädä haaveeksi.Jos IFK meinaa harrastaa näitä kevään pätkälainoja, puolustukseen ehdoton ykkösvaihto olisi Sportin Atro Leppänen, joka on tehny läpimurron ja pelannut Leijonissakin tällä kaudella jo. On muuten Liigan ahkerin laukoja
No ei nyt sinänsä pelkästään sen takia että pesti täällä olisi iso riski, vaan ylipäätänsä miksi jäädä sillä mainitulla riskillä Liigaan, kun tavoitteet ovat eteenpäin ja sinne eteenpäin isompaan haasteeseen eli SHL:ään on nyt sauma lähteä.Mun näkemyksen mukaan kunnianhimoinen ja omiin kykyihinsä uskova ammattilainen EI jätä ottamatta duunia sen perusteella, että siinä on ison onnistumisen ohella myös ison epäonnistumisen riskiä. Hän menee nimenomaan isoja haasteita kohti! Mä luulen, että paljon nähnyt OJ sai vaan kerrasta tarpeekseen Liigakiekosta ja näistä pienistä piireistä täällä.
Kävisi mulle; pieni lisäväri tekisi hyvää.Voisitteko hankkia Nick Ritchien teille loppukaudeksi? Olisi mahtavaa nähdä mies vielä Liigassa ja sopisi hyvin IFKlle.. Veikkaan, että olisi IFKssa piste per peli mies.
Kaudesta voisi jäädä jotain muutakin, kuin kivien kääntö ja kova kamppailu pelaaminen. Kausihan on jo menetetty, niin saisi jotain viihdykettä katsomoon.Kävisi mulle; pieni lisäväri tekisi hyvää.
Mulla on ikävä Billy Tibbettsejä sun muita väriläiskiä.Kaudesta voisi jäädä jotain muutakin, kuin kivien kääntö ja kova kamppailu pelaaminen. Kausihan on jo menetetty, niin saisi jotain viihdykettä katsomoon.
Voisitteko hankkia Nick Ritchien teille loppukaudeksi? Olisi mahtavaa nähdä mies vielä Liigassa ja sopisi hyvin IFKlle.. Veikkaan, että olisi IFKssa piste per peli mies.
Miksi? Voitteko ottaa meiltä Joona Lehmuksen, siinä vasta sopiva palanen Kärpillesopisi hyvin IFKlle..
Ehkä officellakin on tajuttu ettei tästä kuitenkaan tule hevonvittua ja rahahanat on laitettu kiinni. Kerätään vaan hallilla käyvien hyväuskoisten urpojen fyrkat parempaan talteen.kyllähän Ilveksen ja IFK:n kunnianhimo on aivan eri tasolla. Ei voi kuin kateellisena seurata sivusta ja toivoa, että joku heidät keväällä pudottaa.
Voidaan siirtää Pakarinen pakiksi kun Ritchie ottaa hänen paikkansa hyökkäyksessä.Olisi kyllä todellista penailua hankkia Ritchie kun pakkiosasto huutaa vahvistusta.
Ilves on todellakin all in. Ilvesfoorumilla nimimerkki ”Haikuri” joka on ollut erittäin hyvin asioista perillä totesi Turkulaisen olevan lähellä liittyä Ilvekseen:
”Kyllähän tilanne on se että keskusteluja on jo käyty. En uskalla käyttää vielä termiä suullinen sopimus, mutta pidän äärimmäisen kummallisena jos/kun Jypiltä tulee päätös myynnistä ja Turkulainen ei löydä tietänsä meille.”
Vaikka IFK ei hyökkääjää etsikään, niin kyllähän Ilveksen ja IFK:n kunnianhimo on aivan eri tasolla. Ei voi kuin kateellisena seurata sivusta ja toivoa, että joku heidät keväällä pudottaa.
Eikös se ollut Arttu Ruotsalainen.Turkulainen kyllä ilmoitti tänään jatkavan loppukauden Sveitsissä et se siitä ja niiden leirin mukaan keskusteluja ei ole ollut.
Kävisiköhän yhden matsin soppari ylihuomiseen TPS-HIFK -matsiin?Voisitteko hankkia Nick Ritchien teille loppukaudeksi? Olisi mahtavaa nähdä mies vielä Liigassa ja sopisi hyvin IFKlle.. Veikkaan, että olisi IFKssa piste per peli mies.