HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 098 921
  • 30 173

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Mitä JYP tekee käskitason hyökkääjällä taistelussa toiseksi viimeisestä sarjasijoituksesta?
JYPin tavoite on edelleen pudotuspeleissä ja ei tuo nyt mitenkään utopiaa ole. Tasainen sarja.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kuten Uuge K. sanoisi: elämme mielenkiintoisia aikoja. Jos Niku Edariin päätyisi niin lähteekö vaihdossa Salin Nykäskylään? Salin ei mahdu avaukseen vaikka on poistettu saikkulistalta. Jotainhan Jyp haluaa vaihdossa Nikuun.
Laskisiko Salmelainen ketään Jyväskylään kun urheilujohtajan visio on ollut alusta asti se että pelaajista pidetään hyvää huolta..?
 

DelJampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Norwich City
Laskisiko Salmelainen ketään Jyväskylään kun urheilujohtajan visio on ollut alusta asti se että pelaajista pidetään hyvää huolta..?
Salinia itsekkin veikkaisin - ja tekisi itse asiassa hyvää Otolle, pääsee pelaamaan paljon ja suht paineettomassa tilanteessa, kun Jyp on ihan itse vetänyt asiat täysin vituralleen
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Salin ja Ikonen Jyppilään ja meille Niku. Olisi aika win-win molemmille joukkueille, mutta tässä on vaan se, että tuskin Ikosta kiinnostaa lähteä taistelemaan sijasta "ynnä muut" kun meillä olisi mahdollisuus kannuun.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katsojakeskiarvo taitaa olla yli 1000 enemmän kuin on budjetoitu. Tämä on luultavasti tuonut myös ravintolatoimintaan budjetoitua enemmän tuottoja. Kassan pitäisi siis olla vaaterissa, vaikka Niku hommattaisiin. Nikun (mahdollisen) tulon jälkeen vain mestaruus kelpaa, hopea on häpeä. Pettymykset eivät tällöin mene utj:n piikkiin kuin siltä osin, että antoi Peltoselle kahden vuoden jatkon.
 

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katsojakeskiarvo taitaa olla yli 1000 enemmän kuin on budjetoitu. Tämä on luultavasti tuonut myös ravintolatoimintaan budjetoitua enemmän tuottoja. Kassan pitäisi siis olla vaaterissa, vaikka Niku hommattaisiin. Nikun (mahdollisen) tulon jälkeen vain mestaruus kelpaa, hopea on häpeä. Pettymykset eivät tällöin mene utj:n piikkiin kuin siltä osin, että antoi Peltoselle kahden vuoden jatkon.
Uskon että pääsylipputulot eivät juurikaan ole kasvaneet vaikka enemmän väkeä. Omakohtaisesti olen saanut halvalla lippuja yhteistyökumppanien kautta useammin kuin ennen. Ravintolamyynti varmasti tuonut euroja paljonkin lisää.
 

doppelgänger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Uskon että pääsylipputulot eivät juurikaan ole kasvaneet vaikka enemmän väkeä. Omakohtaisesti olen saanut halvalla lippuja yhteistyökumppanien kautta useammin kuin ennen. Ravintolamyynti varmasti tuonut euroja paljonkin lisää.

Itse taas olen saanut huomattavasti paljon vähemmän kuin aiemmin. Vähän ihmetellytkin mutta ei toki tarvetta tarjota alelippuja kun lipunmyynti vetää muutenkin.
 

Jarzki

Jäsen
Salinia itsekkin veikkaisin - ja tekisi itse asiassa hyvää Otolle, pääsee pelaamaan paljon ja suht paineettomassa tilanteessa, kun Jyp on ihan itse vetänyt asiat täysin vituralleen
Millähän perusteella Salin pääsisi pelaamaan paljon? Winberg, Honka, Eronen, Vainio ja Pulkkinen löytyvät jo puolustuksesta, joten laatua riittää myös Nikun mahdollisesti lähtiessä. Toki jos muita lähtisi puolustuksesta pois niin sitten, mutta tämän hetken tilanteessa ei vain marssisi isolle vastuulle.

Ja pahoittelut, en millään kuittailevalla ajatuksella tule tänne huutelemaan. Tuo mainittu Salin ja Ikonen olisi jo ihan järkevän kuuloinen näin jyväskyläläisittäin, etenkin Ikosen osalta. Hyökkääjää Jyväskylässä tarvitaan ja kyllähän Ikosella on potentiaalia nousta isoonkin rooliin. Mutta koko Nikun siirtosaaga on vielä kaukana valmiista ja ilman vaihtokauppaa en usko Nikun Liigan sisällä liikkuvan.
 

DelJampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Norwich City
Millähän perusteella Salin pääsisi pelaamaan paljon? Winberg, Honka, Eronen, Vainio ja Pulkkinen löytyvät jo puolustuksesta, joten laatua riittää myös Nikun mahdollisesti lähtiessä. Toki jos muita lähtisi puolustuksesta pois niin sitten, mutta tämän hetken tilanteessa ei vain marssisi isolle vastuulle.

Ja pahoittelut, en millään kuittailevalla ajatuksella tule tänne huutelemaan. Tuo mainittu Salin ja Ikonen olisi jo ihan järkevän kuuloinen näin jyväskyläläisittäin, etenkin Ikosen osalta. Hyökkääjää Jyväskylässä tarvitaan ja kyllähän Ikosella on potentiaalia nousta isoonkin rooliin. Mutta koko Nikun siirtosaaga on vielä kaukana valmiista ja ilman vaihtokauppaa en usko Nikun Liigan sisällä liikkuvan.
Salin pääsisi kyllä pelaavaan kuusikkoon, IFKssa kun ei ilman loukkaantumisia ole enää mitään asiaa edes 7-pakiksi

Ja kiitos kyllä viimeisen kolmen viikon nauruista, kukaan ei voi vetää enempää vihkoon tuon saagan kanssa kuin OiJoiJoi

Meillä sentään saatiin Pena ulos fanien paineella - mitä Jyp HTn fanit ovat tehneet savustaakseen UTJn ja/tai omistajan ulos puikoista?
 

Zamppaaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole varma montako Friends & Burgers tähteä antaisi tälle huhulle, mutta Nokia Areenan käytävillä kuulin, että Koivistoinen olisi siirtymässä Ilvekseen ensi kaudeksi. Toivottavasti suuntana ulkomaat, jos ei jatka punaisissa
 

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
En ole varma montako Friends & Burgers tähteä antaisi tälle huhulle, mutta Nokia Areenan käytävillä kuulin, että Koivistoinen olisi siirtymässä Ilvekseen ensi kaudeksi. Toivottavasti suuntana ulkomaat, jos ei jatka punaisissa
Mikäli tämä toteutuisi, Salmelainen poltettaisiin roviolla yhdessä Peltosen kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Mikäli Koivistoinen olisi jatkanut Raumalla tai mennyt pelaamaan oikeastaan minne tahansa muualle, niin olisi jo Sveitsissä tai Ruotsissa.

Koivistoinen itse tuskin kokee IFK:n seurana tai Peltosen valmennuksen mitenkään hidastaneen kehitystään, kun meni jatkosopimuksenkin tekemään. Tai ehkä Eetu on vaan tyhmä.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koivistoinen itse tuskin kokee IFK:n seurana tai Peltosen valmennuksen mitenkään hidastaneen kehitystään, kun meni jatkosopimuksenkin tekemään. Tai ehkä Eetu on vaan tyhmä.

Koivistoinen valittiin pudotuspelien MVP:ksi ja oli mestarijengin ykkössentteri. Ei ole sille tasolle päässyt meillä. Toisaalta niin oli myös Paajanen. Koivistoisella kuitenkin iän puolesta pitäisi olla ne parhaat pelivuodet edessä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Forever#88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mikäli Koivistoinen olisi jatkanut Raumalla tai mennyt pelaamaan oikeastaan minne tahansa muualle, niin olisi jo Sveitsissä tai Ruotsissa.
Voi hyvänen aika… Koivistoinen on koko ajan matkalla sinne! On pelannut kaksi erittäin hyvää kautta meillä, ja pelaa omasta halustaan vielä tämän kolmannenkin kauden, ja hyvin pelaakin. Enpä usko hänen ollenkaan valittavan kohtaloaan IFK:ssa, ihan koominen ajatus.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Itse en ole yhtään huolissani. Vahva usko että Tobias on kiinnittänyt herran pariksi vuodeksi eteenpäin.
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Koivistoinen valittiin pudotuspelien MVP:ksi ja oli mestarijengin ykkössentteri. Ei ole sille tasolle päässyt meillä. Toisaalta niin oli myös Paajanen. Koivistoisella kuitenkin iän puolesta pitäisi olla ne parhaat pelivuodet edessä.

Joo ei ole ei. Toisaalta se, että pelaaja ei ole täällä yltänyt mestarijoukkueen ykkössentteriksi tai pudotuspelien mvp:ksi, ei kerro ihan hirveästi kehityksestä suuntaan tai toiseen. Nuo seikat kertovat sen, että IFK ei ole voittanut mestaruutta tao kaiketi se voidaan muotoilla myös niin, että Koivistoinen ei ole pystynyt johdattamaan IFK:ta mestaruuteen, hur som helst. Ja sanonpahan vaan, että ei olisi Koivistoinen noita vaatimuksia täyttänyt missään muuallakaan, mestaruus olisi edellyttänyt siirtymistä Tapparaan ja siellä Koivistoinen ei olisi ollut ykkössentteri. Parempi Koivistoinen tuolla kentällä tällä hetkellä kuitenkin on, kuin mitä Stadiin tuli. Joukkue Stadissa ei tietysti ole samalla tavalla ylivoimainen kuin joukkue mistä Koivistoinen tänne siirtyi.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi hyvänen aika… Koivistoinen on koko ajan matkalla sinne! On pelannut kaksi erittäin hyvää kautta meillä, ja pelaa omasta halustaan vielä tämän kolmannenkin kauden, ja hyvin pelaakin. Enpä usko hänen ollenkaan valittavan kohtaloaan IFK:ssa, ihan koominen ajatus.

Vastasin siihen, kun miehen huhuttiin siirtyvän Ilvekseen. Silloin se ulkomaille siirtyminen ei ole mennyt suunnitelmien mukaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös