Bad Bob #42
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Chicago Blackhawks
Keskiviikon HIFK-Saipa on keskiviikon HIFK-Saipa, vaikka McDavid luistelisi punanutussa.
Onneksi ei sentään ole marraskuu ;)
Keskiviikon HIFK-Saipa on keskiviikon HIFK-Saipa, vaikka McDavid luistelisi punanutussa.
Ai että mitä jinksausta! Näen ajassa 11.34 0-3 tilanteen jo nyt vaikka pari päivää aikaa matsiin.
Kannattaa varmaankin lentää Pietariin ja autolla/junalla loppumatka, jos helpommalla haluaa päästä.Google Mapsin mukaan Neftehimik Arenalta ajaa 25 tunnissa Vaalimaan rajanylityspaikalle. Ei muuta kuin Lada alle ja pedal to the metal.
Kannattaa varmaankin lentää Pietariin ja autolla/junalla loppumatka, jos helpommalla haluaa päästä.
Pitäisi vielä tietää montako kassillista ruplia siihen lentolippuun tai vuokra-autoon tarvitsee.Miksi matkustaa helposti, jos voi matkustaa tyylillä? Ja siis voitko uskoa, mä tsekkasin myös tuon lento-option. Jos oikein ebookersia tulkitsin, niin Begishevon lentokentältä pääsisi Pietariin nopeimmillaan niin, että olisi perillä keskiviikkona 2.3. Klo 12.15, eli auttamatta myöhässä. Ja joo, joku tylsimys kävi jo kertomassa, että ei pidä olla maassa tuolloin.
Joo kyllähän Tuohimaa olisi selkeä upgrade nykyiseen kaksikkoon. Toisaalta, kuka ei olisi kun katsoo torjunta%.Pitäisi vielä tietää montako kassillista ruplia siihen lentolippuun tai vuokra-autoon tarvitsee.
Katsellaan mitä tapahtuu, koska Tuohimaa voisi olla ihan hyvä ratkaisu maalivahtiosastolle tässä tilanteessa.
Pitäisi vielä tietää montako kassillista ruplia siihen lentolippuun tai vuokra-autoon tarvitsee.
Katsellaan mitä tapahtuu, koska Tuohimaa voisi olla ihan hyvä ratkaisu maalivahtiosastolle tässä tilanteessa.
Aikamoista penailua, jos sieltä nyt sitten Tuohimaa hankitaan takaisin. Hänkö on nyt se upgreidaus Garteigiin?KHL-seura Neftehimik Nizhnekamskia edustava Frans Tuohimaa kommentoi Yle Urheilulle selvittävänsä parhaillaan muiden seurassa pelaavien ulkomaalaisten kanssa, kuinka päästä nopeasti pois maasta.
– Nyt on aikamoinen sirkus käynnissä jokaikisen ulkomaalaispelaajan kohdalla, joka täällä vaikuttaa. Me olemme kaikki aika pattitilanteessa, tässä on nyt tilanne päällä. Kaikilla on ensisijaisesti mielessä, että pois pitäisi päästä, mutta se, että miten, sitä yritetään selvittää, Tuohimaa kertoo Yle Urheilulle puhelimitse.
Tätäkö odotellaan?
Vähän samat kelat, en näe juurikaan käyttöä, koska samanlainen epävarmuus paistoi hänestä kovissa paikoissa, on toki voinut kehittyä paljonkin sen suhteen kun ilmeisesti kohelossa kausi mennyt hyvin. Yhtäkään hänen matsia en tällä kaudella ole nähnyt joten paha lopulta sanoa. Jos Garteigin sopimus purettaisiin niin sitten tässä hankinnassa voisi olla jotain jyvää, mutta saapa nähdä.Mä en syty yhtään Tuohimaan hankinnalle. Kaveri oli ihan keskinkertainen täällä ja vain vähän parempi mitä Garteig. Sama melkein olla sitten vaihtamatta veskaria.
Kun olen asialle nyt uskoutunut, niin selvitin yleisön pyynnöstä nämäkin. Yhden suunnan lippu economy luokassa Begishovesta Pietariin maksaa ebookersin kautta 152 euroa, mikä tekee nykyisellä kurssilla 16763,99 ruplaa (kurssi katsottu Googlen kautta).
Vuokra-auto oli vaikeampi, enkä tyhjentävää vastausta löytänyt. Begishoven läheltä löytyi kuitenkin Konikar Salon Car Rental, josta on mahdollista vuokrata manuaali Datsun On-Do 1,6 l bensamyllyllä 1-3 päiväksi 1800 ruplalla. Epäilen hinnan olevan päiväkohtainen ja ilman kilometrirajoitusta (mikä nyt tässä tilanteessa on aika No brainer). Jos tuo auto nyt sitten tarvitaan 2 päiväksi olisi hinta 3600 ruplaa, eli tollanen 33,32 euroa.
Mitä Fränään tulee maalivahtina, niin ei olisi itselleni se kaikkein mieluisin vaihtoehto, mutta toki kuitenkin tervetullut takaisin.
Vilpittömästi onnea Lindbohmille. Kortti jota 28-vuotiaan pakin ei todellakaan kannata jättää katsomatta.Ei ihan tarttunut Lindbohm meille. Panthers kaappasi Salmelaisen edestä.
Edit: @McBean kerkesi ensin.
Petteri Lindbohm NHL-sopimukseen – joukkue saattaa vielä vaihtua siirtolistan kautta
Petteri Lindbohm on tehnyt sopimuksen Florida Panthersin kanssa. NHL:n sääntöjen takia jokin muu joukkue saattaa vielä poimia Lindbohmin siirtolistalta.www.jatkoaika.com
Helpottaisko yhtään?IFK lähetti kausikorttilaisille viestiä, että toivovat tarkkaa harkintaa mahdollisten hyvitysten pyytämiseen pelaamatta jääneistä peleistä ja vastapalveluksena IFK tarjoaa joukkueen, joka pelaa mestaruudesta. Jos ei tässä nyt mitenkään reagoida tuon jengin puutteisiin niin kyllä tässä bluffattu olo tulee.
Jos ehtisit tänne tolppien siirtelyiltäsi niin näkisit, että olen kehuni Salmelaiselle antanut.Helpottaisko yhtään?
Jos ehtisit tänne tolppien siirtelyiltäsi niin näkisit, että olen kehuni Salmelaiselle antanut.
Jos Salmelainen tuonne vielä lisää porukkaa taikoo niin avaan ketjun ”Salmelaisen patsas Nordiksen eteen”
Olen kyllä todella otettu, että sinun ainoa tuotoksesi tänään tänne IFK-osioon on minun viestien kaivelu. Se ei toisaalta poikkea sinun normaalista kontribuutiosta.No minäpä siirtelin tolppani, käätelin takkini, pöyhin olkinukkeni ja oikein tarkasti luin tän päivän tuotoksesi:
Löytyi tuo:
Siis kolme kovaa seppää ei riitä, vaan lisää porukkaa on tultava. Hyvä, että pidät riman korkealla.
Mummostani toi olis kyllä jo ahneutta...
Eikä mun silmään kummoiselta kehulta näytä...
Joo, tosin jos tilanne on se että Halosen kunnosta ei ole tietoa ja Tuohimaa on tarjolla ja muita järkeviä vaihtoehtoja ei ole, niin sitten ottaisin Tuohimaan. On se parempi vaihtoehto kuin maanrakoon tallottu Garteig.Vähän samat kelat, en näe juurikaan käyttöä, koska samanlainen epävarmuus paistoi hänestä kovissa paikoissa, on toki voinut kehittyä paljonkin sen suhteen kun ilmeisesti kohelossa kausi mennyt hyvin. Yhtäkään hänen matsia en tällä kaudella ole nähnyt joten paha lopulta sanoa. Jos Garteigin sopimus purettaisiin niin sitten tässä hankinnassa voisi olla jotain jyvää, mutta saapa nähdä.