Mä en ota, jos joukkue kärsii, eikä moni muukaan.Paskanmarjat. Kyllä se on jo korkea aika, että joku HIFK:ssa kilahtaa.
Kilahdukset otetaan mielellään vastaan!
Ei jouduta tästä tämän enempää kinastelemaan. Taitaa olla ankka.Mä
Mä en ota, jos joukkue kärsii, eikä moni muukaan.
Ankka näemmä juu, olisi kyllä kelvannut.Ei jouduta tästä tämän enempää kinastelemaan. Taitaa olla ankka.
E: ei ota muuten Mattikaan enää. Just luki Iltasanomissa.
Kyllähän täällä ollaan, itseni mukaan lukien, vaivuttu melkoiseen joukkohysteriaan tämän nimeltämainitsemattoman savolaisen jutun perusteella. Taitaa kertoa enemmän meistä faneista tämä koko kupla mikä Nakladalin siirron ympärille on muodostunut. Jännityksellä odotan, että mikä tai kuka syyttää ensimmäisenä Nybondasta Nakladal-diilin ryssimisestä.
Kyllähän täällä ollaan, itseni mukaan lukien, vaivuttu melkoiseen joukkohysteriaan tämän nimeltämainitsemattoman savolaisen jutun perusteella. Taitaa kertoa enemmän meistä faneista tämä koko kupla mikä Nakladalin siirron ympärille on muodostunut. Jännityksellä odotan, että mikä tai kuka syyttää ensimmäisenä Nybondasta Nakladal-diilin ryssimisestä.
Ainut mitä varmistettu on että Nakladal ei ollut tänään treeneissä(silloin kun uuge siellä oli). Missasinko jotain että Nakladal ei voisi vielä tulla?
Minulla on ollut taas asioista sellainen käsitys, että näitä molempia pelaajia on kosiskeltu ensi kaudeksi IFK-paitaan. Molemmat eivät ole tulossa, vaan pyrkimyksenä on ollut että edes toinen... voihan se tietysti olla, että ovat yrittäneet jo täksi kaudeksi? Tämä TPS:n alennusmyynti tuli oikeastaan lahjana IFK:lle.
Eikö Uuge sanonut yksiselitteisesti, että uutinen on ankka?
No joo, mutta kyllähän näillä viimeisillä siirroilla on aika iso merkitys kevättä ajatellen (kun puhutaan IFK:n tarpeesta tällä hetkellä, eikä mistään hienosäätö-siirrosta), ja en kyllä ihmettele sekuntiakaan sitä, minkä takia tällaisista jutuista tulee kovia odotuksia.
IS se vaan "vahvistaa" asemiaan urheilumaailmassa. Huh.
Ymmärrän pointtisi täysin! Mielestäni kuitenkin tämä Nakladalin 'siirtosaaga' on irrelevantti isossa kuvassa. Itse lähden siitä, että Karavaanarilla on tuohon siirtorajaan asti vahvistaa jengiä vähintään yhdellä isokokoisella pakilla. Syksystä asti on ollut selvää, että tuo puolustus tarvitsee lihaa, jos Karavaanari ei saa tätä aukkoa täytettyä vaan sen sijaan piipertää jostain omien (olemattomien) pakkiprospektien kehittämisestä, niin hirttäjäiset pystyyn!Jotenkin mulla vaan on fiilis, että joku jossain tulee käyttämään "Nakladalin ryssimistä" Nybaa vastaan.