Aika erikoista on sitten Teissalan touhu.
Samaa mieltä. Mulle tuli vähän sellainen "blah"-fiilis, että eikö itsekään usko omiin kykyihinsä ja mahdollisuuksiinsa? Koska kyllä HIFK hänestä eroon suostuu hankkiutumaan, jos ei täällä vain natsaa. Lisätietoja vaikka Eero Teräväiseltä. Itse voisin kuvitella, että kova treeni "vieläkin kovempien" jätkien kanssa valmistaa häntä siihen jälkimmäiseen kauteen, jolloin hänelle voisi kaavailla kokoonpanoissa ihan oikeasti vakioroolia? Mutta voihan se olla, että kaipuu kotiin kävi liian suureksi? Ja Turun yössähän sitä voi olla nyt ihan kurko, kun teki välierissä pari nättiä maaliakin :D.
Ja mitä tulee @Bad Bob #42 :n heittoon, että Teissala joutuisi pelaamaan "jonkun Tallbergin kanssa jossain nelosessa" tjsp., tyydyn toteamaan, että 47+8-pelin Teissalan pitäisi laittaa kättä lippaan joka ikinen päivä, jos saisi pelata 511+53-pelin kapteeni-Tallbergin kanssa. Vähintään noin niin kuin ajatuksentasolla. Mutta kyllä myös käytännössä, vaikka moni kanssani varmasti eri mieltä onkin. Minä en nimittäin usko, että Tale on menneen talven lumia. Raskas kausi kapteenille monella tavalla, mutta onneksi seuraava kausi voi aina olla kevyempi.